CHRISTIAN
Keď som mal odísť, popravde, vôbec sa mi od nej nechcelo. Ďalší úžasný sex, ktorý sme prežili a potom, som jej to konečne povedal, to čo cítim a som rád. Ten jej úsmev, keď to počula. Som zamilovaný somár. Naštartoval som a ponáhľal sa domov. Keď som prišiel domov, tak mi zrazu prišla SMS. Dúfal som že od Mii, ale bolo to neznáme číslo. SMS som rozklikol a dych sa mi zastavil, keď som videl obsah fotiek.
Bola na nich Mia, v meste, ako behá a tieto sú z dnešného večera.
Prišla ďalšia SMS s textom: Dávaj si pozor, aby sa jej niečo nestalo. Bola by jej škoda.
Nebol som schopný slova.... Rýchlo som vytočil Miu. Bože, dvihni to, do frasa. Konečne to zdvihla.
„Mia, si doma? Už sú doma rodičia?" povedal som a bol som riadne v strese.
„Áno som, zrovna som vyliezla zo sprchy. Nie nie sú, teraz mi mama písala, že či to vydržím doma sama aspoň do tretej, pretože sú u známych a vyzerá to na dlho," dopovedala a ja som skoro odpadol.
„Idem po teba, dnes spíš u mňa, nevychádzaj z domu nepohni sa za desať minút som u teba.
„Chris desíš ma, čo sa deje?"
„Neboj princezná, sprav to, čo som povedal."
Rýchlo som zbehol dole okolo babky. Tá sa na mňa začudovane pozrela a nestihla mi ani nič povedať. Ako vietor som naskočil do auta a už som frčal. Stihol som to dokonca za deväť minút. Rýchlo som zaklopal a otvorila mi vystrašená Mia.
„Chris, čo sa deje vysvetli mi to?!" spýtala sa vystrašene.
„Nič Mia, ale nechcem ťa nechávať samu, keď je noc, mohli by ťa vykradnúť, nikdy nevieš, čo sa môže stať. Si zbalená?"
„Bože, a to preto si ma tak vystrašil," odula sa, „ A áno som, písala som mame, že idem k Em."
„Dobre, tak poďme," a už som ju ťahal ku dverám.
V aute sa ma stále pýtala, čo sa deje nech jej to vysvetlím, no nemohol som. Vždy sa mi podarilo zahrať to do autu, ale na ako dlho? Nemôžem ju klamať do nekonečna. Keď sme prišli pred náš dom, tak sme vystúpili a zobral som jej veci. Doma bola len babka a brat. Otec našťastie niečo riešil a neviem, kedy sa vráti. Vstúpili sme vchodovými dvermi a starká bola v obývačke. No pekne pomyslel som si.
„Uh vitajte, som rada Mia, že si prišla," privítala ju starká.
„Dobrý večer, ja ďakujem, že tu môžem prespať," trochu sa zakoktala.
„Správaj sa tu ako doma, keď budeš hladná, zober si čokoľvek na čo máš chuť." Babka nikdy nikoho nenechá hladovieť.
„Dobre, babka, my ideme hore sa vybaliť a asi aj už spať, pretože zajtra ideme do roboty," povedal som a už som ju ťahal hore.
„Tieto schody ma raz zabijú, je to tu ako v bludisku," dychčala Mia. Zasmial som sa.
„Chceš spať v hosťovskej izbe alebo so mnou?" spýtal som sa ako gentleman a dúfal som, že povie, že chce spať so mnou.
„V hosťovskej to je fajn," usmiala sa a ja som pozeral ako pajác. Potom sa začala smiať:
„Jasné, že s tebou ty trdlo." Uf tak sa mi uľavilo.
„No už som sa zľakol." Naozaj som sa zľakol!
Keď sme prišli do mojej izby, tak som zbadal, svoje ponožky na zemi, rýchlo som ich zodvihol, ako keby nič, ale Mia si to všimla a zasmiala sa. No pekne, pomyslel som si, teraz v jej očiach budem neporiadnik.
„Nechám ťa, aby si sa prezliekla a ja idem ešte dole za chvíľu prídem," povedal som.
„Ehm a Chris?"
„Áno?"
„Kto všetko to o nás vie?"
„No babka to vie aj ťa pozná. A kamoši a brat niečo tušia a vedia, že som zaľúbený somár a otec nič netuší," zazubil som sa a utekal dole.
YOU ARE READING
Tiene Mafie
RomanceMia žije úplne normálny život stredoškoláčky, až dokým nenastúpi na prax do jednej firmy. Tam je šéfom človek, ktorého však už stretla a veľmi ostro mu vynadala, zároveň pracuje aj pre mafiu. Ako to dopadne? Pomstí sa jej? Zaľúbia sa do seba? To...