29. Kapitola

1.7K 53 0
                                    

MIA

Presne o tretej k nám prišla Emily. Hm, pokiaľ ide o skrášľovanie mňa, tak je veľmi presná. Otvorila som jej a v ruke držala jej kozmetický kufrík, ktorý vôbec nebol malý, práve naopak. Bol obrovský!

„Čaaau, no čo ide sa na to?" natešene vypískla.

„Ty si to zobrala brutálne vážne," prevrátila som oči.

„Bože Miuš!" nehnevaj ma. Pozdravila môjho otca a ten len kývol.

„Čo mu je?" spýtala sa Em.

„Je nahnevaný, pretože ma nechcel pustiť na večierok." povedala som.

„Fuh, no berie to očividne veľmi zle. Nevadí, kašľať na to! Ktoré šaty si dávaš?"

„No ehm ja neviem," povedala som.

„ČOŽE?!" skríkla, „Mia to nemyslíš vážne."

Vytiahla som troje šaty, ktoré sú hodné na takýto večierok. Pozerali sme na ne a nakoniec mi Em povedala, že sa mi pozrie do skrine. No super. Nakoniec vytiahla biele obtiahnuté šaty bez ramienok a žiarivo sa usmievala.

„Nie nie nie, Em, nechcem vyzerať ako kurva," krútila som hlavou.

„Si normálna, veď sa presne hodia na takúto príležitosť."

Nakoniec som rezignovala a obliekla si ich. Em mi spravila makeup a natočila vlasy. Potom som sa pozrela do zrkadla a prekvapilo ma, že mi to dosť sedelo. Objala som Em.

„Ďakujem ti." Neviem, čo by som bez nej robila.

„Pre teba všetko cica."

„A ehm Em. Ja som spala u Chrisa a vyhovorila som sa, že som spala u teba," nevine som prehodila.

„ČOŽE!? Ty diablica! Meníš sa mi pred očami," dojato skonštatovala. A ja som vyhŕkla do smiechu.

„Aj dnes u neho spíš?" pozrela na mňa.

„Chcela by som, ale nechcem provokovať rodičov."

„Dobre, čiže spíš u mňa," povedala úplne v pohode.

„Ešte raz ďakujeeeeeeem," objala som ju.

Vyprevadila som ju k dverám a čakala kým nepadne pol 7. Medzi tým prišla domov mama.

„Srdiečko si nádherná," v očiach sa jej leskli slzy.

„Ďakujem mami," povedala som a objala som ju. A už som len čakala na svojho princa. Ale stále ma ťažila jedna otázka. Čo majú medzi sebou s mojimi rodičmi. Vždy sa to zabudnem spýtať. Tak po večierku dúfam.

CHRISTIAN

S Ericom, Aronom a Sebastianom sme preberali únikový plán, keby sa dačo semelie. Už raz sa nám to stalo a dopadlo to katastrofálne.

„Super, takže už to vieme naspamäť, ideš s nami?" spýtal sa Eric.

„Nie, ešte ide pre Miu." Eric sa zaškeril a Sebastian sa zamračil. Neviem prečo, ale Mia mu nepadla do oka očividne. Ani on jej.

Presne pol 7 a stál som pred jej domom. Prešlo 5 minút a stále nič. Už som bol celkom v strese, keď sa zrazu otvorili dvere. Prisahám, že v ten moment som zabudol aj dýchať. Vedel som že je nádherná, ale že to ide ešte viac, to som teda netušil. Vystúpil som z auta a nezmohol som sa na slovo.

„Vyzerám hrozne?" vystrašeno sa spýtala.

„Mia si prenádherná, nemám slov." Ona sa začervenala a objala ma. Jej rodičia boli doma, ale očividne nepozerali z okna radšej. Keď sme išli v aute, stále som na ňu očkom pozeral, nevedel som sa vynadívať. Jej to po chvíli už začalo vadiť. Ach tie ženy.

„Chris, pozeraj na cestu," zasmiala sa.

„Nedá sa keď vedľa mňa sedí tak krásne dievča." Zasa sa začervenala. Ide mi to.

„Nekašleme na to a pôjdeme rovni ku mne?" spýtal som sa lišiacky.

„Tak na to zabudni," vyplazila mi jazyk. Dnes to bude ťažké, budem asi riadne žiarliť. Prišli sme na miesto a vystúpili sme. Objal som ju okolo pliec a ona ma objala za pas. A ona zrazu uhla rukou.

„Christian, to tú zbraň musíš ťahať aj sem?! Veď tam bude ochranka."

„Pre istotu zlatko," dal som jej pusu na čelo.

Vstúpili sme do krásnej vyzdobenej sály.

„Nádherne si to zariadila, som na teba pyšný." Ona sa začervenala a poďakovala mi.

MIA

Musím sama seba pochváliť, že sa mi to podarilo. S Christianom som sa snažila nedávať naše dotyky tak najavo. Nancy si však všetko všimne a hnusne sa na mňa škerila a pritiahla si ešte bližšie svojho partnera. Určite bol veľmi bohatý, pretože pôsobil celkom dosť staro. Že ju to ešte baví. Bolo tam celkom dosť neznámych ľudí a cítila som sa zo začiatku veľmi nepríjemne, ale vďaka Christianovi to nebolo také hrozné. S pár ľuďmi sa rozprával a zoznámil nás.

„Mia, toto je Aron a Eric, moje pravé ruky," zasmial som sa.

„Takúto fešandu si pred nami tajil?" zasmial sa Aron a pobozkal mi ruku.

„Už to chápem," povedal Eric.

Vyzerali fajn, než jeho brat, ktorý sa na mňa nepriateľsky škeril vždy, keď som ho zahliadla.

GRAHAM

Už sa teším, ako vymažem Christianovi Vasquezovu ten samoľúbi úsmev z tváre. A krásny večierok sa premení na peklo. Smial som sa ako posadnutý. Veď som aj bol, jeho smrťou, ale najprv si ho vychutnám. Chúďa Christianko ani netuší, že Ben pracuje čiastočne so mnou, ale o to bude lepší jeho ksicht. Menovaný mi práve volá.

„No čo kedy to plánuješ? Aby som sa stihol skryť," spýtal sa ma.

„Okolo desiatej nás čakaj v plnej paráde, pošli mi presný počet ochranky a rozmiestnenie kamier a plán budovy," oznámil som a zložil som. Ešte som dal podrobné inštrukcie chlapom a mohli sme vyraziť.

„Za žiadnu cenu, nezabíjajte Christiana, chcem vidieť ako trpí. Musíme uniesť jeho priateľku! Je. Vám to všetkým JASNÉ?!" skríkol som.

„Áno, boss!" V inú odpoveď som ani nedúfal.

Tiene MafieWhere stories live. Discover now