💌 Jungkook ( BTS)
- Nyugodt napot tervez, semmi munkával, semmi gonddal.
- Reggel ágyba viszi neked a reggelit, kisebb-nagyobb sikerrel.
- Ki sem mozdultok otthonról, megnézitek az összes Vasember filmet.
- Filmnézés közben hasadon pihenteti fejét, ahol sikerül is neki elaludni.
- "Azért be kell, hogy valljam, Vasember felvillanyozta a napomat"
💌 Jongho ( Ateez)- Reggeli puszikkal kelt, melyek mellé egy pár "szeretlek" is társul.
- Elmentek egy cukrázdába, ahol persze órákig elidőztök.
- Este is kimentek egyet sétálni, ami után nevetve húz fel lakásotokba.
- Az éjszaka folyamán többször is megbizonyosodsz arról, mennyire is szeret.
- "Nekem több már nem is kell rajtad kívül, T/N"
💌 Wonho- Romantikusan edzetek együtt (vagyis hát annak indult)
- Utána persze bementek a mekibe egy kiadós vacsorára.
- Végig röhögitek az egész napot, és minden egyes percét együtt töltitek.
- Amint pedig belépsz lakásotokba, egy gyönyörű rózsacsokor tárul szemed elé.
- "Érted akár még varázsolok is, édesem"
💌 Jaehyun (Valentin boii :) (NCT)- Első dolgod amint felkelsz, hogy egy születésnapi zenét kapcsolj be neki, persze teljes hangerővel.
- De aztán ez a terv füstbe ment, hiszen amint beléptél a konyhába, ő már ott várt rád egy boldog Valentin napos kártyával, és egy csokor rózsával.
- Délután séráltok egy nagyot a városban, ahol ezer meg ezer fotót készít rólad.
- Este pedig kipattan fejéből az ötlet, hogy mi lenne ha együtt fürödnétek.
- "Ezért imádom a szülinapom. Dupla T/N, dupla kényeztetés..."
💌 Chaeyoung (TWICE) (sry a pán lelkem megköveteli, hogy ezt az istennőt is berakjam:3)- Aranyos becenevekkel kelteget, amelyek hallatán nem tudsz nem elmosolyodni.
- Egész nap rajtad nyüzsög, és követeli a figyelmed.
- Elmentek a vidámparkba, ahol mindent meg akar nyerni neked.
- A nap végére már annyira fáradt lesz, hogy a karjaidban alszik el.
- "Olyan jó kislányt érdemeltem ki magamnak, hm..."
(omgomgimádomeztanőthelpme*-*)
💌 Jungwoo ( NCT)
- Ő minden nap egy cukiság, de ma különösen az lenne.
- Egy gyönyörű nyakláncot kapnál tőle Valentin napra.
- Elvisz egy táncklubba, ahol megtanít lassúzni.
- De ennek ellenére persze otthon még le nyomtok egy Just Dance viadalt.
- "Már csak azért is hagylak nyerni, hogy lássam a boldog mosolyt az arcodon"
És íme, itt egy fantasztikus nap befejezése :
~Ki jött az nct 127 "gimme gimme" száma, amin...khm...meghaltam
~Éés életem szerelmének még egyszer boldog szülinapot^^