Prológ

4.5K 97 0
                                    

MIA

Ako každé ráno som sa zobudila na ten príšerný zvuk budíka, ktorí mi vždy píli uši. Zaklapla som ho a spala ďalej. O 5 minút mi na dvere zaklopala mama. „Zlatko, čas stávať, prídeš neskoro do školy".

„Veď už stávam," povedala som rozospatým hlasom a zívla som.

Mimochodom, som Mia Mason mám 19 rokov a študujem na strednej škole posledný ročník. Milujem bojové umenia, tak ma rodičia prihlásili pred 9 rokmi na kickbox, ktorému sa nevenujem, tak ako kedysi, ale občas si na neho nájdem čas. Otec pracuje v prosperujúcej Talianskej firme a mama je právnička, čiže na mňa nemajú veľa času. Ale už som so zvykla, veď čo iné mi ostáva. Okrem toho mám aj staršiu sestru Noru, ktorá má 22 rokov a žije už so svojím frajerom Nickom, tak už sa veľmi nestretávame. Ale vráťme sa späť.

Sedela som asi dvadsať minút pred šatníkom a premýšľala som, čo si oblečiem. Nakoniec som sa rozhodla pre obyčajné čierne rifle s vysokým pasom, čierne conversky a biely croptop. Zišla som dole po schodoch a ako vždy už v kuchyni nebolo živej duše. Tak som sa pustila do prípravy raňajok a obedu do školy. Spravila som si svoje obľúbené palacinky s nutelou, ktorých sa snáď nikdy neprejem. Keď som sa naraňajkovala odložila som tanier do umývačky, zobrala kľúče od auta a vyrazila do školy.

CHRISTIAN

Ležal som v posteli s notebookom na nohách a usilovne pracoval už od šiestej rána. Práca mafiána totiž nie je ľahká a nepočká. Áno počuli ste dobre, som mafián. Mám 22 a mafiánsky život je to jediné, čo poznám. Celá rodina a aj priatelia sú mafiáni. Otec je jeden z najväčších mafiánskych bossov v Taliansku. Okrem toho mám aj brata Sebastiána má 24, ktorý je mafián srdcom aj dušou a úžasnú babku Charlotte, ktorá je jediná, ktorá sa nebojí vynadať otcovi. Svoju mafiánsku činnosť zakrývame vlastníctvom niekoľkých firiem a hotelov. Niekedy si želám celkom normálny a obyčajný život, no osud to chcel inak.

Zrazu ma vyruší krik z dolného poschodia, tak vyjdem z izby pozrieť, čo sa to zasa deje.

„Si normálny?! Ako to, že ti utiekli!" kričí môj otec na nejakého týpka z ochranky. Zasa si neplnia svoje povinnosti, dúfam že ho otec neodbachne. Čo sa týka svojej roboty, tak je veľmi prísny a nevyjde v ústrety. Radšej sa do toho pliesť nebudem a idem si dať sprchu a potom smer ďalšia tentoraz nemafiánska práca.

Tiene MafieWhere stories live. Discover now