MIA
„Prvé pravidlo znie......"
„Vždy mi budeš po ruke," zrazu dokončil šéfko. Prudko som sa otočila, a videla ako k nám kráča. Zrazu mi žalúdok spravil kotrmelec.
„Dobré ráno, tak čo Darla vysvetlili ste jej všetko, čo potrebuje?"
„Jasné, že áno bez obáv, ona to zvládne"
„Tak dobre," pohľadom si ma premeral, „nasleduj ma Mia."
Pomaly som za ním kráčala do kancelárie. Má naozaj pekný zadok to musím uznať pomyslela som si. Mia ty krava nemáš myslieť na jeho sexy zadok! Pokarhala som sa za tú myšlienku. Keď sme prišli do jeho kancelárie, tak sa otočil, založil si ruky a spustil:
„Myslíš si, že to zvládneš?" zdvihol obočie a zaškeril sa.
„Budem sa snažiť najlepšie ako viem, pán Vasquez!"
„Prosím ťa ešte o jednu vec, tykaj mi, nie som zas taký starý od teba, som Christian," povedal nežným hlasom.
„Dobre, ako chcete, teda ako chceš," zahanbila som sa trošku.
Pridelil mi pracovné úlohy, vymenili sme si čísla, pretože by bola blbosť keby som ako jeho asistentka nemala jeho číslo a už som si to namierila k môjmu novému pracovnému stolu. Dnes bol nejako podozrivo milý, na to že sa pred tým choval ako totálny chuj.
CHRISTIAN
Keď vychádzala z kancelárie, tak som mal čas si ju poriadne obzrieť. Vypadal nádherne, a tie priliehavé šaty wau. Nevyzerala vôbec ako nejaká lacná šľapka, proste jej to pasovalo. Tak mi napadlo už dobre dlho som s žiadnou nebol, hmmm. Odvtedy, čo som ju stretol dosť na ňu myslím a to je zle. Mal by som si držať odstup, a ja chuj ju ešte pridelím ako svoju asistentku. Mal by som viac premýšľať než niečo spravím.
Okolo obeda mi zavolal Aron, že mám prísť do skladu, pretože vraj chytili špehov. Z trezoru z kancelárie som si vybral zbraň a zastrčil ju za opasok. Vyšiel som z kancelárie, a prešiel okolo Mii, ktorá pilno pracovala. Musel som sa usmiať.
„Musím na chvíľu preč, ak by ma niekto zháňal o hodinku som tu," oznámil som jej.
„Dobre."
Prišiel som do skladu a tam už na stoličkách sedeli priviazaní traja chlapíci. Mali už aj pekne vyfarbené monokle. Keď ma jeden z nich zbadal prehovoril:
„Ale ale tu je náš neopatrný Christianko, už sa tešíš na svoju smrť, ktorá bude už onedlho?" zaškeril sa.
V momente som mu jednu uštedril a povedal:
„To si len myslíš, ty bastard!" na nič som nečakal a zabil jeho dvoch komplicov. Muž sa celkom vyľakane na mňa pozrel.
„Odkáž svojmu šéfovi, že takto dopadne aj on!" nezabili sme ho, ale zaviezli sme ho aj s Aronom ďaleko od civilizácie, aby tento vzkaz predal.
„Nevieš kto by ich mohol poslať?" opýtal sa Aron.
„Nie, ale mám podozrenie, že ich poslal Graham. Najprv sa usiloval o otcovu smrť a na to doplatila jeho žena, ktorú zabila moja zbraň, no ja som vtedy nestrieľal, ale on si to myslí. A teraz sa chce pomstiť tím, že ma zabije alebo bude mučiť."
„Čo spravíme?"
„Musíme ho nájsť, čo najskôr."
YOU ARE READING
Tiene Mafie
RomanceMia žije úplne normálny život stredoškoláčky, až dokým nenastúpi na prax do jednej firmy. Tam je šéfom človek, ktorého však už stretla a veľmi ostro mu vynadala, zároveň pracuje aj pre mafiu. Ako to dopadne? Pomstí sa jej? Zaľúbia sa do seba? To...