CHRISTIAN
„Čo je také súrne?"
„No viete......" začala mi tam hovoriť o niečom, že nesedia nejaké objednávky a blbosti.
„S tým si mala ísť za niekým iným a nie za mnou," odpovedal som.
„No nabudúce si to zapamätám. A pán Vaaquez, keď bude ten večierok, chcela som sa spýtať, či môže prísť aj môj priateľ ako doprovod?" spýtala sa.
„Sklamem ťa, ale nie. Pozvaní sú iba zamestnanci a obchodní partneri."
„Ahaaa, v tom prípade by ste mi nechceli robiť doprovod?" našpúlila pery. Aha, čiže sem to smerovalo.
„Nie ja už doprovod mám, ak je to všetko môžeš odísť."
„Tsss."
Načo sa to dievča ponižuje. To naozaj nepochopím. Večer som sa tešil až budem s Miou osamote. Len ja a ona.
MIA
Pomaly som mala končiť a zrazu mi zavibroval telefón. Bola to Emily.
„Ahoj Mia, nechcela by si ísť do kaviarne keď skončíš?" spýtala sa. Popravde som chcela byť s Christianom, ale s ním budem večer, čiže by som s ňou mohla ísť.
„Ale hej jasné, o pol hodinu prídem tam kam vždy dobre, zatiaľ pa," zložila som.
Christian vyšiel zo svojej pracovne.
„Ideme?"
„Prepáč, ale zrovna mi volala kamoška, či si nejdeme sadnúť na kávu."
„Ahaa, dobre, tak večer o ôsmej?" usmial sa.
„Áno večer," usmiala som sa a on mi rýchlo vtisol bozk a odišiel.
Keď som vchádzala do dverí kaviarne, tak som už videla Em u nášho zvyčajného stola. Prisadla som si k nej a pozdravila:
„Čauko, no čo nejaké novinky?" spýtala som sa.
„Že váhaš, možno budem mať chlapa a čo ty pochváľ sa ako to ide?" Čožeee Em a chlapa?! Veď ona nerandíí! Toto mi bude musieť ozrejmiť.
Trošku som pozabudla na čas a strávili sme spolu tri hodiny.
„Odveziem ťa domov," ponúkla sa Em.
„Dobre, ďakujeem," prijala som jej ponuku.
Keď ma priviezla ešte sme sa zakecali a ja som stratila ďalší čas, ktorý som chcela stráviť prípravou na večer.
Keď som prišla, tak mi ostávala iba hodina a pol na prípravu. Rýchlo som sa osprchovala, umyla vlasy a vyfúkala ich. Troška som sa primaľovala a obliekla pohodlne, ale aj pekne. Samozrejme nezabudla som na pekné spodné čipkované prádlo. O ôsmej sa domom rozozvučal zvonček. Hm presný ako hodinky, pomyslela som si. Otvorila som mu a skočila mu do náručia.
„Tak si sa na mňa tešila," uchechtol sa.
„Áno, veľmi."
„Ako bolo na káve?"
„Hej super," povedala som a vtiahla ho dnu.
Posadili sme sa na gauč a zapli televízor. Už zo začiatku som bola veľmi napätá, pretože jeho prítomnosť na mňa pôsobila ako elektrina. Už som to nevydržala a začala ho bozkávať.
„Ale ale, princezná, čo by si chcela?" smial sa.
„Veď ty vieš."
Jedným pohybom ma uväznil pod seba. Putoval mi rukami pod tričkom a smerom dolu až k nohaviciam, ktoré vyzliekol a hneď za nimi nasledovalo tričko. Ležala som pod ním len v spodnom prádle.
„Wow, Mia....." vydýchol vzrušene. Pomaly putoval až dole a pri tom mi všetko vyzliekol. Hlavu mal medzi mojimi stehnami a ja som si užívala prívaly rozkoše.
„Prosím neprestávaj!" kričala som. No on prestal a ja som na neho vrhla psí pohľad. Na to som mu vyzliekla tričko, nohavice a boxerky a sadla som si na neho obkročmo.
„Zajazdi si na mne," povedal a nespúšťal zo mňa zrak. Pomaly som si na neho sadla a začala hýbať bokmi.
„Áno, to je ono pokračuj princezná."
„Christian," vzdychla som jeho meno.
Keď sme skončili zvalili sme vedľa seba na gauč a on si ma pritiahol, tak aby sme si pozerali do očí.
„Mia, Ľúbim ťa. Už v prvý deň, keď sme sa stretli si bola v mojej mysli," povedal úprimne a mne vyšla malá slzička šťastia.
„Aj ja teba ľúbim Christian," povedala som a pobozkala som ho.
„Aj keď som rozmýšľala, ako ťa zavraždiť," zasmiala som sa. Zvyšok večera sme pozerali film, túlili sa a samozrejme podpichovali. O jedenástej sa už chystal na odchod, ale ja som ho nechcela pustiť. Nakoniec som musela.
YOU ARE READING
Tiene Mafie
RomanceMia žije úplne normálny život stredoškoláčky, až dokým nenastúpi na prax do jednej firmy. Tam je šéfom človek, ktorého však už stretla a veľmi ostro mu vynadala, zároveň pracuje aj pre mafiu. Ako to dopadne? Pomstí sa jej? Zaľúbia sa do seba? To...