MIA
Videla som Christiana. Ako tam sedí s nejakou blond dievčinou. Bola naozaj nádherná a elegantná. Ja krava, prečo ma to vôbec štve? Veď je slobodný a môže si robiť čo chce aj tak by nikdy o mňa nezavadil. Em si všimla, že mi niečo je. Tak sa lepšie prizrela a uvidela ho.
„To je hajzel!" skríkla.
„Čo?" spýtal sa Chad pomýlene. Emily mu to všetko ochotne vysvetlila a na to sa Chad nasral a chcel mu to ísť vysvetliť, ale zastavila som ho. Veď nemôže tam len tak nabehnúť, akoby sa nechumelilo.
„Poďme rýchlo, než si nás všimne," zavelila som.
V aute bolo dusno. A Em vymenovala asi všetky nadávky. A pri tom zvierala volant, až mala hánky biele.
„Em kľud, nič sa nedeje môže si robiť čo len chce. A nebudeme si s ním kaziť večer a poďme smer bar."
„Takto sa mi páčiš dievča!" zreval Chad. Nasilu som sa usmiala. Nevadela som, čo to do mňa zrazu vošlo, ale potrebovala som sa odreagovať a jedine takto to pôjde.
V bare bol celkom dosť ľudí, na to že nie je víkend. Sadli sme si za bar a už som do seba liala prvý pohár Whiskey a Chad so mnou. Em povedala, že je šofér, že ona nebude piť. Po pár panákoch som už bola v nálade a ťahala Em na parket. Aj keď v sebe nemala žiadny alkohol, tancovať vedela ako bohyňa. Vedľa nás sa už Chad vlnil s nejakou babou. Chad nebol tiež na zahodenie, ale bol to kamárat, ktorý nikdy nesklamal.
Keď Em videla, že už mám dosť, tak ma ťahala k autu.
„Nie Em, ešte niee, tak skvelo som sa zabávala," fňučala som.
„Milá zlatá, zajtra ideš do firmy."
„Pche ja nikam nejdem, môžem to kašľať, dám si voľno," protestovala som. A stále som sa vlnila do rytmu. Vypila som toho celkom slušne.
„Tak to chcem vidieť," smiala sa mi aj s Chadom.
Vysadila ma pred domom a vošla som do vnútra. Otec bol ešte hore a pracoval niečo na notebooku.
„Ahoj oci," povedala som trošku krkolomne.
„Mia ty si pila, že?" povedal naoko naštvane, „veď zajtra stávaš!"
„Ja viem ja viem, veď neboj sa nie som zasa taká opitá!" a pratala som sa hore do izby. Nezabudla som samozrejme zakopnúť o posledný schod a na to som sa začala strašne rehotať. No čo už, keď ste opitý všetko vám pripadá smiešne. Dúfam, že rodičia nebudú zajtra doma.
Ráno som sa zobudila a hádajte čo? Bolo mi tak neskutočne zle, že som nevládala prísť do kuchyne ako človek. Našťastie v kuchyni bola mama a nie otec.
„Dobré ráno zlatko, tuším ti je zle," smiala sa.
„strašne mami, ja som blbá už nikdy nepijem!"
„Hej jasné to poznám," a smiala sa ďalej, „na tu máš vodu." Jasné, že jjej to otec povedal. Našťastie bola taká, že si z toho robila srandu, keď mi bolo zle.
„Ďakujem. Dnes si asi dám voľno a budem pracovať z domu a prídem zajtra."
„Dobre, ako chceš, ja idem ešte niečo zariadiť skrz zajtrajší odlet na služobku a potom prídem domov."
Zavolala som Darle.
„Dobré ráno, dnes neprídem, je mi strašne zle, ospravedlníte ma u pána Vasqueza?"
„Ešte tu nie je, ale musíš mu zavolať ty Mia, skoré uzdravenie Ahoj," a zavesila.
No super, tak on si niekde ešte s ňou užíva super. Idem mu zavolať.
