Amikor egy másik maffia tagja flörtöl veled
(azt a +16-ot itt is kitenném, azért nem árt a figyelmeztetés:))
💠 Taeyong
Nem szólna közbe egyből, először kitervelné démoni tervét. Te vagy az ő egyetlen Istennője, és az, hogy más férfit a közeledben lát, csak egy dologra készteti. Uralni ami az övé.
Épp tárgyalás volt, amikor is a férfi keze a combodra simított. Segítség kérően néztél szerelmedre, aki nem reagált. Vagyis csak ezt mutatta. Beszéd közben felállt, majd lassan a férfi széke mögé ért, zsebre tett kézzel. Egyből elkapta kezét rólad, és idegesen tördelni kezdte ujjait.
- Térjünk kicsit az üzlet egy másik oldalára uram. Mondja csak, tudja min alapul egy igazi üzlet? - kérdezi a férfit, és csiga lassan kihúzza nadrágjából fegyverét.
- Sajnálom, é..én csak-
- Hozzáért a számomra legnagyobb kincshez, ezek után mit akar még mondani? Tudja, maga egy nagyon jó ajánlatot tett nekem, de ezek után legszívesebben már csakis arra vágyom, hogy kilőhessem az agyvelőjét. Ha még egyszer hozzá mer érni, vagy akár rá is néz, nem állok jót magamért. - morogja, és fegyverét visszacsúsztatva fordul hozzád, gyengédséggel szemében.
- Gyere szerelmem, menjünk haza. Ma már semmi mást nem akarok, csak téged.💠 Jaehyun
Majd felemészti az ideg, csak hogy ő egyáltalán nem szól bele. Csakis cselekszik.
Ahogy az idegen férfi keze lábaid közé siklik, Jaehyun előkapja fegyverét, pár másodperccel később pedig a férfi már holtan hull a földre. De te még így sem ijedsz meg tőle. Gondolkodni sincs időd. Akaratosan dönt le a klubhelyiségben található kanapéra, majd mit sem várva kezdi durván csókolgatni, harapdálni nyakadat. A hirtelen érzésre felnyögsz, ő pedig a hang hallatán teljesen neked feszül.
- Legszívesebben itt helyben megmutatnám mindenkinek, kihez is tartozol. De nem akarlak még inkább kellemetlen helyzetbe hozni. - suttogja, és a birtoklási vágy fénye megcsillan szemében. - Viszont készülj fel, mert otthon már biztosan nem leszek kegyelmes veled, édesem...
💠 YutaÉpp egy üzleti vacsora végén jártok, amikor is a másik maffia vezére, akivel Yuta kötötte az alkut, elkezd flörtölni veled.
- Na mi van bogaram, adjak egy kis desszertet? De tudok jobbat is. Mi lenne, ha te kínálnám nekem valami édeset? - vonja fel undorítóan szemöldökét, majd levezeti tekintetét lábaid közé, egyértelműre váltva utalgatását. Melletted pedig abban a pillanatban Yuta nagy ricsajjal levágja evőeszközeit, majd meglepően finoman combodra simít jobb kezével.
- A desszert amiről maga beszél, az csakis engem illet. Akkor kóstolom meg amikor csak akarom, és addig ízlelem ameddig csak akarom. Édesebb mint bármelyik desszert ezen az étlapon, de erről maga sosem fog megbizonyosodni. De ha akár meg is próbálja, vegye úgy, hogy ön már halott.