....hogy végre visszapublikáltam az összes részt, kijavítva és átírva. Szívem szerint kiabálnék az örömtől, hiszen el sem tudjátok képzelni milyen jó lesz végre rendesen írni😌
Ez az egész nem tudom mennyi időt vett igénybe, de vannak még draftok a könyvbe, amik (ha nem túlzok) kb. fél éve ott vannak. Ezek még kérések voltam, úgyhogy ezeket mindenképp publikálni fogom. Nem tudom emlékeznek-e a személyek, akik ezeket kérték, de tőlük mindenképp bocsántot akarok kérni, amiért ennyit várnak.
Most több dologról is szeretnék veletek beszélni.
Először is...
Nem tudom mikor fogok újra kéréseket fogadni. Hihető vagy nem hihető, én komolyan elfáradtam a javításban, és most a napokban biztosan nem lesz új rész.
De már most kezdhettek gondolkodni ötleteken és bandákon, akikkel szívesen olvasnátok részt.Ezeket most nem fogom kéréseknek venni, úgyhogy egyáltalán nem biztos, hogy meg is írom őket
-> viszoont adnak egy utat, hogy milyen témákban kéne agyalnom, úgyhogy jól jönne a segítségetek :)Az ötleteket ide kérem, szivik
Másodszorra...
Többen is elkezdtek érdeklődni az As Your Boyfriend játék iránt.
Aki nem ismeri, annak röviden: írsz nekem magadról egy rövid ismertetőt (külső/belső) én pedig ez alapján eldöntöm, hogy melyik idol illene hozzád.
(aki visszanéz a könyvben az megtalálja, hogyan is néz ez ki)Benne lennétek, hogy játszunk még ilyet?
Harmadszorra...
Ráébredtem, hogy nagyon szeretek smut-ot írni :D
Gondolkodtam a dolgon, hogy mi lenne, ha csinálnék egy könyvet, amelyben csak ilyen részeket írnék. Ezt a gondolatot még csak a "kósza" dolgok közé sorolom, úgyhogy ez tényleg csak egy ötlet.
Lenne rá kereset?
És végül; nagyon régen beszélgettünk. Biztosan mindenkinél zajlik az élet, de ha már itt vagyunk újra, mesélhetnétek :3
És emberek, annyi comeback volt az utóbbi időben, mint pl. A Glitch Mode, a Tomboy és még sok más, hogy ÉN ELKÉNYEZTETVE ÉRZEM MAGAM.
Egyszerűen imádtam őket, komolyan, és lelki nehézség volt úgy fanolnom, hogy nem osztottam meg veletek az örömöm.
Na de most, most végre újra itt vagyok, és kiélhetem magam...hehe
Amúgy hallottam arról is, hogy Blackpink comeback lesz. Szerintem már nagyon itt van az ideje, úgyhogy én biztosra vélem, hogy nyáron a hölgyeket is újra láthatjuk :))
Nemsokára pedig jövök friss részecskével, hölgyeim és uraim;)