49. Stray Kids - Amikor... 🎬

2.7K 117 29
                                    

Amikor egy filmben szerepeltek, miközben oda vannak érted

🎬 Bang Chan

A csendes csábító. Próbál minden jelenetet teljesen kimaxolni, főleg a legromantikusabbakat. A végén már annyira szeretett volna ténylegesen magának tudni, hogy a flörtölést a színfalak mögötti tevékenységekbe is belevitte, főleg a forgatókönyv megbeszélésébe.
- Szóval ott az a rész, amikor meg kell csókolnod az esőben. Van esetleg valami elvárásod, vagy ötleted... - motyogod, hiszen teljesen kínosan érezted magad, már csak az említett jelenetről való beszédtől is. Chan munstráló tekintete pedig csak rá tesz egy lapáttal.
- Igen, lenne egy kérdésem. Milyen ízesítésű rágót vegyek be előtte? - küld feléd egy ártatlan mosolyt, a te arcodat pedig érezhetően elönti a forróság.

🎬 Minho

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🎬 Minho

Az a bizonyos aktus jelenet. Álltalában minden színésznek kínos ezt leforgatni, kivéve a híres Minhonak.
- Oké, és akkor most lassan ereszkedj rá, de figyelj a megtartandó távolságra. - magyarázott a hangosbemondóba a rendező, te pedig nagyot nyeltél. Ahogy Minho feletted támaszkodott, mélyen a szemeidbe nézett...maga volt az álom. A tudat pedig, hogy most nagyon közel fogtok kerülni egymáshoz testileg, csak még inkább megrémített.
Minho tette amit tennie kell. Csak nem éppen úgy, ahogy azt vártad. Teste a "megtartandó távolság" helyett teljesen neked simult, még olyan pontokon is, ahol igazán nem kellene. A szemkontaktus mellé ki ült egy elégedett vigyor is arcára, majd teljesen rád ereszkedik.
- Ugye nem gondoltad, hogy meg fogom állítani magam... A te tested ellen egyszerűen nincs esélyem...

🎬 Hyunjin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🎬 Hyunjin

Ciki? Kínos? El sem lehet képzelni, mik foroghattak Hyunjin agyában a csókjelenet forgatása közben.
Nem, nem ciki vagy kínos. Egyszerűen csak pánikolt.
- Nekem ez nem megy! - kiabálta rémülten, ahogy behunyt szemekkel egy lépést hátrál tőled. Már sokadjára játszotta el ezt a "nem megy" kártyát, úgyhogy mindenkinek kezdett tele lenni a hócipője vele. Sóhajtottál egy frusztráltat, és megfogtad kezét. Kicsit megszeppent, de nem húzódott el.
- Hyunjin, mondd el mi a baj. Kérlek... - súgtad, a másik pillanatban pedig megérezted magadon Hyunjin puha ajkait, amik csak pár másodpercig kényeztették tiédet.
- Nem tudlak úgy megcsókolni, hogy nem vagy a barátnőm. Pedig mindennél jobban akarom. Mondd T/N, eljönnél velem egy randira? Utána gyakorolhatnánk azt a csókjelenetet...

§ Kpop Imagines §Where stories live. Discover now