34. Kapitola

1.5K 53 2
                                    

MIA

V dodávke mi zaviazali oči a prelepili páskou ústa aj ruky. Dúfam, že ma Christian hľadá. Na to som sa rozplakala. Že ja krava som pri ňom neostala. Musím byť taká sprostá? Dodávka zastavila a ja som sa zľakla.

„Vystupujeme bábika, niekto sa na teba už náramne teší," povedal nejaký nechutný hlas.

Keď mi dali dole šatku z očí, tak pred sebou videla samozrejme nepríjemného chlapa, boli sme v nejakej hnusnej diere. Mreže na oknách, jednoduchá drevená posteľ a slama dookola.

„Vieš kto som?" spýtal sa.

„Mala by som?" posmešne som sa spýtala.

„Veď teba ten smiech prejde. Som Graham zlatko. Poviem ti taký pekný príbeh chceš?"

„Ja ti seriem tvoj príbeh," vyštekla som a on kývol hlavou na muža a ten mi dal facku. Riadne štipľavú.

„Keď nechceš ďalšiu, tak drž hubu a počúvaj. Bolo nebolo, mal som krásnu ženu. Raz sme spolu boli na jednej akcii a čo sa nestalo? Vtrhla tam rodina Vasquezovcov. Veľa sa tam strieľalo a moja žena zomrela. Zomrela guľkou zo zbrane, ktorú vlastní Christian."

„A čo ja s tým mám?" spýtala som sa.

„Ty milá Mia, slúžiš na to, aby som Christiana mučil, smrť by pre neho nebola taká bolestivá, ako to, keď budem mučiť jedinú osobu, pre ktorú by bol ochotný zomrieť." Nezmohla som sa na slovo. V duchu som sa modlila. Prosím Christian príď po mňa, ten chlap je psychopat!

„Toto ti nevyjde, Christian ma určite hľadá, a potom zomrieš."

„Musím uznať, že odvaha ti nechýba, tak čo keby sme mu poslali malý odkaz?" zaškeril sa.

„Ben mohol by si sem prísť?" zvolal. Zrazu vo dverách stál BEN! Ten z Christianovej firmy! Zradca, sviňa jedna hnusná.

„Ty!?"

„Áno ja bábika, hovoril som, že si tú facku ešte odpykáš," zasmial sa hnusne. Všimla som si, že ten hajzel to kameroval, isto to pošle Chrisovi.

„Teraz mi nič nezabráni, ťa pobozkať hmm, čo povieš?" povedal a naklonil sa ku mne. Svoje hnusné nechutné pery priložil na tie moje. Do úst mi hneď pichol jazyk. To som využila a poriadne som zahryzla. Bleskovo odo mňa odskočil.

„Ty suka jedna," skríkol a napálil mi až som spadla zo stoličky.

„Dosť to stačí, zvyšok si užiješ zajtra," zasmial sa Graham. Odrezali mi pásku na rukách a odišli preč. Ja som sa rozplakala. Christian kde si ja to tu nevydržím. Strašne ma bolela pravá strana tváre ani nechcem vidieť ako vyzerám.

CHRISTIAN

Sedeli sme pri stole a dohadovali sa, kde by ju mohol väzniť. Zrazu mi prišlo video z neznámeho číslo. Otvoril som ho a prisahám, že som celý zčervenal.

„Tí skurvysyni, ja ich zabijem!" skríkol som a ukázal som video ostatným.

„A to som Benovi veril. Idem zavolať jeho otcovi," povedal otec a odišiel do pracovne.

Do riti jedna hodina ráno a my sme sa vôbec nepohli. Rýchlo sme skúsili vystopovať odkiaľ sa to poslalo. No však bez úspechu.

„Chris, mal by si ísť spať, takto to nevyriešime," povedal Sebastian.

„Ako môžem ísť spať, ktovie čo s ňou teraz robia!!" skríkol som po ňom a udrel päsťou po stole. Otec zišiel dole.

„Nič nevie, ale na sto percent sú niekde tu pri meste alebo v meste, pretože večer s Benom hovoril. Je z neho veľmi sklamaný a máme konať, tak ako uznáme za vhodné."

„Super, tak nech sa sním rozlúči," povedal som.

„Všetci si ideme oddýchnuť, ráno múdrejšie večera,"

„Ale otec...."

„Dosť Christian, dnes už nič nevyriešime," zavelil otec.

Všetci sa pobrali preč a ja do svojej izby. Nemohol som zažmúriť oka, stále som premýšľal, kde by mohla byť. Nakoniec ma zmohla únava avšak o dve hodiny som sa zasa prebral.

MIA

Ráno som sa zobudila a dúfala som, že to bol len sen. No nebol. Musím sa snažiť nejako utiecť. Pomaly sa otvorili dvere a dnu vstúpil nejaký muž.

„Tu máš jedlo," povedal a odišiel.

„To má byť jedlo?" Zamrmlala som si popod nos. Ale lepšie ako nič, žalúdok si už pýtal jesť. Sedela som asi dve hodiny a už som nevedela, čo robiť. Zrazu sa otvorili dvere. Inštinktívne som sa presunula k stene.

„Čo ako sa ti tu zatiaľ páči?" spýtal sa Graham. Neodpovedala som.

„Neboj sa, my ti rozviažeme jazyk. Ben! Poď sem!" zvolal. Začala som panikáriť.

„Mohol by si tejto bábike rozviazať jazyk?" uškrnul sa.

„S radosťou," a už sa ku mne blížil. Chytil ma pod krk a jasom si stúpla na špičky.

„Nabudúce si rozmysli, či ma pohryzneš," vyhrožoval mi a jeho stisk silnel.

„Chrrrrjfkd," nezmohla som sa na slovo a už som chrapčala. Nakoniec ma pustil a ja som sa rozkašľala.

„Dnes večer, bude pre teba nezabudnuteľný to mi ver," povedal mi a odišiel. Prosím nie už nie. Ležala som na zemi. Radšej zomriem.

Celý deň som premýšľala, čo asi robia rodičia, Emily a Chad, či im vôbec chýbam. A hlavne Christian. Snaží sa ma nájsť? Záleží mu na mne?

Tiene MafieWhere stories live. Discover now