MIA
V podvečer mi zavolala Emily:
„Miuš, no čo ako bolo?"
„Ani sa nepýtaj, som vytočená!"
„Fuuh, to vyzerá vážne, o hodinku som u teba," a zavesila.
Konečne dorazila, už som sa nemohla dočkať. Mame som to vyklopiť nechcela, Chada by to určite nudilo, čiže jediná ostávala Em.
„No hovor, čo sa stalo?"
Všetko, čo sa stalo som jej vyrozprávala a čakala som na jej reakciu. No ona sa začala rehotať ako šialená.
„Ja zomriem od smiechu ježiši kriste, Mia, vedela som, že každému povieš, čo si o ňom myslíš, ale že aj svojmu šéfovi," hovorila pomedzi smiech.
„Bože, ty si ma vôbec nepochopila, ja vôbec neviem, čo mám robiť!" povedala som na oko urazene.
„Dobre, tak ma počúvaj. Môžeš spraviť to, že s ním začneš hrať jeho hru, ale to je potom veľké riziko, že sa zaľúbiš. Alebo mu budeš robiť trošku napriek."
„Pche, nikdy! Hmm to nie je zlý nápad!"
„Rob ako chceš, koniec koncov, našťastie tam nie si na trvalo"
„Hej máš pravdu, to zvládnem!"
Emily odo mňa odišla asi po štyroch hodinách. Prebrali sme a rozpitvali všetko. Em sa tam veľmi páči, za čo som rada. Zavrela som vchodové dvere a už som vôbec nechcela premýšľať, tak som si ľahla a myslela som si, že zaspím hneď, ale opak bol pravdou a zaspala som až o 1:00 v noci.
CHRISTIAN
Ešte snáď nikdy som sa snáď netešil do práce, tak ako dnes. Pripravil som si pre tú malú potvoru prekvapenie. Som zvedavý, ako bude reagovať, veď ona ešte uvidí. Zbehol som dole po schodoch a tam bola babka a otec a o niečom sa zasa hádali. Otec je veľmi neľútostný mafián, ale so svojou mamou sa vytrvalo háda aj tri hodiny.
„Dobré ráno" pozdravil som ich.
„Vitaj, čo taká dobrá nálada?" spýtal sa podozrivo otec.
„Ale nič nič , len som sa dobre vyspal."
„Tak to je dobre, pretože už by si si pomaly mohol nájsť priateľku. Inak ti dohodneme nevestu, tak ako tvojmu bratovi." zaškeril sa.
„Brat s tým nesúhlasí pokiaľ viem."
„Zatiaľ s tým nesúhlasí, no dohoda už je podpísaná a až dovŕši 25 rokov, bude svadba."
Radšej som mu už neodpovedal, pretože mi pokazil celú náladu.
MIA
Ráno, pre mňa bolo trošku náročnejšie, keďže som zaspala neskoro. Urobila som si rannú hygienu a išla sa pozrieť po niečom vhodnom do šatníka. Nakoniec vyhrali červené priliehavé šaty na ramienka. Zišla som dole do kuchyne, kde sedel iba otec.
„Dobré ráno, kde je mama?"
„Dobréé, už musela ísť do práce, a ja už tiež idem. Mimochodom, ako ti to ide v tej firme? „Nechceš, aby som zavolal do školy, aby si mohla ísť inam?"
„Nie, je to tam super," odpovedala som.
„No dobre, tak ja idem Ahoj," zamračil sa a odišiel.
„Ahoj oci."
Keď som zjedla raňajky, nasadla som do auta a smerovala som do práce. Trochu meškám sakra. Dobehla som na recepciu a tam ma čakala Darla a na mojom mieste sedela Nancy a zákerne sa na mňa vyškierala. Do riti, určite sa dozvedela o včerajšku a teraz mám vyhadzov, alebo budem drhnúť záchody.
„Dobré ráno, prepáčte že meškám! už sa to nebude opakovať."
„Dobré ráno, desať minút nie je veľa ale dávaj si na to pozor. Dnes nebudeš na recepcii, teda už vôbec nebudeš bývať na recepcii."
„Čo? Prečo?" vyľakane som sa spýtala.
„Pretože pán Vasquez, vás chce za svoju osobnú asistentku."
„Čože?!" zhrozila som sa. Ale počkať, takto svoj plán môžem urýchliť.
„Nasleduj ma," zavelila Darla. Poslušne som sa rozbehla za ňou a neunikol mi ani nahnevaný pohľad Nancy. Tak som sa na ňu usmiala mojím falošným úsmevom a ona ma začala ešte väčšmi vraždiť. Krava.
Darla mi vysvetlila všetky veci, ktoré potrebujem ako jeho asistentka. Pracovný stôl budem mať pred jeho kanceláriou. Zaujímalo ma, čo sa stalo s jeho minulou asistentkou, celkom som mala strach, že niečo pokazím. Darla prestala vysvetľovať a opýtala sa ma:
„Vieš ako znie prvé pravidlo?"
„Neviem"
YOU ARE READING
Tiene Mafie
RomanceMia žije úplne normálny život stredoškoláčky, až dokým nenastúpi na prax do jednej firmy. Tam je šéfom človek, ktorého však už stretla a veľmi ostro mu vynadala, zároveň pracuje aj pre mafiu. Ako to dopadne? Pomstí sa jej? Zaľúbia sa do seba? To...