61. NCT 127 - Amikor...🍍

2K 73 77
                                    

Amikor a nővéred barátja, és kiderül, hogy szerelmes vagy belé

Bevezető : Amióta ő együtt van nővéreddel, egyre inkább kezdted úgy érezni, hogy kezdesz te is beleszeretni. Egyre többet van veled, te pedig nem ellenkezel ellen. És lehetséges, hogy ők is úgy éreznek irántad, ahogy te iránta. Vagy nem...

N/N=Nővéred neve (vagy ha nincs, random egy lány név :)

🍍Taeyong

Mint minden nap, ma is Taeyong ment érted a suliba. Amióta együtt jár nővéreddel, ez már minden napi rutin lett. Taeyong sokkal idősebb nálad, te még csak most fogod elvégezni a gimit.
Boldogan huppansz be kocsijába, hiszen örülsz, hogy újra láthatod. Taeyong egy világi helyes férfi. Le sem tudtád tagadni, hogy tetszik neked.
- Szia édes, milyen napod volt? - kérdezi egyből, ahogy becsukod magad mögött az ajtót. Ez a becenév már megszokott. De a mai napig nem érted, miért hív így.
- Jó, haza viszel? Van otthon egy kis dolgom...
- Na és mit szólnál, ha elmennénk fagyizni? - kérdezi, és beindítja a motort. Megforgatod szemed, és szélesen elvigyorodsz.
- És mi van, ha N/N megtudja? Azt, mondta, siessünk haza.
- És mi van, ha nem tudja meg? Nem kell mindenről tudnia, T/N... - suttogja, s kezét combodra vezetve elindul a fagyizó felé, miközben te próbálod felfogni az előbb hallottakat, amik egyértelmű jelzések voltak.

 - suttogja, s kezét combodra vezetve elindul a fagyizó felé, miközben te próbálod felfogni az előbb hallottakat, amik egyértelmű jelzések voltak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🍍Johnny

Johnny úgy bánt veled, mintha a hugicája lennél. Érett férfi, így sosem lenne képes összejönni barátnője  húgával. Viszont azt tudta, hogy neked van egy icipici fellángolásod iránta, amit minél előbb meg akart veled beszélni.
- T/N, én tényleg úgy tekintek rád, mintha a saját vérszerinti húgom lennél. És igen, megértem ha te egy kicsit többet érzel irántam, de jobb lenne, ha lemondanál róla. Én is naaagyon szeretlek, csak nem úgy. - magyarázza, benned pedig egyből elő tör a bűntudat. Nagyon kínosan érzed magad, aminek hatására elkezdenek potyogni könnyeid.
- Ne, ne sírj T/N-si! Mindig itt leszek neked, megígérem. Mint a bátyád. - von finoman karjaiba, te pedig ígérete hallatán boldogan elmosolyodsz, még ha közben csalódott is vagy.
- Köszönöm, Johnny...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
§ Kpop Imagines §Where stories live. Discover now