Hogy én mennyit tapasztaltam már az alábbi szituk közül... Ejnye-bejnye :/
💛 Irene
- Mindig ölelgetni akarod, de ő sosem viszonozza. Először nem tudtad miért.
- Úgy írtad be a telefonodba, hogy "BFF❤️", majd másnapra újra átállította "Irene"-re.
- Mikor megláttad, hogy az egyik nap egy másik lánnyal nevetgél egy padon ülve, teljesen összetörtél.
- Ő rád írt ugyan, de te nem akartál neki válaszolni. A vége az lett, hogy inkább békén hagyott.
- "Nem tudom mi a baj T/N, de ha valaki megbántott nyugodtan elmondhatod, én itt vagyok neked"
💛 Yeri- Tudtad, hogy nem te vagy a legjobb barátja, de attól még ugyan úgy fájt ebben a tudatban beszélgetni vele.
- Mikor megtudtad, hogy minden titkodat amit elmondtál neki elmondott a legjobb barátjának, a szíved darabokra tört.
- Meg akartad vele szakítani a kapcsolatot, annyira megalázottan érezted magad.
- Ő pedig nem is tartott vissza, mivel ezek után már ő is kezdte magát szégyellni.
- "Sajnálom, T/N. Remélem egyszer leszünk újra olyan jó barátok, mint amilyenek voltunk."
💛 Joy- Folyton becézgetett, mint például "édesem" meg "babám", ami miatt te persze be is képzelted magadnak a legjobb barát dolgot.
- Amikor az egyik napon a legjobb barátodként mutattad be valakinek, ő kijavított, hogy csak "barát".
- Ez a pillanat nagyon szíven ütött, így sírva el is futottál.
- Joy persze nem is értette mi bajod van, így ugyan úgy becézgetett téged tovább, mintha semmi sem történt volna. Ez pedig csak megforgatta szívedben a tőrt.
- "Olyan jó, hogy vagy nekem, szivi. Te vagy az egyik legkedvesebb barátom"
💛 Wendy- A születésnapodon nagyon vártad a pillanatot, amikor kirakja a storyjába, hogy "Boldog születésnapot, T/N".
- Viszont nagyon elkeseredtél, amikor ezt nem tette meg. Próbáltál pozitívan állni a dolgokhoz, hiszen úgy gondoltad, akkor is a legjobb barátja vagy.
- De mikor a másik barátja születésnapját ki tette a storyjába, össze törtél lelkileg.
- Még mindig ugyan úgy állt hozzád, észre sem véve mennyire nagyot hibázott.
- "Nem tudom mi bajod van, T/N. Ha akarod, bármikor meghallgatlak drágám"
💛 Seulgi- Nagyon jó barátok voltatok, amíg el nem kezdett téged kissé sértegetni, ami hát... Neked nagyon rosszul esett.
- Ennek ellenére ő viccesnek találta a dolgot, pedig többször is elmondtad neki, hogy nem tetszenek ezek a "viccnek" szánt sértegetések.
- Egy idő után nem bírtad, így elég rendesen kifakadtál előtte, és ő tűrte is a büntetését.
- Utána párszor megpróbált tőled bocsánatot kérni, de te már nem tudtál rá úgy tekinteni, mint régen.
- "Már tudom, mekkora bolond voltam T/N. Kérlek, csak egyszer az életben hívj majd vissza engem" - hallgatod a már három napos hangüzenetet.