15. Kapitola

2.1K 75 0
                                    

MIA

To ma podržte od Bena!

BEN: Ahoj kráska, dnes si nebola v práci, chýbala si.

MIA: Ahoj, nehovor mi tak! A odkiaľ máš moje číslo?

BEN: Z práce, vypýtal som si ho.

BEN: Zajtra by sme po práci mohli niekam skočiť.

Bože, nedala som mu celkom najavo, že nemám záujem? Zajtra v robote mu to dôrazne vysvetlím! Išla som si dať radšej horúcu sprchu. Chystala som sa spať, keď mi prišla ďalšia SMS, ale tentoraz to nebolo od Bena ale bol to Christian. Jedna časť mňa bola rada a iná by mu ani neodpísala. Nakoniec vyhrala tá, ktorá mu odpíše. Na jednu stranu to je šéf.

CHRIS: Ahoj, ako sa cítiš? Ideš zajtra do práce?

MIA: Ahoj, dobre. Áno.

CHRIS: To som rád. Prídem po teba.

MIA: Nie, ďakujem.

Mrzelo ma to, ale nebude si so mnou zahrávať. Nie som dievčatko na jednu noc.

CHRISTIAN

Tešil som sa, že Mia ide zajtra do práce, ale bola ku mne nejaká odmeraná. Neviem čo sa jej porobilo. Keď sa vyspí, snáď to bude lepšie.

Okolo desiatej ku mne do izby vtrhol Sebastian.

„Starý, poď hrať playko."

„Nejdem, čo nemáš kamarátov?" odvrkol som.

„Sa bojíš, že prehráš, čo?" vysmieval sa mi.

„Veď počkaj!" a už som sa staval.

Hrali sme asi tri hodiny. Cítil som sa ako malé dieťa. Ktovie kde to zasa vyhrabal. Ja z toho človeka nemôžem.

MIA

Ráno som sa zobudila skorej, pretože som chcela ísť na skorší autobus, keby náhodou Chris pre mňa chce prísť. V práci som bola ešte skorej ako recepčné a tak som sa rozhodla dať si kávu a začať pracovať. Po káve som aj tak ešte zívla parkrát. No Mia to sú tie tvoje hlúpe nápady. Po chvíli som videla ako už prichádza Christian. Mieril rovno ku mne.

„Bol som u vás, prečo si nečakala a išla autobusom," spýtal sa trošku naštvane.

„Pretože, šéf by nemal vyzdvihovať svoji podriadených, ktorí sú mimochodom ešte na strednej" ostal na mňa pozerať v úžase a so smútkom v očiach. Slová vyzneli ostrejšie ako som chcela. No čo už.

„Dokončila som väčšinu príprav na večierok, všetko je v tejto zložke páči sa," podala som mu to.

„Poď so mnou do kancelárie, preberieme to," povedal s kamenným výrazom a ja som ho nasledovala. Keď som vstúpila zavrel za mnou dvere a pristúpil ku mne.

„Čo ti je, si ku mne nejaká odmeraná a divná," spýtal sa a pristúpil bližšie.

„Nič, čo by mi malo byť, som úplne v poriadku."

Nakoniec sa vzdal a rozprávali sme sa o večierku. Plány mi schválil a ja som mohla pokračovať. Zdrhla som čo najrýchlejšie som vedela. Samozrejme diplomaticky.

Pred koncom ma vyrušil Ben.

„Ahoj, chcel by som sa ospravedlniť a ako ospravedlnenie môžem ťa odviesť domov?"

„Ospravedlnenie, prímam," povedala som a rozmýšľala, či mám prijať aj odvoz. Nakoniec som videla blížiaceho sa Christiana tak som odpovedala.

„Hej môžeš ak ti to nerobí problém."

„Super, idem si pre veci a hneď sa vrátim."

No a čo. Viem, že toto bolo hnusné, ale veď si môžem robiť, čo chcem. A nedávam Benovi falošné nádeje, dúfam že to nepochopí zle.

CHRISTIAN

To sa mi snáď sníva. Ona to prijala. Odvoz od neho! Mňa porazí!

„Prečo s ním ideš a so mnou nie?" spýtal som sa.

„Neviem, možno preto, že nechodí každý deň za inou," odvrkla a už išla preč. Ako keby ma udreli do hlavy kameňom, to odkiaľ má, že mám stále inú?! Minulosť je minulosť, už dobre dlho neholdujem, niečomu takémuto. No dlho, odkedy som ju stretol. Jednak nebol čas a potom som na ňu začal myslieť častejšie a častejšie. Čiže, moja pravačka trpí.

„To si len myslíš," povedal som takmer potichu a nasrato treskol dverami.

Hodiny ubiehali a ja som premýšľal o čom sa asi zhovárajú.

MIA

Keď sa Ben nechoval ako debil, tak sa s ním dalo aj rozprávať. Prišli sme pred môj dom, tak som premýšľala ako sa rozlúčiť a zrazu sa ku mne naklonil a pobozkal ma. Odtiahla som sa a dala som mu peknú štipľavú facku.

„Prestaň, toto už viac nerob, lebo to oľutuješ!" zavrčala som. On sa len vyškieral ako debil a stále na mňa pozeral.

„Ale kráska, veď mi sa spolu ešte zahráme," tajomne sa uškrnul.

„Haha , tak to si na veľkom omyle!" vysadla som z auta a utekala domov. V momente som volala Emily, aby prišla. Nie som žiadna štetka, ktorú bude niekto bozkávať ako sa mu bude chcieť! Em tu bola za pol hodinu aj s fľašou vína v ruke.

Zhovárali sme sa asi tri hodiny a popíjali víno.

„Vy tam máte takých idiotov," povedala som smiechom Em.

„Hej máme, najhoršia firma, akú som mohla dostať," povedala som nasrato.

Chcela som aby u nás prespala, ale nemohla, na čo som bola celkom smutná. Vyprevadila som ju a ja som ešte dopila víno. Nie som alkoholik, ale ľúto mi to bolo vyhodiť.

CHRISTIAN

Prišiel som domov a Sebastian mal debilné reči, na ktoré som nemal vôbec náladu. Stále do mňa štáral, tak som mu jednu uštedril. On sa hneď spamätal a vrátil mi to a už sme sa bili ako takí chuji. Často sme sa bili ako malí, ale už dlho nie takto. Je to brat, ale správa sa ako pako. Pol dňa je v čudu a potom si príde a začne rýpať.

Rozdelila nás až ochranka, ktorú zavolala babka.

„Ty retard mal by si sa ísť liečiť!" skríkol Sebastian.

„Jediný narušený si tu ty!" zreval som na neho, „pustite ma idem preč!"

Zobral som kľúče od auta a išiel preč. Asi hodinu som sa vozil po meste a potom som sa rozhodol pre peknú kravinu. Idem za Miou. Bude mi musieť vysvetliť jej blbé správanie. Všetko má svoj dôvod. 

Zastavil som na príjazdovej ceste a zaklopal. Otvorila mi a ostala prekvapene stáť a hľadieť na mňa. Keď som ju zbadal neovládol som sa.

Tiene MafieWhere stories live. Discover now