MIA
Cesta trvala približne pol hodinu. Nevedela som sa dočkať, čo to bude a kde to bude.
„Chris, už tam budeme?" zakňučala som.
„Ešte chvíľu."
„To už si hovoril," odula som sa. Som strašne nedočkavý človek pokiaľ ide o prekvapenia.
„Vieš, že si veľmi zvedavá? A tiež roztomilá keď si nadutá?" zasmial sa mi. A ja som to nevydržala a začala som sa smiať tiež. Bože, ja ho zbožňujem.
Konečne sme na mieste. No môj prvý dojem bol ehm divný, pretože sme boli uprostred lesnej cesty.
„Nechceš ma tu zabiť, že?" uchechtla som sa. Už som si pár raz premietala ako ma zabalí do pytla v sklepe a bude do neho kopať.....
„Jasné že hej, a potom ťa pošlem poštou tvojim rodičom," zasmial sa somár. Uhm moji rodičia. Ja krava som úplne zabudla.
„Ehm Chris, minule, keď som sa ťa chystala spýtať, odkiaľ ťa rodičia poznajú, tak nás otec vyrušil. Mohol by si mi to povedať?" zažmurkala som.
„Vieš princezná, sú veci, ktoré povedať nemôžem, pretože mi do nich nič nie je. Nemám právo na to ti to povedať," smutne konštatoval.
„Čiže, sa to mám spýtať ich, však?"
„Áno, ale nekazme si radosť, poď," vystúpil z auta a otvoril kufor. Hm som zvedavá, čo také mi rodičia taja. Bola som trochu sklamaná, že mi to Chris nemohol povedať, ale chápem ho, urobila by som to isté. No nič nebudem na to myslieť a ideme si užiť spoločnú chvíľku.
Chris vybral z kufra veľkú tašku. Chytil ma za ruku a kráčali sme po cestičke. Cesta trvala asi päť minút a potom sa pred nami zrazu objavila krásna čistinka s pomerne veľkým jazerom.
„Wau, je to tu nádherné," povedala som s úžasom v očiach. Bolo to nádherné miesto medzi stromami. Ako raj na zemi.
„Hej, milujem ten pokoj. Nič tu nepočuť okrem zvierat."
„No a čo budeme robiť teraz?" spýtala som sa s otázkou v očiach.
„Pozeraj."
Chris začal z tašky vyberať zbrane, aj samopal a rôzne ostatné veci. Presne som vedela, čo bude nasledovať.
„Je tu kľud, a nikto nás tu nebude rušiť. Čo tešíš sa?" spýtal sa.
„Trocha je to divné, ale jasné že sa teším," zaiskrili mi oči.
Poskladal plechovky obďaleč a priniesol mi najmenšiu zbraň. Tá sa mi snáď najviac pozdávala. Škoda, že nie je ružová, uchechtla som sa v hlave. Ukázal mi ako nabiť, odistiť. Bolo toho viacej, ale zapamätala som si to.
„Dobre, teraz namier, ukľudni dych a vystreľ." Spravila som to, čo mi povedal. A hádajte čo? Netrafila som. Začal sa mi smiať. Debil.
„Veď počkaj teraz!" Zaujala som postoj namierila a bum! Spadla! Plechovka spadla!
„Juchúúúú vidíííš!!" radovala som sa ako malé dieťa.
„Šikovnáá, popravne nečakal som to."
Strávili sme tam ešte tak hodinu a pol. Postupne som postrieľala všetky plechovky. Podával mi aj samopal, ale na ten som si ešte netrúfla. Na záver ma učil sebaobranu, základy som už vedela, ale treba si ich oprášiť. Bolo to dosť fyzicky náročné, ako len boxovať do vreca. Pochválil ma za silné rany a aj postoj. Načo som sa zapýrila.
„Chris?" lišiacky som na neho pozrela.
„Áno?"
„Ideme sa okúpať?" Uškrnul sa vyzliekol si tričko a topánky, schytil ma do náručia a utekal so mnou do vody.
„Heeej, ja som nemyslela v oblečení!" snažila som sa mu vymaniť z náručia, ale márne.
„Tak ti ho budeme musieť vyzliecť," povedal a začal ma bozkávať. Pomaly sme sa vyzliekali a nakoniec sme ostali nahí. Bol to jeden z najlepších sexov. Chvíľu sme ešte šantili vo vode a potom sme vyliezli. Chris mi podal jeho suché tričko a ja som si ho obliekla. Mala som to ako mini šaty.
Ruka v ruke sme kráčali k autu. Chris dal cestovku do kufra a vytiahol z nich nohavice.
„Heeeeej! To nie je feer! Nemáš tam ešte topánky?" zasmiala som sa.
„Prepáč princezná, ale nie" zasmial sa. Nasadli sme do auta a mne sa vyhrnulo tričko celkom vysoko. Našťastie som si nechala nohavičky.
„Mia, toto mi nerob," zavrčal príjemne. Ja som sa začervenala a vtisla mu bozk.
„Ďakujem Chris, dnes mi bolo úžasne," povedala som úprimne a pobozkala som ho.
„Nie je za čo, aj mne bolo úžasne."
Chris stlačil tlačidlo, aby naštartoval motor a hádajte čo? Nič. Nenaštartovalo.
„No pekne," povedala som so smiechom," asi budeme musieť šlapať."
„No to sa mi vôbec nechce." Vyliezol z auta a otvoril kapotu. Potom zrazu........
YOU ARE READING
Tiene Mafie
RomanceMia žije úplne normálny život stredoškoláčky, až dokým nenastúpi na prax do jednej firmy. Tam je šéfom človek, ktorého však už stretla a veľmi ostro mu vynadala, zároveň pracuje aj pre mafiu. Ako to dopadne? Pomstí sa jej? Zaľúbia sa do seba? To...