5. Kapitola

2.3K 76 0
                                    

CHRISTIAN

Podľa toho aké zvuky sa rozliehali dole, som usúdil, že otec ho pekne mučil. Ale ani sa mu nečudujem, snaží sa prebojovať na miesto najmocnejšieho mafiána Talianska a vybudovať si rešpekt. Nie je ľahké žiť život mafiána, mať sa neustále na pozore a báť sa o svoj život.

MIA

„Zlatko, nezabudla si, že k nám majú prísť Nora s Nickom, že?" kričí na mňa ráno mama.

„Jasné, že nie!"

Vyliezla som z postele a rozhodla som sa, že si pôjdem zabehať. Ranný beh mám rada, vždy ma nabije energiou. Keď som sa vrátila domov, tak to tam už rozvoniavalo jedlom. Milujem nedeľné obedy. Mama vie perfektne variť, ale na moju smolu varí tak raz maximálne dvarkát za týždeň.

Okolo dvanástej, už sa otvárali dvere a vstúpili Nora a Nick.

„Čau ségra! Ako sa máš?" pozdravila ma Nora.

„Ahojte, super a čo vy?"

„Všetko po starom, ale tvoja sestra pribrala dve kilá!" rozrehotal sa Nick, na čo ho moja sestra buchla. Nick je hrozne super a vždy si spraví zo všetkého srandu. Bude to dobrý švagor.

Všetci sme sa usadili k stolu, a pustili sa do jedla. Veselo sme sa zabávali a viedli debaty na rôzne témy. Nick medzi nás skvelo zapadol. Dúfala som, že aj ja budem mať niekedy také šťastie a nájdem si super muža ako ona. Pomaly sme dojedali, keď otcovi zazvonil mobil. Musel ho zodvihnúť a ja už som vedela, že bude musieť ísť zas do práce. Ako som si myslela, tak aj bolo.

Keď Nora s Nickom odišli, tak som mame pomohla poupratovať a odišla do izby sa nachystať na zajtrajší deň, pretože konečne nadišiel čas praxe. Vybrala som si zo skrine, trochu formálnejšie oblečenie, než aké nosím do školy. Predsa v škole môžem nosiť, roztrhané veci, ale vo váženej firme by som takto určite neočarila. Urobila som si večernú hygienu, trochu som si pochatovala s Em a Chadom a išla spať.

Ráno som sa zobudila a pocítila som stres. Veď viete neznáme prostredie, plno vzdelaných a dospelých ľudí.

„To zvládneš Mia!" hovorila som si.

Jasné, že by som to nebola ja, keby sa nestratím a omylom nezaparkujem na VIP miestach. Ale čudovala som sa, prečo tam stoja samé luxusné autá. Vstúpila som do haly a mierila na recepciu.

„Dobrý deň, som Mia Mason a dnes tu nastupujem" predstavila som sa recepčnej.

„Dobrý deň, vydržte chvíľu prosím," povedala monotónnym hlasom. Dúfam, že tu bude aspoň jedna priateľská normálna osoba, lebo potom sa vôbec na dospelácky život neteším.

Zodvihla telefón a niekam telefonovala. O chvíľu vyšla milá staršia pani, ktorá sa mi predstavila:

„Ahoj som Darla, som vedúca personálu. Budem tu tvoja poručíčka, so všetkým sa obracaj na mňa dobre?"

„Mia, teší ma. Dobre." Super, milý veselý človek. Nakoniec to nebude možno také hrozné.

Vysvetlila mi ako to tu všetko chodí. Našťastie s Nancy nebudeme spolu na rovnakom mieste. Prvý deň budem na recepcii a ona sedieť za stolom a triediť spisy. Mali by ste vidieť jej ksicht, doslova ma ním zabíjala. Na recepcii by mali ale byť sympatický a príjemní ľudia, čo ona vôbec nie je.

Na recepcii som nebola sama, ale bola tam so mnou ta teta z rána, aby ma všetko učila a dávala na mňa pozor. Zatiaľ to bola veľká nuda, čo vám poviem nič extra. Po chvíli si odskočila na záchod a ja som sa modlila nech niečo nepokazím. No ale asi som sa nemodlila dostatočne, pretože to koho som videla prichádzať ma totálne vytočilo, zaskočilo a rozohnilo.

Tiene MafieWhere stories live. Discover now