Amikor megtudják, hogy szakítottál a
barátoddal, miközben a kiszemeltjük vagy🌻Jaemin
Nem is próbálja eltitkolni, mennyire örül a hírnek. Ahogy zokogsz mellette, gyengéden magához ölel, miközben megállíthatatlanul vigyorog. Ezt te is észreveszed, így mivel furdalta oldalad a kíváncsiság, inkább rákérdeztél boldogsága okára.
- Jaemin, most mi ilyen boldogító? - kérdezed, ő pedig még mindig vigyorogva nyom egy csókot homlokodra, ami téged elég rendesen meglep.
- Semmi, semmi, csak örülök, hogy végre tudja, hol is van a helye. A legtávolabb kettőnktől. Bár ha ide merné tolni a képét, ígyis-úgyis megverném...
🌻 Haechan- Persze, hogy itt hagyott T/N, miért csodálkozol ezen ennyire? - von kérdőre, ahogy könnytől és takonytól fulladva mondod el neki híred.
- E..ennyire r..rossz v..v-velem? - zokogod még mindig, ő pedig veled elterülve ágyán simogatja hátad, ahogy nyugodtan sóhajt egyet.
- Bár ha engem fenyegettek volna meg annyira, mint én őt, én is elhúztam volna a csíkot... - motyogja, te pedig felkapod fejed. Meg sem hallotta, amit az előbb kérdeztél tőle, annyira el van merülve a saját világában.
- Te megfenyegetted?
- Hmm...ha tudnád mivel... - mosolyodik el ördögien, te pedig már rá sem kérdezel. Inkább tudni sem akarod, mi is szólt abban a fenyegetésben.
🌻 Jeno- Jenooo, szakított velem! - rontasz be osztálytermetekbe, amit meg is bánsz. Volt barátod az egyik padon fekszik, Jeno pedig fölé magasodik, miközben megállíthatatlanul püföli. Jenot nagyon nehéz kihozni a sodrából, de ha rólad van szó, nem ismer határokat.
- Baby, jobb ha most elmész. Nem akarok előtted semmi rossz dolgot tenni, de ezt még be kell fejeznem... - morogja, te pedig teszed amit mondd, teljes sokkban. De nem is maga a szituáció sokkolt le, sokkal inkább az a bizonyos "baby" becenév, mely bizony nem véletlenül csúszott ki száján.
🌻Mark- Ugyan édes, nem kell ezen rágódni. Vannak ennél sokkal... - folytatná mondatát, ha te nem szakítottad volna félbe.
- T..te most édesnek hívtál? - dadogod, ő pedig sejtelmesen elmosolyodik, miközben közelebb hajol hozzád.
- Szóval azt akartam mondani, hogy vannak ennél sokkal jelentősebb dolgok. Mint te, és az édes csókod, édesem.. - kacsint, szátok pedig már-már csak egy centire van egymástól. - Én elég méltó vagyok hozzá, hogy megkóstolhassam, tényleg olyan édes-e, mint ahogy a volt pasid mondta? Hidd el, velem nagyobb élmény lesz, mint azzal a seggfejjel...🌻 Renjun
- Én nem tenném ezt veled, soha az életben... - suttogja hajadba, te pedig végre szemébe nézel.
- Renjun...
- T/N, már azóta szeretlek, mióta óvodában arcon rúgtál a hintáról, és betört az orrom. Eddig elviseltem, hogy minden férfi csak kihasznál, aztán csak úgy eldob mint egy rongyot, de ez innentől fogva gyökeresen meg fog változni. Mostantól én akarok lenni az egyetlen férfi számodra, és ígérem, sosem foglak kihasználni. Ugye te is így érzel? Kérlek mondd, hogy igen, T/N...
- Alig vártam, hogy ezt végre elmondd nekem...
🌻 Chenle- Ekkora szerencsétlent, még egy csajt sem tud megtartani magának... - mormolja, miközben beleéléssel eszi tovább ételét, nem is figyelve arra, miket is mondd ki.
- Ezt meg hogy érted, Lele?
- Ha megtehetném, én egy örök életre magamhoz láncolnálak, és semmi oknál fogva sem engednélek el magam mellől. És most ne hidd, hogy szadista vagyok, mert a láncos részt nem gondoltam komolyan... - rontja el egy pillanat alatt a meghitten romantikus pillanatot, de ez még így sem tántorít meg téged attól, hogy ne hatódj meg tőle.
- Én is szeretlek téged, Chenle... - mondod, de nem is figyel rád, csak eszik tovább. Na igen, Chenle és az ő sajátos vallomása...
🌻Jisung- S..sajnálom T/N, ami történt biztos nagyon rossz lehetett, de a remény még mindig él. - közeledik feléd lassan, miközben a földet kémleli.
- Mégis mi?
- Mondjuk eljöhetnél velem az Aqua parkba... - néz végre szemeidbe, és aranyosan elpirul.
- Jisung te most randira hívsz? - kérdezel rá, és reméled, hogy tényleg erre akar kilyukadni. Aranyosan elmosolyodik, és végre rád néz.
- Mi van ha igen? Benne lennél?
Végre péntek, már alig vártam :D