13. Kapitola

2.1K 71 0
                                    

MIA

„Aaahoj, čo tu robíš?" opýtala som sa prekvapene.

„Ahoj, prišiel som pre teba, aby si nemusela ísť autobusom," usmial sa svojím žiarivým úsmevom,

„To si nemusel, veď autobus jazdí a nechcem aby sa po firme niečo rozkríklo, nejaké drby a ja potom budem mať problémy v škole," smutne som povedala.

„Hmm nad tým som nepremýšľal, ale neboj do firmy môžeme ísť postupne ak chceš."

„Tak dobre," vydýchla som a nasadla do auta.

„Mimochodom, ďakujem ti, že si ma vyniesol do izby a nebola som ťažká že?" vyľakane a so smiechom som sa spýtala.

„Neskutočne ešte teraz ma bolia ruky," zasmial sa.

„Hééééj, klamár!" povedala som so smiechom a buchla ho do ramena.

Keď sme prišli na parkovisko, tak sme išli každý zvlášť. Ja som išla ako prvá. Na recepcii už bola Nancy a mračila sa ako každý krát, keď ma videla vchádzať. Potom sa zjavil Christian a hneď sa jej vraždiaci pohľad zmenil na anjelsky úsmev. Pche rýchlo som utekala hore, pretože vo mne vrelo! Každý tej krave vletí na jej úsmev, ja to nechápem, áno je pekná. Ale je to totálna namyslená krava!

CHRISTIAN

Hneď ako som prišiel do kancelárie, tak mi zavolal otec.

„Dnes ideš na večeru so Sarou Starsonovou," oznámil mi.

„To je akože kto?! Nejdem na rande s nikým!" protestoval som.

„Získaš od nej informácie, využi svoj šarm. Adresu a čas ti pošlem," a zavesil.

Super, to je teda úžasný deň. Aj tak by bolo lepšie ju niekde priviazať a ušetrím si starosti. Samozrejme, že by mi povedala všetko, čo chcem keby v mojej ruke videla zbraň, ale očividne si otec nechce niekoho poštvať, alebo je to vážená osoba. Niekto zaklopal na dvere. Dúfam som, že to bude Mia, no nebola to ona, ale tá druhá stredoškoláčka. Akosi som pozabudol meno no nevadí.

„Pán Vasquez, máte chvíľočku?" spýtala sa až veľmi cukríkovým hlasom. A sadla si na stoličku. No ešte toto mi chýbalo.

„Mohli by ste mi to tu podpísať?" zamrkala mihalnicami.

„Samozrejme, je to všetko?"

„Áno, a môžeme si tykať, keby chcete, veď nie ste o veľa starší, ako ja," a usmiala sa.

„Myslím si, že je lepšie si zachovať profesionálny prístup."

„Ale v súkromí by sme mohli, keď budeme len my dvaja," predklonila sa a tým ukázala svoj výstrih, „mohli by sme začať kávou napríklad."

No mne sa asi sníva, ona ma normálne balí! Akosi mi začali byť tieto ženy proti srsti. Kedysi mi to lichotilo, no teraz mi to došlo trápne.

„Myslím že nie, ak je to všetko môžete odísť," na to sa odula a odišla. Ja som sa len zasmial a potom zhnusil aká je veľmi snadná korisť medzi milionármi, ale podľa mňa by jej to vôbec nevadilo, presne to ona chce. Bohatého manžela.

MIA

Sedela som sa stolom a zrazu sa objavila Nancy.

„Je tam niekto? Potrebujem s ním hovoriť!"

„Nie, ale nemôžeš tam len tak ísť!"

„Tak sleduj!" a už klopala. A vo mne to zasa začalo vrieť! By som jej vyškubala tie blond vlasy!

O chvíľu odtiaľ odišla a asi to nešlo podľa jej plánu, pretože odtiaľ vyšla odutá a zahanbená. Ale keď zbadala, že sa na ňu pozerám, tak rýchlo nahodil svoj namyslený úškrn. Ach ona sa nikdy nezmení. Trochu ma zahrialo pri srdci, že sa nedal zviesť.

Hodinu pred koncom vyšiel z kancelárie Christian.

„Chceš zaviesť domov? Mám ešte jednu schôdzku a nemôžem tu ostať tak dlho."

„Nie ďakujem ešte musím niečo dokončiť," usmiala som sa.

„No dobre, tak zatiaľ Ahoj," trochu sa zarazil a odišiel.

Keď som sa vrátila z firmy, tak rodičia už boli doma.

„Ahojte, večer idem von s Em a Chadom, tak ma nečakajte."

„Ahoj zlatko škoda, dnes máme v pláne byť doma, ale chceli sme ti povedať že od piatku do nedele nebudeme doma," oznámila mi smutne.

„Dobre mami, idem sa prezliecť."

„Dobre a potom sa príď najesť!"

Rodičia až priveľmi vyzvedali ako sa mi darí vo firme. Vždy som to zahrala do autu. Nemohla som im predsa povedať, že pre mňa šéf prišiel a podobne. By ma otec roztrhol.

CHRISTIAN

Idem na to stretko s tou Sarou. Mešká presne desať minút a mňa to prestáva baviť. Typické ženy, ale mal som lepšie veci na práci ako sedieť tu s ňou.

„Dobrý večer, vy ste pán Vasquez?" zrazu sa ma niekto spýta.

„Dobrý večer, áno teší ma," zdvorilo som odpovedal.

„Ja som Sara, tykajme si prosím."

Večera prebiehala pokojne. Bola celkom pekná a vyžaroval z nej sexepíl, ale nebola to Mia. Sakra, prečo aj pri pracovnej večeri myslím na Miu!

MIA

Viezla som sa v taxíku a volala som Em a hádajte čo! Ešte nie je úplne nachystaná! Neznášam to, ale vždy jej to prepáčim. Konečne už vyšla z dverí odomkla jej auto ja som nasadla do auta a vyrazili sme. Po ceste k Chadovi sme sa zhovárali o Chrisovi a prebrali sme ho od hlavy až po päty. Tomu sa musí dobre štikútať.

Chad už čakal pred domom.

„Vidíš Em z neho si ber príklad!" pokarhala som ju.

„Čautee." pozdravil nás Chad. A my sme vyrazili do našej obľúbenej kaviarne.

Pri káve sme sa zhovárali a smiali sa. Myslím si, že sme boli dosť hluční, pretože sa po nás skoro všetci pozerali.

„Nejdeme sa ešte prejsť po meste?" navrhla Em.

„poďme," povedali sme s Chadom.

Ako sme prechádzali po ulici, tak nám celkom vyhládlo. Hľadali sme teda nejakú reštauráciu.

„Hej a čo táto," zavolal na nás Chad.

„Ty si blbý, veď to je reštika pre snobov," smiala sa Em. No mne úsmev na tvári zamrzol.

Tiene MafieWhere stories live. Discover now