Epilóg

2.3K 84 6
                                    

O NIEKOĽKO DNÍ NESKÔR

MIA

Nuž.....od smrti Grahama to pre Chrisa a mňa nevyzeralo ružovo. Pár dní bol pokoj a mysleli sme si, že sme si oddýchli a môžeme žiť ako tak normálne. Avšak začali nám chodiť listy od ďalších mafiánskych bossov. Niektoré boli ďakovné iné boli, ehm, veľmi divné. Tak sa Christian, jeho otec a moji rodičia rozhodli, že by sme mali na čas odletieť. Pre naše bezpečie.

Teraz sedíme s Chrisom v súkromnom lietadle na ceste do Indonézie. Ešte som tam nebola a som zvedavá, aké to tam bude. Neviem koľko času tam presne strávime, ale už teraz viem, že mi budú všetci chýbať. Našťastie tam bude Chris, bez ktorého by som si už nevedela predstaviť život.

S Em a Chadom som sa lúčila vyše dvoch hodín. Za ten čas sme spolu dokončili strednú školu. Samozrejme úspešne. Em mi vrývala do pamäti, veľmi dôsledne, že jej povinne budem volať každý týždeň. Ja som sa zasmiala a samozrejme som jej to sľúbila. S mamou a otcom už je všetko v poriadku. Chrisovi veria a veria aj v to, že ma ochráni keby niečo.

Dúfam, že tam kam letíme budeme ďaleko od všetkých mafiánskych rúk, zbraní a špinavých peňazí. A môžeme na čas žiť spokojne ako všetci ostatní. Je vtipné ako sa z malej nenávisti stala veľká láska z ktorej už nie je cesty späť.

Toto je koniec príbehu o mafiánoch, dobrodružstvách a láske Chrisa a Mii. Dúfam, že sa vám príbeh páčil a že vo vás zachoval príjemný hrejivý pocit. Budem rada, ak budete hlasovať za každú kapitolu a zdieľať príbeh medzi vašich priateľov.

Ďakujem❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 05, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tiene MafieWhere stories live. Discover now