Amikor közlöd vele, hogy ő neked az első(megint+16?😂)
Bevezető : Az első kapcsolat mindig a legnehezebb. Főleg, ha a másik fél jóval tapasztaltabb. Ebbe a szituációba keveredtél te is szerelmeddel, aki már kicsivel feljebb akart lépni azon a bizonyos szinten kapcsolatotokban...
♦️ Ten
Semmivel sem lett volna baj, ha ezt a nagy alkalmat Ten nem a szülei házában akarja megtenni. Izgultál is, és az, hogy szülei bármikor meghallhatnak titeket, csak még inkább rá tett egy lapáttal.
- Ten, te is tudod, hogy nekem ez lesz az első, de lehetne, hogy ezt ne a szüleid házában csináljuk? - kérdezed félve, ő pedig egy frusztrált sóhajt hallat.
- Baby, a szüleim már rég alszanak, úgyhogy nem kell félned. Vigyázok rád, és arra is, hogy ne légy túl hangos. Mert az viszont biztos, hogy sikítani fogsz az élvezettől...♦️ Johnny
Johnny egy magabiztos férfi, de neki is vannak olyan pillanatai, amikor előjön a legérzelmesebb oldala.
- Kicsim, én imádlak, de biztos nem akarsz várni vele? - kérdezi, de persze közben kezeit egy pillanatra se venné le rólad, sőt.
- Johnny, én tényleg nem akarom tovább húzni... - húzod le egy csókra, ő pedig diadal ittasan elvigyorodik.
- Nos, akkor megtiszteltetés lesz, hogy én lehetek neked az első, és az utolsó is. - kacsint, és innentől már egyszer sem kérdezi meg, biztos vagy-e benne.
♦️ Haechan- Ah T/N, olyan sokszor akartalak már végre magam alatt tudni. - súgja, és magáról is lekapja pólóját. Végképp elönt a pánik.
- Haechan, nekem te leszel az első... - súgod, neki pedig a lélegzete is elállt. Úgy nézett rád, mintha a lottó nyerő szelvénye lennél.
- Kicsim, tényleg én leszek neked az első? Megengeded, ugye? - simít felsőtestedre, te pedig beleegyezően bólintasz egyet. - Nagyon szeretlek, T/N.