MIA
Dotyčný na mňa skríkol:
„Nevieš sa pozerať na cestu?"
„A čo keby aj ty si sa pozeral pred seba!" zavrčala som. Neznášala som keď po mne niekto zahučal.
„A kto vlastne si?!" povedal rovnako nepríjemným hlasom.
„Moja priateľka!" skríkol Christian. Postavil sa vedľa mňa a objal ma okolo pása.
„Tak si ju trocha usmerni, nebude tu po mne ziapať," povedal a odišiel. Somár jeden arogantný!
„Bože to bol kto, ide z neho strach," spýtala som sa.
„To bol Sebastian, môj brat," povzdychol si. Ostala som zarazená a hľadela na Christiana.
„Vôbec sa nepodobáte, ale prvý dojem na mňa spravil rovnaký ako ty, a už teraz ho nemám rada. A pochybujem, že niekedy budem!"
Zasmiala som sa a Chris ma objal.
„Ty si ma akože nemala rada hej?" začal ma štekliť. Nevedela som ani rozprávať ako som sa smiala a zvíjala.
„Christian prestaň, ja už nevládzem," už mi aj slzy vyhŕkli. Prestal a smial sa na mne.
„No haha vtipné, pán Vasquez," povedala som na oko urazene.
„Mali by sme ísť spať Miuš."
„Súhlasím, a za to šteklenie budeš spať na zemi," lišiacky som sa usmiala.
„Tak na to zabudni a skočil k mne na posteľ." Ja som ho objala a hlavu si položila na jeho hruď. Zrazu mi začal rukami putovať po tele.
„Chris? Naozaj?" smiala som sa.
„A prečo nie?" uškrnul sa diabolsky.
No a viedlo to presne tam.......
„Ľúbim ťa."
„Aj ja teba."
S pokojným výrazom na tvári som sa ponorila do ríše snov.
CHRISTIAN
Ráno som sa zobudil ako prvý, tesne pred budíkom. Rozmýšľal som, že dnes nepôjdeme do práce a nechám ju spať, ale to by ma určite zaškrtila, tak ju radšej zobudím. Ale keď tak nádherne odfukuje.
„Princezná, čas stávať," povedal som jemne. Ona len zamraučala a spala ďalej.
„Ja viem, že ti pri mne je dobre, ale musíme," uchechtol som sa.
„Už aj po ránu si nejaký namyslený," zaškerila sa a zívla, „idem do kúpeľne."
„Dobre, potom príď dole na raňajky, budem tam," povedal som a vtisol som jej pusu do vlasov.
Dole bol otec aj babka. Uf aspoňže tam bola aj babka.
„Počul som, že máš návštevu," povedal otec.
„Hej."
„Keďže tu ostala cez noc, tak to kurva asi nebude čo?" povedal posmešne.
„Nie," skoro som zavrčal.
„Vie o tebe pravdu?"
„Nie, ale chystám sa jej to povedať."
„Aj tak, ťa opustí, myslíš, že neviem kto to je?" smial sa, „je to dcéra Charlesa Branda a nie je na to stavaná priženiť sa do mafiánskej rodiny, opusti ju čím skôr."
„Synak, mýliš sa, vyžaruje z nej obrovská sila," zastala sa ma babka.
Usmial som sa na ňu a otočil som sa, že pôjdem pre Miu, ale ona už pomaly schádzala schody. Dúfam, že nás nepočula, ale zdá sa že nie. Fuh.
„Dobré ráno prajem," pozdravila otca a babku. Babka ju vďačne odzdravila naspäť a otec len sucho pozdravil. Raňajky boli veľmi nepríjemné, a otec na Miu stále pozeral. Potom ju začal podpichovať a zdalo sa mi, že aj ponižovať, ale iba som pozeral ako mu odpovedala a nehla ani brvou. Tak toto chce statočnosť.
„To už stačilo otec!" zahrmel som, „poď Mia ideme!" A už som ju ťahal.
„Tešilo ma," povedala babke a ona ju objala. Potom sa otočila na otca a povedala mu:
„Povedala by som vám to isté, ale nebudem vám klamať," otočila sa a odkráčala k dverám. Ja som stál s otvorenými ústami a nevedel som, čo povedať. Otec nehol ani brvou, prekvapený bol tak ako ja a babka sa víťazoslávne škerila.
YOU ARE READING
Tiene Mafie
RomanceMia žije úplne normálny život stredoškoláčky, až dokým nenastúpi na prax do jednej firmy. Tam je šéfom človek, ktorého však už stretla a veľmi ostro mu vynadala, zároveň pracuje aj pre mafiu. Ako to dopadne? Pomstí sa jej? Zaľúbia sa do seba? To...