77. NCT (90'S love unit) - Amikor... 🌼

1.7K 96 38
                                    

Amikor alig tudsz járni az első alkalom után

🌼 Ten

Igazán büszke magára, miután látja reggel, hogy kissé sántikálva mész le a konyhába. Végig vigyorogva teszi le eléd az ételt, te pedig nem tudod mire vélni vigyorát.
- Tényleg ennyire jó látni a szenvedésem?
- Tényleg ilyen jó voltam éjszaka? - kérdez vissza, és bele iszik kávéjába. Horkantasz egyet, és a szádba tömöd majdnem a fél kenyeret. - Ó, szóval tényleg ennyire kifárasztottalak. Ne aggódj baby, ma este gyengéd leszek veled, akár a tollpihe... - emelte ki a "gyengéd" szót.
- Ne is gondolj arra, hogy akár egy hétig is lesz valami. - vonod fel szemöldököd, neki pedig ekkor fagyott le a vigyor arcáról.
- T/N, te is tudod, hogy nem úgy gondoltam... Hagyd, hogy kiengeszteljelek... - megy utánad a hálóba, nem hagyva abba a könyörgést. És aztán meg is tanulta a leckét, hogy ne éljen vissza a hatalmával.

 És aztán meg is tanulta a leckét, hogy ne éljen vissza a hatalmával

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🌼 Winwin

- Úristen T/N, jól vagy? - megy eléd a lépcsőn, amikor reggel egészen nehezen mászol le róla.
- Persze Win, ne parázz ennyire. - nevetsz aranyos reakcióján, de ő kicsit sem tartja viccesnek a dolgot, sőt.
- Annyira sajnálom, nem tudtam hogy ennyire durva vagyok, k...kérlek ne haragudj rám, T/N. - esedezik bocsánatodért, te pedig próbálod vissza tartani röhögésed.
- Tényleg nem baj Sicheng, jól vagyok. - öleled át nyakát, ő pedig értve a célzást feneked alá nyúlva ölébe emelt.
- Azért annak örülök, hogy ekkora örömöt tudtam neked szerezni tegnap éjszaka. - jött elő huncut oldala, majd dobva egyet rajtad a nappali felé vette az irányt, veled a karjaiban.

 - jött elő huncut oldala, majd dobva egyet rajtad a nappali felé vette az irányt, veled a karjaiban

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🌼 Mark

Nem értette miért jársz kissé sántikálva reggel, amikor elmentetek a boltba sétálva.
- Valami baj van, édesem? Akarod, hogy vigyelek? - teszi le a szatyrokat, és eléd guggol.
Nemlegesen hümmögsz egyet.
- Nincs baj Mark, csak tudod... - motyogod, hiszen kínos lenne ezt az utcán megbeszélni vele. Nem igazán tudtad elhinni, hogy tényleg nem esik le neki mi a szitu.
- T/N, ha nem mondod el sosem fogok rájönni. - viaskodik, és nem hagyja, hogy tovább menj. - Mondd el kérlek.
- Tegnap este óta nem tudok rendesen menni, mert...egy kicsit túl durva voltál. - súgtad, neki pedig a vér is kiment arcából. Sosem gondolta volna, hogy ennyire érzékeny vagy.
- Ah, mondhattad volna, hogy fáj, kicsim. Nem akarlak bántani. - ölel át, hogy a következő mondatot már fülödbe súghassa. - Ma este jobban vigyázni fogod rád, ígérem.

§ Kpop Imagines §Where stories live. Discover now