Amikor először csókol meg/csókolod meg
💋 Jaemin
Már a sokadik randitokon vettetek részt, amikor is barátod úgy gondolta, itt az ideje az első csóknak. A házatok előtt álltatok amikor is kissé hevesen a kaputoknak nyom, viszont szeméből szeretet és aggódás tükrözik.
- Baby, meg akarlak csókolni... - suttogja, majd mielőtt még bármit is mondhattál volna, ajkaidra hajolt.
💋 HaechanAz egész nagyon hírtelen történt, még nem is voltatok együtt. Igazából ekkor még egyáltalán nem is bírtátok egymást. Haechan jóvoltából iskola utáni büntetésben voltatok a könyvtárban. Haechan a padon feküdve, csukott szemmel pihent, miközben te is kezdtél elbóbiskolni. Hirtelen könyököd kicsúszott fejed alól, és épp lefejelted volna a padot, de Haechan ajkai meggátoltak benne. Szemei egyből kipattantak, majd huncut fénnyel a szemében harapott alsó ajkadba, teljesen lesokkolva téged.
💋 JenoJenoról mindenki tudja, hogy egy aranyos kis cukorka. Az első csókotok is így sült el. Egyik este a vidámparkba mentetek randizni, de persze Jeno az egészet kitervelve, tudván, mennyire félsz a hullámvasutaktól.
- Jagiya, nincs kedved felszállni velem? - ölel át, és mélyen a szemeidbe néz.
- Tudod mennyire félek tőle. - hajtod le a fejed, kissé elpirulva.
- Ha felszállsz velem, kapsz utána valamit. - súgta, te pedig mivel nagyon kíváncsi voltál végül felszálltál vele.
- Na, mi lesz az ajándékom? - kérdezted, ahogy leszálltatok.
- Ez. - mondta, majd ajkaidra hajolt.
💋 MarkMark féltékeny. És ha féltékeny, jelenetet rendez. A kocsiban ültetek, hevesen vitatkozva, amikor is egy meggondolatlan mondat csúszott ki szádon.
- Már hogy ne beszélgethetnék más fiúkkal, mikor te még megcsókolni sem mersz! - kiáltod, át sem gondolva mit mondasz. Csönd ülepedett, majd hirtelen Mark lelassított, és félreállt a kocsival az út szélére.
- Mark, mit cs... - kérdeznéd, majd hirtelen megragadja nyagad, és követelőzve, már-már durván tapad ajkaidnak, nyelvével egyből bejutást kérve szádba.
💋 RenjunEz volt az első alkalom, amikor Renjunnál alszol. Amikor lefeküdtök hatalmas feszültség száll a szobára. Te a hátadon fekve nézed a plafont, majd kissé oldalra sandítva veszed észre, hogy barátod oldalán fekve bámul téged. Néhány pillanatig bámuljátok egymást, egyszer csak Renjun saját takarója alól átbújva mászik be a tiéd alá, és fölötted támaszkodva pillant le rát. Zavarodban az arcod elé kapod kezeid.
- É..én még nem állok erre készen. - motyogod, mire elkuncogja magát.
- Nyugi, csak meg akarlak csókolni. De ha már ennyire akarod.. - vicceli el, te pedig szemedet megforgatva húzod le őt egy csókra.
💋 ChenleBarátoddal épp egy medencés buliban voltatok. Sokszor jártok strandokra, sokat bohóckodtok, de még nem csattant el az első csókotok.
Ma sem volt másképp, ma is ökörködtetek a medencében. Egyszer csak ahogy Chenle a karjaiba kapva ugrik be veled a vízbe véletlenül összeérnek ajkaitok, de még a víz alatt sem vagytok hajlandóak elszakadni egymástól.
💋 JisungSzimpla sétával kezdődött az egész. Persze Jisung előre eltervezett hátsószándékkal hívott el egy sétára, hiszen úgy gondolta most van a tökéletes idő, hogy elcsattanjon az első csók.
Épp egy kivilágított parkban lévő padra ültetek le, amikor is hírtelen Jisung az ölébe húzott, ami téged rendesen meglepett.
- J..jisung, mit csinálsz?
- Csak hideg a pad, és nem szeretném, hogy felfázz. - motyogja, közben pedig tekinteték le nem veszi ajkaidról. Innentől meg már persze te is tudtad, hogy bizony nem a pad miatt kötöttél ki ölében.Csak engem fog egyszer megölni az nct? (^o^)