56. NCT Dream - Amikor... ☪️

1.8K 80 20
                                    

Amikor nem tudják, hogy beszélsz a nyelvükön, majd egyszer csak valami piszkosat mondasz nekik koreaiul

[ezt minden kedvesemnek küldöm, akit megsirattam az előző résszel...remélem még mindig komáltok<3]


☪️ Jaemin

Egy sima péntek este volt. Ültetek a kanapén, filmet néztetek, amikor is jött az intim jelenet. Mivel Jaemin abban a tudatban volt, hogy te most tanulod a koreai nyelvet, és nem érted mit mondanak, így nyugodtan nézte tovább, amíg meg nem szólaltál.
- Hmm...már elgondolkodtam párszor, mi lenne ha te is ezt csinálnád velem. - bújsz karjaiba, neki pedig a gondolatok csak úgy cikázni kezdtek fejében.
- Várj, te mióta tudsz koreaiul? És mióta vagy ilyen piszkos fantáziájú, T/N? - vigyorodik el a végére, nem is foglalkozva első kérdésével. Lassan mászni kezd feléd, te pedig pánikolva próbálsz tőle távolabb kerülni, aminek az lett a vége, hogy rajtad feküdt, teljes súlyával rád nehezedve.
- Képzeld, gondolkodtam rajta, mi lenne ha segítenék neked koreait tanulni. Tudom, nyögni nem lehet kifejezetten koreaiul, de sokkal szívesebben tanítom neked ezt, mint magát a nyelvet... - súgja, majd hevesen nyakadnak esik.

☪️ Renjun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


☪️ Renjun

- T..T/N, m..mióta tudsz koreaiul? - dadogja, ahogy meghallja a véletlen kicsusszant, kissé perverz mondatot szádból.
- Nem tudtad? Azt hittem tudod... - gondolkodsz el, majd a már-már lihegő Renjunra nézel, aki próbálja minél inkább elkerülni a szemkontaktust, miközben nagyban takargatja magát. Izzad, kapkodja a levegőt, és egy párnát kezd szorongatni.
-Ranjun, minden oké?
- I..igen, csak azt hittem, hogy a spanyol a legszexibb nyelv, de a te szádból a koreai is lehetetlenül izgató...

☪️ Jeno

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


☪️ Jeno

- Na de T/N, ezt nem is mondtad!
- Mit?
- Hogy te ilyen piszkos fantáziájú vagy! - neveti, és szorosan magához ölel. Nem erre a reakcióra számítottál, így nem is kérdés mennyire zavarba jöttél. Azt hitted, hogy a koreai nyelvtudásodat fogja először szóba hozni, nem pedig a mondatod lényegét.
- Ah...ez a..annyira kínos...
- Tudod, nekem is lenne egy pár gondolatom, amit szívesen megosztanék veled. De ezeket inkább máskorra hagyom. Már így is egy paradicsomra hasonlítasz, nem kell, hogy még fel is robbanj. - neveti, és arcodat kezdi játékos puszikkal ellepni.

§ Kpop Imagines §Where stories live. Discover now