23. NCT(OT23) - Amikor...pt. 1 ♦️

2.7K 85 11
                                    

Amikor közlöd vele, hogy ő neked az első(+16?)

Bevezető: Az első kapcsolat mindig a legnehezebb. Főleg, ha a másik fél jóval tapasztaltabb. Ebbe a szituációba keveredtél te is szerelmeddel, aki már kicsivel feljebb akart lépni azon a bizonyos szinten kapcsolatotokban...

Na ez egy igen hosszú sorozat lesz, úgyhogy jobb ha felkészültök babák(^_-)

♦️Taeyong

Hevesen csókolózva ültél barátod ölében, nem kicsit megszeppenve. Nem is igazán a hirtelen érő pulzus miatt, sokkal inkább a félelemtől. A végén már annyira belemélyedtél a gondolataidba, hogy visszacsókolni is elfelejtetted. Lassan elhúzódik tőled, és kedvesen a szemedbe néz.
- Mi a baj, baby? Nem akarod még? Mert ha nem, én nyugodtan várhatok. - simít arcodra, ezzel próbálja levezetni feszültségét, amit már csak egy csókkal felélesztettél benne.
- Nem, én szeretném, csak tudod...
- Én leszek neked az első... - fejezi be a mondatot helyetted. Lassan bólintasz egyet, és újra szemeibe nézel, amikből sugárzott a szerelem. Megköszörülted a torkod, és tartva a szemkontaktust, beszélni kezdtél.
- Félek, hogy esetleg valami olyat teszek, ami neked nem jó, és e-miatt szakítani fogsz velem. - ismered be, ő pedig meglepetésedre halkan felkuncog.
- Ez nem fog megtörténni. Szeretlek, és bármit is csinálsz velem, az biztosan tetszeni fog. Garantálom.

♦️ Jaehyun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

♦️ Jaehyun

- T/N, annyira szeretnélek érezni...úgy igazán... - suttogja, te pedig olyan gyorsasággal fagysz le, mint mikor hirtelen beüt a mínusz ötven fok. Számíthattál volna rá, hogy bizony nem csak filmezni hívott át.
- Jae, én is téged, de...
- De? Nem kell ide de, baby. Szeretlek, szeretjük egymást és csak ez a lényeg. Kérlek T/N, nem bírok tovább várni... - súgja, majd válaszodat meg nem várva dönt le az ágyra. És egy pillanatra sem bántad meg, hogy ezt megengedted neki.

♦️ Lucas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

♦️ Lucas

Első alkalom. Nos igen, ez egy nagy lépés a nők számára. Főleg, ha egy buliban történik, egy idegen sráccal, akitől nem tudsz megszabadulni. Már azt sem tudod hogyan, de valahogy az emelet egyik szobájában kötöttetek ki, teljesen egymásnak préselődve.
- L..Lucas én ezt nem akarom. - mondod ki határozott hangon, mire egyből lerobban a bőrödről.
- Mi? Már miért nem? - hitetlenkedik, és állát hasadra téve néz rád boci szemekkel.
- Mert...mert én még nem.... - nem akartad ezt kimondani, de úgy tűnik ő igazán akarta hallani.
- Igeeen?
- Még szűz vagyok. - fújod ki a levegőt lassan, hogy meg tudj nyugodni.
- Miért nem ezzel kezdted, babe? Akkor mit szólnál egy holnapi randihoz? Kis lépésekkel el tudunk jutni odáig, ahová az éjszaka kezdetén akartunk...

§ Kpop Imagines §Where stories live. Discover now