❎ Eunwoo
- Burkoltan mutatja ki, mennyire nem tetszik neki MJ próbálkozása.
- Folyamatosan melletted van, az asztalnál ülve pedig a combodon pihenteti kezét.
- Addig le nem szakad rólad, amíg MJ észre nem veszi mi a pálya.
- Utána sem hajlandó eltávolodni, sőt...
- "Azt hiszem jobb lesz ha valamit az eszedbe vések amikor haza érünk"
❎ Moonbin- Jól tetteti a féltékenységét, belülről viszont majd megszakad az érzéstől.
- Csendben nézi a történteket, egy árva szót sem szól.
- A végén aztán megelégeli, és megpróbálja a figyelmed magára terelni.
- A veled kedvesen beszélgető JinJin viszont biztosra veheti, hogy Moonbin egy hétig biztosan nem fog hozzászólni.
- "Mindjárt megrágom a fejét...akarom mondani egyem azt a kis husis pofiját..."
❎ Sanha- Akár hiszed akár nem, Sanha nagyon könnyen lesz féltékeny, főleg ha rólad van szó.
- Rád aggatja az egyik ruháját, hogy még inkább takarásban legyél.
- Próbálja elterelni a figyelmed mint Moonbin, csak ő szavakkal.
- A végén hozzá bújsz, hogy végleg megmaradjon magának.
- "Ez az én Jagiyam. Tudja hol a helye"
❎ MJ- Egyáltalán nem titkolja érzéseit.
- Hallgathatod félreérthető vicceinek egyvelegét, ami néha még talán vicces is.
- Végig ölelget, nem fél birtokolni téged.
- Puszik az arcodon, ajkaidon, nyakadon...meg úgy mindenhol.
- "Eunwoo a nyomomba sem érhet...bár ezt még a sóhajaid is tudják igazolni..."
❎ Rocky- Oda meg vissza drámázza a dolgot.
- A végén az lesz, hogy megsértődve elvonul a sarokba pezsgőzni.
- Aztán részeg lesz, ami azt jelenti, hogy bizony innentől már nem lehet megállítani.
- Kicsapja a parádét, utána újra elmegy duzzogni. Még veled sem hajlandó beszélni.
- "Mit akarsz? Sanha már hirtelen nem olyan jó társaság?"
❎ JinJin- JinJin nem volt az a féltékeny típus, így nem igazán agyalta túl.
- Azért néha néha vetett egy pár rossz pillantást Rockyra, de ezen kívül semmi.
- Csak este lefekvéskor kezd el agyalni a történteken.
- Megkér, hogy öleld át, csak hogy megbizonyosodjon, hogy még mindig csak ő van neked.
- "Te vagy a mindenem kicsim... Sosem akarlak elveszíteni"