Nos, úgy döntöttem mindenki kedvében fogok járni, szóval... Meglepetés! :D
Minden bandához, ahova írt bárki is jellemzést, azt meg írta (még akkor is meg írtam annak az egy személynek , ha csak ő szavazott arra a bandára)
Túlságosan szeretlek titeket ahhoz, hogy bárkit is lógni hagyjak. Szóval... Remélem mindenki meg lesz elégedve a véleményemmel (mindenkinek próbáltam a leírás alapján párt választani, remélem jól választottam :)) Have fun babies🤚🏻
NCT (OT23) / TXT
1. NCT (OT23)Ismerlek mint a rossz pénzt, így kétségeim sincsenek a felől, ki illene hozzád, aki nem más, mint... Johnny Suh!
Johnny egy igazán érett férfi, akiben mégis meg van az a tipikus gyermeki én. Egy nagy plüss maci, akihez esténként oda lehet bújni, ami pont neked való. Ennek ellenére meg lehet vele beszélni ha gondjaid vannak, figyelmes, és mindig törekedne arra, hogy jól érezd magam, bármi is történjék. Gondoskodó azok felé, akiket szeret, és ha bántják őket, igenis ki áll a szeretteiért.
Meg persze ne felejtsük el milyen kekszi vezetés közben, na meg az az abs...neked teremtették❤️Az első aki eszembe jutott, az egyértelműen Jaehyun volt. Jae is nagyon szeret mozogni, épp ahogy te. Viszont neki is meg van az az időszak, amikor jobb a kanapén fetrengeni ;)
Csak képzeld el, ahogy esténként együtt néznétek a tv-t, összebújva...reggel pedig indulnátok egy nagyobb sétára, kéz a kézben.
Vele egy hullámhosszon tudnál mozogni, meg lennének a sajátos kis szokásaitok, ami csak még szebbé tenné párkapcsolatotokat. Meg persze ki nézem belőle, hogy a sportosabb testalkatot sem veti meg, ami csak egy plusz pont lenne számára😉Én hozzád egyből Tent passzintanám. Köztudott mennyire szeret rajzolni, épp úgy ahogy a szabadban lenni, úgyhogy kettesben csak még inkább buli lenne a dolog.
El vinne magával a táncpróbákra, tanítana neked koreókat, és persze meg is adná a jutalmat kemény munkádért😉
Ne felejtsük el jó kis humorát sem, amit be is vetne párszor, főleg ha kissé mérges vagy rá. Minden veszekedésetek nevetéssel végződne, hiszen túlságosan ragaszkodna hozzád ahhoz, hogy mérges legyen rád💕