Amikor először hív el randira
🍓Keeho
- Tudod T/N, gondolkodtam tegnap este... - kezd bele komolyan, miközben te a "közös" beadandótokat csináltad. Felvont szemöldökkel fordultál felé, és néztél rá kérdőn.
- Talán azon, hogy segíthetnél nekem a beadandó csinálásában? - kérdezed ingerülten, és visszafordulsz az említett dolog felé. Mögötted hallasz egy kis mocorgást, pár pillanattal késöbb pedig két erős kar fonódik derekad köré, teljesen lebénítva téged.
- Nem, nem pont ezen. Sokkal inkább azon, hogy rád férne egy kis kikapcsolódás. Eljönnél velem egy kávézóba, miután befejeztük a mukát?
🍓JiungAz iskola kijáratánál várt, miközben idegesen piszkálta körmeit. Nem igazán ötletelte ki, hogyan is kérjen fel egy randira, szóval megpróbált rögtönözni.
- Szia! - mész oda hozzá boldogan, mire egy hatalmasat ugrik ijedtében. Annyira beleszállt gondolataiba, hogy észre sem vett.
- Ömm...T/N...s-szia, mizu? Voltál már a suliban? A-akarom mondani moziban... - dadogja, és zavartan lenéz a földre. Vidámság árad szét benned, és halkan kuncogsz egyet.
- Nem, de veled szívesen elmennék.
🍓Intak- Képzeld T/N, a csaj akit elhívtam a bálba lemondta egy hatalmas baromság miatt, ami egyben igaz is. - sétáltatok egymás mellett a folyosón, miközben nagyban beszélgettetek.
- Igen? Na és mi volt az a hatalmas egyben igaz baromság? - kérdezed, és elnézel valamerre a távolba. Reméled, hogy nem egy másik csajról van szó, hiszen szíved mélyén te akarsz Intakkal a bálba menni.
- Azt mondta, hogy nincs értelme vele mennem, ha ennyire látszik rajtam, hogy én veled akarok menni. És én nem erőltettem. Tudod miért?
- M-miért? - kérdezed halkan, amikor maga felé fordít.
- Mert teljesen igaz. Veled szeretnék menni a bálba.