85. Xdinary Heroes - Amikor... 🛐

969 46 27
                                    

Amikor dzsigolóként beléd szeretnek

🛐 Jooyeon

A ti kapcsolatotok nem indult átlagosan. Nem úgy bérelted fel, mint szexéhes nőstény, aki ki akarja használni a testét élvezetért. Ti barátok voltatok...barátok extrákkal. Pénzért. De ez a rendszer is elborult, egy bizonyos kaland után.
-T/N mondd...maradhatok ma éjszaka? - kérdezi félénken Jooyeon, miközben veszi fel a pólóját.
- Joo, nem ezt beszéltük meg.
- Én most a barátodként beszélek hozzád, T/N. Nem érdekel az egyezség. Igen, az egyezség ami azt mondja, hogy kaland után szigórúan be kell tartani a 24 órás távolságot.
- És nem kell umm, másik... - kerested a szavakat. - Ügyfélhez menni?
- Nem. Mostanában nem igazán.
- Ezt meg hogy érted?
- Úgy, hogy nincsenek ügyfelek. - nyögi ki végre, és szembe fordulva veled mélyen szemeidbe nézett.
- Ezt hogyan..
- Igazából te vagy az egyetlen személy, akivel két hete lefekszek. És ingyen, ha nem vetted volna észre.
Az állad majdnem a padlót fogta, de tartva magad kiegyenesedtél, próbálva leküzdeni a benned feljövő érzelmeket.
- Miért?
- Hogy miért? - nevet fel frusztráltan, amit nem tudsz hova tenni. - Egy ideje nem tudok más nőkhöz nyúlni. Egyszerűen nem tudom úgy végezni a munkámat, hogy ne gondoljak rád közben. Ezért megszabadítottam magam a kényszertől.
Hagyott egy kis csöndet, hogy fel tudd fogni a hallottakat.
- Azt hiszem szerelmes lettem a legjobb barátomba, akivel pár hete még pénzért szexeltem.


🛐 Gaon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🛐 Gaon

- Akkor a szokásos? - nyitod ki a pénztárcád, miután a jól végzett munkájáért egy fánkkal is megkínáltad.
- Nem, T/N..
- Ó, szóval megint emelted az árat! Nem baj, te minden pénzt megérsz. - mosolyogsz rá negédesen, és biztosra tudod venni, hogy picit el is pirult.
- Nem emeltem semmit. Max a lábad az ágyban, de nem. - mosolyodik el ő is, de te csak a szemöldöködet ráncolod.
- Akkor mi a baj?
- Nem kell érte pénz. - lép hozzád picit közelebb, és a füled mögé simít egy hajtincset.
Megújul az érdeklődésed.
- De valamivel fizetnek kell. - motyogod, és látszik rajtad, hogy tetszik a játék amit játszik.
Neki is.
- Ez így van. - ismeri be, és még közelebb hajol hozzád.
- A..Akkor mit kérsz érte?
- Kicsim, nem tudom ki tudsz-e fizetni. - sóhajt az ajkaidra, tetőfokára hágva izgalmadat.
- Csak nyögd már ki!!
- Gyere el velem egy randira. Mosolyogj rám, nevess. Legyél boldog mellettem akkor is, mikor nem éppen szexelünk! Ezt szeretném tőled cserébe, és minden marad a régi. Benne vagy?
- Még szép, hogy benne!

 Benne vagy? - Még szép, hogy benne!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
§ Kpop Imagines §Where stories live. Discover now