18. Kapitola

2.2K 70 0
                                    

MIA

Kričal za mnou, no ja som sa ani len neotočila. Chcela som sa čo najskôr dostať bezpečne za dvere môjho domu. Bola som naštvaná a smutná. Zrazu ma dobehol a schytil do náručia. Chvíľu sa mi pozeral do očí a potom ma pobozkal. Najprv nežne a neisto, akoby čakal nejakú facku. Najprv som nehla ani brvou ale potom som sa poddala a začala spolupracovať, pretože som ho dnes chcela, aj keď som si myslela, že nemôžeme byť spolu, chcela som to. Náš bozk začal naberať na intenzite.

Vtiahla som ho dovnútra, zobral ma na ruky a ja som ho objala nohami. Stále sme sa bozkávali a odtrhli sme sa len vtedy, keď sme potrebovali vzduch. Vyniesol ma do izby, kde sme si ľahli na posteľ.

„Mia počkaj, naozaj chceš, pretože potom už sa nedokážem zastaviť?" spýtal sa a pri tom nedočkavo dychčal.

Neodpovedala som a prisala som sa mu na ústa a zašla mu rukami pod tričko. To bola moja odpoveď a on pochopil. Vyzliekla som mu ho a keď som zbadala jeho telo, ostala som pozerať s otvorenou pusou. Na dotyk bolo zjavné, že má vyrysované brucho, ale toto som nečakala.

„Pozor, ide ti slinka," zasmial sa na mne.

„Haha, vtipné." Debil.

A znovu sme pokračovali. Pomaly išlo dole moje tričko, nohavice a aj podprsenka. A teraz slintal on!

„Pozor, ide ti slinka zlatko," teraz som sa smiala ja.

„Ty potvora!"

Prisal sa mi na ústa. Ja už som na sebe mala len nohavičky, ktoré boli už premočené, tak veľmi som to chcela. On mal ešte rifle, ktoré som mu chcela dať dole, ale postavil sa a spravil to sám. Cez boxerky už sa mu obrysoval jeho penis. Bol naozaj veľký a tak som sa asi aj tvárila, pretože sa uchechtol.

Ľahol si nado mňa a začal mi cmúľať bradavku, na čo som začala vzdychať.

„Áno pokračuj prosíím," zúfalo som povedala.

„Páči sa ti to princezná?"

„Áno neprestávaj," kňučala som. Toto sa mi veľmi páčilo. Takto intezívne na mňa snáď nikto ešte nepôsobil a nevyvolal v mojom tele to, čo on.

Pomaly putoval dole až sa zastavil pri leme mojich nohavičiek. Stiahol ich a strčil mi tam prsty.

„Ó, môj bože, si taká vlhká," povedal chrapľavým hlasom. Ja som mu stiahla boxerky a naskytol sa mi pohľad na jeho penis. Zobrala som ho do úst a pomaly som ho sala.

„Bože, ja sa z teba zbláznim, prepáč už musím ísť do teba."

Nasadil si kondóm a ľahol si nado mňa a pomaly do mňa vsunul. Vzdychla som a on sa mi prisal na pery. Najprv išiel pomaly a potom rýchlejšie a rýchlejšie. Po izbe sa ozývali naše vzdychy.

„Už budem Christian," skríkla som. Keď som sa spravila, tak hneď po mne aj on. Dychčali sme, ale ten pocit bol neuveriteľný, cítila som v bruchu tisíce motýľov. Ale zrazu som posmutnela, pretože som vedela, že zasa odíde.

„Čo sa deje princezná, ľutuješ toho? Pretože ja nie, to bolo to najlepšie, čo sa mi kedy stalo!" povedal a dal mi bozk na čelo.

Ja som sa usmiala a pritúlila som sa k nemu. Bolo to to najkrajšie, čo sa mi prihodilo.

„Ja len, nechcem, aby si odišiel," smutne som povedala.

„Neboj ostanem tu a keď sa ráno zobudíš nájdeš ma tu. Už neodídem princezná. Už nikdy," povedal a dal mi pusu na čelo. Tak ako mi bolo dobre, mi už dlho nebolo. Pritúlila som sa k nemu a pomaly ma zmáhal spánok. Ja som však spať nechcela, pretože som sa bála, že odíde. Áno, možno som sprostá, ale je to tak. Ani som už nevládala rozmýšľať a tak som zaspala.

CHRISTIAN

Bože, nemohol so uveriť, čo sa stalo. Som debil, ale bože to bolo to najlepšie. Nikdy som takto s dievčaťom nezaspal v náručí, ale u Mie to je iné, je taká zlatá a mám potrebu ju chrániť. Je mi s ňou naozaj príjemne, s ňou je všetko také normálne. Asi som už definitívne zaľúbený debil. Bojím sa toho, keď sa dozvie pravdu o mne a o mojej rodine, nechcem ju stratiť. Po chvíľke som už odpadol do ríše snov aj ja.

MIA

Ráno som sa zobudila a uvidela vedľa seba spiaceho Christiana. Vyzeral, tak bezstarostne, keď si spokojne odfukoval. Rozhodla som sa, že pripravím raňajky. Opatrne som vstala z postele a keď som ju obchádzala, tak som zakopla o jeho rifle a oni odkryli zbraň! Áno zbraň! Zľakla som sa a zodvihla ju. Pozerala som na ňu ako na vyoranú myš.

Ale to už Christian na mňa pozeral.

„Mia, mám ju na ochranu, vieš keby dačo, pretože nechcem so sebou ťahať ochranku," povedal pokojne.

„Uff, dobre som si myslela, že ňou zabíjaš ľudí," zasmiala som sa, „idem spraviť raňajky."

CHRISTIAN

Keď odišla, do smiechu mi veľmi nebolo. Teraz sa bojím ešte viac, že to nepochopí. Tento život som si nevybral, ale musel som ho žiť. Nič iné mi neostávalo. Do riti.

Tiene MafieWhere stories live. Discover now