Amikor először keltek egymás mellett, az első együtt alvás után
🍩 Taemin
Még fel sem keltél, amikor is egy halk kuncogásra lettél figyelmes. Nagyot sóhajtva nyitottad fel szemeid, és egy nagyban vigyorgó Taeminnel találtad magad szembe.
- Édes vagy alvás közben, babe. Bár nekem mindig édes vagy... - suttogja, a mondat vége pedig már egy elfojtott nyögéssé alakul át, ahogy zavartan a párnába temeti az arcát.
- Oppa ez kedves volt, ne légy zavarban!
- Tudom Jagiya, de még meg kell szoknom ezt a látványt. Egy ilyen gyönyörű látványhoz pedig nehéz lesz hozzászokni... - suttogja egy cserfes szemöldök húzogatás kíséretében, mire most te temeted arcodat zavartan a párnák közé.
- Naa, ne légy zavarban, babe! Imádom a piros arcodat, legalább ne rejtsd el...(imádom ennek az embernek a macskáját*-*)
🍩 Lucas
- Pssszt, T/N...kelj fel! Vagy akkor legalább néz ide. - egy álmos nyögés hagyta el szádat, ahogy a másik oldaladra fordultál, de szerelmed még így sem hagyta fel a harcot. - Csináltam neked reggelit.
- Na és összetörtél valamit? - vigyorgod felé fordulva, de meg is bánod. Arca vészesen közel van a tiédhez, a szemei pedig úgy csillognak, mintha egy gyémánt tükrözne bennük vissza. Arcáról egy szeretettel teli mosolyt lehet csak kivenni, miközben finoman arcodra simít.
- Wow, nem gondoltam volna, hogy ilyen szép leszel reggel is. Tudod mit? Fel se kelj, túl jó látvány ahogy az ágyamban fekszel. - töri meg az idilli pillanatot, majd rád mászva kezdi el az egész arcodat belepni aranyos puszikkal.
🍩 Taeyong (már maga a szituáció...sksksk)Egy derekadat simogató kézre keltél, ami által egyből felnyitottad szemeid. Taeyong mellkasán feküdtél, jobb lábaddal átkulcsoltad derekát, ő pedig aranyos szuszogások közepette lassan cirógatta csípőd vonalát. Szemei még mindig csukva voltak, de ahogy megérezte tekinteted, felnyitotta fáradt pilláit, és mélyen szemeidbe nézett.
- Jó reggelt, baby. Hogy aludtál?
- Jól, de teljesen leizzadtam. Hogy lehet ilyen meleg a tested, Tae? - kuncogod, ő pedig ezt kihívásnak véve hirtelen hátadra fordított, majd lábaid közé mászva teljesen rád nehezedett.
- Csakis tőled ilyen forró, kedvesen. Teljesen felhevíted a környezetet, épp úgy, ahogy nekem is a testem minden egyes pontját. - súgja, majd alig érezhetően nyakadba csókol.