MIA
Pred školou sa to hemžilo študentmi a nebolo kde poriadne zaparkovať. Nakoniec sa mi predsa len pošťastilo a miesto som našla. Vystúpila som z auta a keď som sa otočila, že si zoberiem z auta veci, tak ma niekto prudko oprel o auto. Bol to môj bývalý priateľ Brandon. Veľmi som sa zľakla, pretože sme sa nerozišli v dobrom. Zažila som s ním zo začiatku pekné chvíle, ale potom sa premenil na obyčajného bastarda.
„Čo zlatko, chýbam ti však? Alebo už sisi našla za mňa náhradu?" slizko povedal.
„Pusti ma lebo to oľutuješ!" skríkla som.
„Pozor na ústa, suka," zaškeril sa nechutne a odišiel. Keď som sa spamätala tak som vykročila ku vchodu.
Už ma tam čakali moji najlepší a v podstate aj jediní priatelia Emily a Chad. S Em sa poznáme už od základnej školy a sme nerozlučná dvojka. S Chadom sme sa zoznámili až tu v škole, keď na Em omylom vykydol svoj obed a náramne sa na tom zabával. Vtedy to Em tak vtipné neprišlo, ale teraz sa na tom smejem všetci spolu.
S úsmevom som ich pozdravila: „Ahojte!"
„Čáu si v poriadku? Videli sme ako od teba ten bastard odchádza," zavrčala Em.
„Jasné, že áno, veď čo by mi už on dokázal spraviť," zaklamala som. Síce to bol celkom debil, čo sa IQ týka, ale bol násilnícky veľmi.
Zrazu sme započuli zvonček a už sme sa museli pratať do triedy. Ako som vchádzala do triedy do niekoho som vrazila.
„Hej krava, dávaj si pozor!"
„Nemáš stáť v strede hlupaňa!" skríkla som na ňu. Bola to naša triedna, namyslená hviezda Nancy. Jej otecko je milionár a zaplatí jej všetko, čo chce. Rozmaznaná fiflena.
Prvú hodinu nám prerušila triedna profesorka s oznamom, že nám našli pracovné miesta vo firmách a podnikoch, kde budeme dva týždne pracovať a učiť sa v teréne. Veľmi sa z toho teším. Ale neberte to, že som nejaký šprt alebo dačo, ale len sa rada učím nové veci. Školu veľmi nemusím, ale toto je niečo celkom iné. Po tomto nás čakajú záverečné skúšky a hurá zo školy, a potom užívanie prázdnin.
Učiteľka pokračovala svoj monológ: „Teraz vám rozdám papiere a dozviete sa kto kde bude. Väčšinou budete po dvojiciach alebo trojiciach, ale pamätajte, nechcem počuť žiadne sťažnosti," pohrozila nám a začala rozdávať.
Keď som dostala papier dozvedela som sa, že budem vo firme v našom meste. Budem sa zaúčať na recepcii a prípadne budem po ruke keby dačo. Na moje nesmierne sklamanie som sa dozvedela, že tam so mnou bude ta krava Nancy. Úsmev mi razom klesol.
„Em, kde budeš ty?" smutne som sa spýtala.
„Píše sa tu, že budem v hoteli ako: čašníčka, recepčná a milión ďalších postov. Škoda, že nás nedali spolu, ale to zvládneš Mia, len si ju nesmieš všímať."
„Keď ona ma má v zuboch už od prvého dňa."
„To pretože, Brandon si od začiatku všímal iba teba. A vieš, že ona sa cez to neprenesie." povedala mi Emily.
„Keby viem čo je to za chrapúňa, s radosťou by som jej ho prenechala. A čo ty Chad?"
„Dámy držte sa nech nespadnete zo stoličky, pretože budem v autosalóne asistovať pri predaji áut."
„Hééééj, veď to je chalanský dream job!" skríkli sme obidve naraz. Načo sa učiteľka otočila a zazrela na nás. Tak sme radšej stíchli.
Konečne zazvonilo na koniec poslednej hodiny a mohli sme ísť domov. Emily sa nás hneď pri východe spýtala, že či nepôjdeme do baru vypustiť paru, nech nie sme ako dôchodcovia, veď je piatok. Chad na moje nešťastie povedal, že nemôže. Čiže na mne neostalo nič iné ako jej povedať:
„Áno, pôjdem."
„OOO super, už som začínala mať obavy, že nepôjdeš!"
„Keby Chad ide, tak vieš, že by som asi nešla, pretože takéto veci nie sú veľmi pre mňa."
„Áno viem, ale keď už si v bare vieš to poriadne roztočiť"
„Bla Bla. Vyzdvihnem ťa o deviatej. Majte sa," pozdravila som ich a mierila k autu.
Keď som prišla domov hodila som tašku na stoličku a zakričala som:
„Som domaaaaa! Mami, oci!"
Nikto nič. Veď, čo som čakala, ako vždy ráno odídu a večer chodia vždy neskoro. A minimálne dvakrát za mesiac idú na víkend alebo celý týždeň preč. Už som si zvykla.
Po hodine pozerania televízie som sa rozhodla, že si zájdem zaboxovať do fitka, pred tým než pôjdem pre Em. Strávila som tam dve hodiny a keď som prišla domov, tak hneď smer sprcha. Keď som vyšla zo sprchy, tak som si vyfúkala svoje dlhé hnedé vlasy a namaľovala sa. Ďalej prišla na rad moja najneobľúbenejšia činnosť a to vyberanie oblečenia. Postavila som sa ku skrini a po desiatich minútach z nej vybrala čiernu koženú sukňu a červené čipkované tielko.
„Áno to je ono," povedala som si pre seba.
Tu je prvá časť príbehu. Dúfam, že sa vám to zatiaľ páči. Na fotke je Christian.
YOU ARE READING
Tiene Mafie
RomanceMia žije úplne normálny život stredoškoláčky, až dokým nenastúpi na prax do jednej firmy. Tam je šéfom človek, ktorého však už stretla a veľmi ostro mu vynadala, zároveň pracuje aj pre mafiu. Ako to dopadne? Pomstí sa jej? Zaľúbia sa do seba? To...