32. Kapitola

1.5K 49 0
                                    

CHRISTIAN

Ach, bol som ako chodiaca mátoha, nič ma nebavilo. Mal som len jediný cieľ. Nájsť Grahama a zabiť ho. Vrátil som sa domov a išiel som rovno do izby a zavolať Aronovi.

„Zistili ste niečo?"

„Zatiaľ nie brácho, ale keby niečo hneď ti dáme vedieť. A ako to išlo s Miou?"

„Nechcela ma ani vidieť povedala mi jednu vetu a zavrela. Strážia ju naši muži keby náhodou."

„Nechceš skočiť do baru??" spýtal sa Aron.

„Nie kámo, to je to posledné na čo mám chuť," povedal som a zložil som. Ľahol som si a nemohol som zaspať. Super ďalšia prebdená noc.

MIA

Ráno som sa zobudila celá dolámaná, pretože som zaspala na gauči. Zajtra ma už čaká škola, super pomyslela som si. Apsolutne nemám chuť. Kašlem na to a schovala som sa znova pod deku.

Zobudilo ma až zvonenie mobilu. Pozrela som na čas a bola jedna hodina po obede. A volala mi Emily.

„MIA! Okamžite vylez z postele a ideme von!" skríkla na mňa.

„Nie som v posteli, ale na gauči za prvé a za druhé aj tebe dobré ráno a za tretie nikam sa mi nechce," odpovedala som.

„Dobre za pol hodinu sme u teba aj s Chadom," oznámila mi a zložila. No super, ale možno to nebude také zlé prejsť na iné myšlienky.

Ako Emily povedala, tak tak aj bolo o pol hodinu už tu aj s Chadom klopali. Utekala som im otvoriť.

„Bože Mia, kedy si naposledy jedla vyzeráš hrozne," povedala hneď na začiatok EM. Skvelé privítanie. Ani by som sa nedivila, keby Chris utiekol, naozaj som vyzerala hrozne.

„Ďakujem pekne," sucho som sa usmiala.

„Miuš preboha ja ho zabijem," povedal Chad a objal ma. A ja som sa rozplakala.

„Chad! Čo som ti povedala nespomínaj ho!" okríkla Chada Em.

„Dobre dobre."

Najprv sme si pozreli komédiu, ktorú Em dookola komentovala na čo sme sa jej smiali. Potom začala vankúšová bitka, ktorú vyhral Chad. Ale my sme sa dohodli, že raz sa mu pomstíme. Potom Em vytiahla človeče nehnevaj sa, pri ktorej vznikla malá hádka medzi Em a Chadom a ja som sa nich strašne smiala.

„Hej, teraz ma nemôžeš vyhodiť!" rozčulovala sa Em.

„Môžem! A aj to urobím!" smial sa Chad.

Už bolo skoro sedem hodín a oni sa poberali domov na odchod.

„Mám vás rada, neskutočne mi bolo dnes dobre," povedala som a oboch ich objala.

„Aj my ťa máme radi, tak zajtra v škole?"

„Hej hej jasné, tak ahojte," vyprevadila som ich a zavrela dvere. Poupratovala som, pretože za chvíľu sa mali vrátiť rodičia. No a ja o vlku a rodičia prišli.

„Ahojtee," privítala som ich.

„Ahoj Miuš, ty si doma?" prekvapivo zdvihol oči otec.

„Áno, prečo by som nebola?" začudovala som sa.

„A ako sa má Christian?" spýtala sa mama.

„Nijako," odpovedala som a zdrhla som do izby.

Znova som sa rozplakala. Skôr či neskôr sa s ním budem musieť porozprávať. Musíš byť statočná Mia. Prezliekla som sa do pyžama a išla spať.

CHRISTIAN

Celý deň som strávil prácou na hľadaní Grahama až mi z toho prepínalo. Chlapi, čo strážia Miu mi oznamovali, že je v bezpečí, ale že prejel okolo jej domu nejaký čierny džíp a nemal ŠPZ. Okrem toho tam mala kamošou. Dúfam, že sa zabávala, aj keď bezomňa. Trochu som posmutnel. Mal som veľké nutkanie napísať Mie, ale udržal som sa chcel som jej nechať priestor. Zajtra by som mal ísť do firmy, ale nič ma tam neťahá, keď tam nebude Mia.

Čo asi teraz robí, pravdepodobne už spí, veď zajtra má zasa školu. Posmutnel som a išiel som si ľahnúť.

Tiene MafieWhere stories live. Discover now