CHRISTIAN
Ona naozaj zaspala. Bolo desať hodín a film už skončil. Wau, bola taká zlatá, že som nemal to srdce ju zobudiť, tak som ju zobral na ruky a odniesol do izby. Opatrne som ju položil na posteľ a na to niečo zamrmlala a spala ďalej. Mal som nutkanie ju pobozkať, ale držal som sa. Chvíľu som si ju prezeral, ako spokojne odfukuje. Napokon bolo nutkanie ju pobozkať väčšie a väčšie,tak už som to nevydržal a dal som jej letmý bozk na pery.
„Sladké sny, Mia."
Nasadol som do auta a odišiel som domov. Cesta mi ubehla veľmi rýchlo, pretože mi hlavou výrilo nespočetne veľa myšlienok. Nemôže sa mi páčiť, hrozilo by jej nebezpečenstvo.
Prišiel som domov a v tom mi zavolal Eric.
„Čáu, ideme dať závody? Je tu aj Aron."
Pomyslel som si, že by som sa mohol ísť trocha odreagovať.
„Čáu, idem kde ste?"
Prišiel som na miesto, pozdravili sme sa a naplánovali sme trasu. Dali sme si skúšobné kolo a pristavili sme autá na štart. Eric hodnú chvíľu viedol, ale podarilo sa mi ho predbehnúť ako vždy. Nakoniec sme skončili ako každý náš závod. Aron posledný, ja prvý a Eric druhý.
„Pamätáte? Kto prehral pozýva!" povedal Eric.
„pche," zamračil sa Aron a my sme vybuchli do smiechu.
„Idem len na jedno chalani, ráno idem do firmy."
Spravili tie svoje ksichty, ktorými mi dávajú najavo, že som vadný, ale neriešil som to.
Prišli sme do nášho baru a sadli sme si do boxov. Objednali sme si pivá a rozoberali typické chlapské veci. Zrazu sa pri nás objavili nejaké dievčatá.
„Čaute chlapci. Nechcete spoločnosť?" Spýtalo sa jedno a pri tom vystavovalo svoju skoro nahú hruď.
„Nie, nechceme," odvrkol som.
Nechápem, čo so mnou Mia porobila, ale zrazu sa mi zdali všetky ženy lacné. Vtedy sa mi to páčilo na jednu noc, ale teraz sa mi to začalo hnusiť. Veď im nemohlo byť viacej ako 18, aj napriek toľkému makeupu som to videl.
„Človeče a to už prečo?" divil sa Aron.
„Nevidel si ako lacné boli?"
„Nespoznávam ťa, čo ťa nejaká čajka zmenila?" zasmial sa Eric. Neodpovedal som a im to pomaly docvaklo.
„No tak kámo! Hovor!" štuchal do mňa Aron.
„Neviem ako to je dobre? Ani či sa jej páčim, či má záujem a už vôbec neviem, že robím to, čo robím," povedal som.
„Ajjjjaaj, tak to nie je veľmi dobré." Ja som to vedel. Keď sa to dozvie, nebude ma chcieť vidieť, možno ma bude nenávidieť.
Opustil som ich okolo polnoci, vyspovedali ma, ale aj tak som im neprezradil ani len meno. Povedali, že idú do baru loviť ženy. Ešte ma prehovárali a volali ma, no ja som povedal, že nejdem.
„Hlavne nech sa z teba nestane podpapučník, to by sme nezniesli," smiali sa na mne.
„Prečo ja sa s vami bavím?" pretočil som očami a nasadol do auta.
„Pretože sme tvoje spriaznené duše," rehotali sa.
„No vy ste mi teda chýbali," zasmial som sa, „čaute."
„Čáu."
Prišiel som domov, a na prekvapenie babka bola ešte hore.
„Christianko to si bol doteraz s tou Miiou?" zaiskrilo jej v očiach.
„Nie babka, bol som ešte s Aronom a Ericom, prečo?" zdvihol som obočie.
„Bolo to veľmi milé dievča a sršala z nej energia a bojovnosť, takú ženu by si po svojom boku potreboval," konštatovala.
Ja som na ňu zízal s otvorenými ústami.
„To si akože zistila z desiatich sekúnd, čo si s ňu bola?" začudoval som sa.
„Vieš Christianko, silná osobnosť sa dá spoznať už podľa prvého dojmu."
„Babka, prosím nerieš to, praxuje u nás to je všetko nič medzi nami nie je," všetko som poprel a popravde ani neviem, čo sám chcem. Babka sa len usmiala a potľapkala po ramene a odišla hore. Jasné, že si myslí svoje ako vždy. Ach jaj.
STR
MIA
Ráno som sa zobudila pomerne skoro. Keď som rozlepila oči, zistila som, že som v mojej izbe a zľakla som sa. Potom som si spomenula, že tu bol Christian. Pravdepodobne ma odniesol do postele, dúfam že som nechrápala, alebo nebola ťažká bože. To by bol riadny trapas. V telefóne som mala asi 5 SMS správ od Em a 3 zmeškané hovory.
Zapla som PC a napísala jej. Potom aj Chadovi, že ako sa mu darí a že by sme všetci traja mohli niekam skočiť dnes navečer. Em mi dala videné a hneď sa mi rozsvietil displej.
„Mia, no konečne hovooor, prečo si mi nedvíhala!?" skríkla na oko urazene.
„Aj tebe dobré ráno," zasmiala som sa. A povedala som jej o včerajšku.
„Si normálna, ty si zaľúbená Mia Mason!! Ja to na tebe vidím, mňa neoklameš!" vrieskala.
„Netrep somariny," snažila som sa to vyvrátiť. Ani neviem jasné, že ma priťahuje, ale myslím si o ňom svoje a bojím sa on je iný ako ja. A nechcem sa znova popáliť. Ďalší krát už nie.
„Veď počkaj dnes večer! O 7 v kaviarni!" a zavesila. Fuh, tak to nie je dobré, pretože keď Em ide niekoho spovedať, tak to je ešte horšie ako FBI.
Začala som sa pripravovať do „práce". Trocha som sa zabudla, pretože som pri raňajkách plánovala ten večierok, ktorý bude budúci týždeň v piatok. Tak dúfam, že to nedokašlem a všetko pôjde hladko.
„Do riti, veď nestihnem autobus!" skríkla som. Vyštartovala som z vchodových dverí a zrazu som zamrzla, keď som videla stáť na druhej strane ulice čierne Audi a vedľa neho stál opretý Christian.
Je tu ďaľšia časť príbehu. Budem rada, ak budete hlasovať. Teda pokiaľ sa vám príbeh páči. 😇
YOU ARE READING
Tiene Mafie
RomanceMia žije úplne normálny život stredoškoláčky, až dokým nenastúpi na prax do jednej firmy. Tam je šéfom človek, ktorého však už stretla a veľmi ostro mu vynadala, zároveň pracuje aj pre mafiu. Ako to dopadne? Pomstí sa jej? Zaľúbia sa do seba? To...