CHRISTIAN
Včerajší večer dopadol normálne, aj keď už chcela ísť so mnou na ďalšie „stretnutie", ale vyhol som sa tomu diplomatickou odpoveďou. Nie že by nebola pekná, ale nebehala mi po rozume, tak ako jedna osoba. Ráno som sa zobudil trošku neskôr, pretože mi nezvonil budík, a zobudil som sa na to ako mi niekto volá. Mia!
„Dobré ráno, čo potrebuješ?" spýtal som sa rozospatým hlasom.
„Dobré ráno, dnes neprídem do práce, ale budem pracovať z domu," povedala neutrálne.
„Čo prečo?!" vyľakal som sa.
„Nie je mi dobre, dovidenia," a zložila. Čo sa jej zas stalo. Ženy sú najzložitejšie stvorenia aké poznám. V skutočnosti ich odpovede znamenajú niečo iné.
Vyliezol som z postele a nemal som ani dôvod sa ponáhľať. Do firmy som prišiel až pred obedom. Keď som vchádzal do kancelárie, tak tam prekvapivo sedelo to dievča, už viem jej meno Nancy.
„Čo tu robíš?!" povedal som trocha tvrdým hlasom.
„No, čakám vás tu. Mia tu nie je, tak vám môžem robiť osobnú asistentku dnes ja," dopovedala a našpúlila pery, „isto so mnou budeš spokojný viacej."
Nestačil som sa čudovať, kde berie toľko drzosti.
„Nepamätám si, že by sme si potykali, a nie Mia vykonáva svoju prácu veľmi dobre, tak ak je to všetko tak choď." Zobrala sa a odišla. Už mi liezla na nervy. Mohol som jej to spočítať v hodnoteniach, ktoré pôjdu do školy, ale nie som taký zmrd.
Deň sa strašne tiahol. Ani som nemal chuť tu byť, tak som sa zbalil a odišiel som domov.
MIA
Cez deň som pracovala, plánovala večierok a rozosielala pozvánky. Volala som Em, či sa po práci nezastaví, ale vraj má toho veľa. Tak nič, skúsim sestru.
„Nora, ahoj nechceš k nám prísť?"
„No ahoj sestrička, si si na mňa aj spomenula?" vyčítavo ma pozdravila.
„Ale netrep, to ty sa tu už ani nezastavíš."
„Dobre, prídem, sú doma aj rodičia?" spýtala sa.
„Mama by mala prísť o chvíľu."
„Dobre nachystám sa a idem."
Prišla zarovno s mamou, a spravila som nám kávu. Sadli sme si do obývačky a zrazu nám Nora zdelila novinku.
„Nick ma požiadal o ruku," povedala a pri tom jej žiarili oči. Ukázala nám ten najkrajší prsteň. Nick má naozaj dobrý vkus. S mamou sme neboli schopné slova, ale bolo vidieť, že mama má ma v očiach slzy šťastia.
„To je úžasné ségra, gratulujeeem," objala som ju.
„Zlatko, teším sa za vás," a to už mama skoro plakala.
„Otcovi to prosím zatiaľ nehovorte, viete, že čo sa týka chlapcov okolo nás je veľmi opatrný," poprosila nás.
„Dobre, ako chceš."
Keď sme dopili kávu, tak sme Noru vyprevadili a ja som išla pomôcť mame s balením.
„Ráno s otcom odchádzame skoro ráno dobre? Nebudeme ťa budiť."
„Dobre veď nemaj starosť nie som sama po prvý raz," ujistila som ju.
Zrazu mi v kapsy zavibroval mobil. Došla mi SMS od.....
YOU ARE READING
Tiene Mafie
RomanceMia žije úplne normálny život stredoškoláčky, až dokým nenastúpi na prax do jednej firmy. Tam je šéfom človek, ktorého však už stretla a veľmi ostro mu vynadala, zároveň pracuje aj pre mafiu. Ako to dopadne? Pomstí sa jej? Zaľúbia sa do seba? To...