3. Kapitola

2.4K 88 0
                                    

CHRISTIAN

Po pár drinkoch som ucítil potrebu ísť na záchod. Predieral som sa klubom, keď pri vchode do mňa vrazil nejaký ožran a ja som zasa vrazil do neznámej osoby. Hneď na to som tomu týpkovi takú nabombil, že sa neudržal na nohách. Potom som sa otočil, aby som sa pozrel, do koho som omylom vrazil. Stálo tam dievča a pozeralo na mňa s nenávistným pohľadom.

„Nemôžeš si dávať pozor!" osopila sa na mňa.

Ja som ostal stáť ako obarený. Došli mi slová. Tie nádherné smaragdovo zelené oči a dlhé hnedé vlasy ma dostali. Nakoniec som zo seba vysúkal len:

„Prepáč."

Ale to už bola na ceste preč, čiže ma určite nepočula. Keď som sa vrátil k stolu, stále som si prehrával dookola, našu zrážku a ju. Zrazu sa na mňa začala lepiť nejaká Mellisa alebo Melinda? Neviem vtedy ma to nezaujímalo.

MIA

Keď som sa vracala a predierala klubom, tak na moje prekvapenie, tam Em stále sedela a už mi veselo kývala. Ja som si sadla na stoličku a keď videla, že som nasratá, tak sa ma spýtala, čo sa stalo.

„Vychádzala som z WC, keď zrazu do mňa vrazil nejaký frajer, typický zazobanec a nie aby sa ospravedlnil, ale pozeral ako vyoraná myš. Tupec. Tamto je on pozri. Ako hovorím, už sa na neho lepí nejaká lacná pipka!"

„Wou, tak to je kus, ten by stál za hriech!"

Musela som uznať, že tie jeho hnedé vlasy dokonale ladili s jeho tmavými očami. Rýchlo som zahnala túto myšlienku. A iba som mykla plecom.

„Nič si z toho nerob, idioti sú aj budú. Poďme radšej tancovať!"

„Máš pravdu, poďme!"

S Em sme milovali tancovanie a na plno sme si ho vždy užívali a vedeli sme to roztočiť.

CHRISTIAN

Už ma to tu začínalo unavovať a pocítil som nutkanie ísť domov. Zrazu som na parkete zazrel to dievča. Rozhodol som sa, že sa ospravedlním a možno sa spolu aj zabavíme. Prišiel som k nej zo zadu a začal som sa hýbať v rytme hudby. Určite používala vanilkový parfém, pretože tá omamná vôňa bola veľmi príťažlivá. Keď sa otočila a keď zbadala kto som, tak začala:

„Pusti ma, čo si o sebe myslíš!" skríkla.

„Len som sa chcel ospravedlniť."

„Ospravedlnenie prijaté, tak môžeš odísť!"

„A čo tak si zatancovať, princezná?" nasadil som svoj zvodný pohľad, po ktorom baby šalejú. Očividne sa chytla, pretože pristúpila ku mne, ale to čo spravila som nečakal.

„Myslíš si, že si pre ženy neodolateľný, ale si len úbohý chlapček, ktorý si musí dokazovať svoju mužnosť tým, že má každú noc iné dievča!" dokončila svoj monológ. Potom sa skrátka len otočila zobrala nejakú babu a odišla. Ja som tam stál ako taký pajác neschopný slova. Chalani od stola na mňa pozerali a náramne sa na mne rehotali. Pre seba som si potichu povedal: „Veď počkaj, toto nie je posledný raz, zlatko toto si ešte vypiješ!"

Tiene MafieWhere stories live. Discover now