CHRISTIAN
V kancelárii, vo firme, ktorú mi otec dal na starosť, som strávil celý deň, riešil som samé somariny, že to bolo až neuveriteľné. Nechápem, prečo mne - šéfovi pchajú na podpis nejaké trápne papiere na potvrdenie praxi stredoškolákov. Pritom to môže za mňa podpísať aj sekretárka. Človeka to zdržuje od normálnej potrebnej práce.
Okolo siedmej som sa už pobral domov. Nasadol som do mojej Audi a odfrčal preč. Počas jazdy som ale zmenil smer a vybral sa k môjmu obľúbenému baru. Napadlo ma, že zavolám aj mojich naj kamošov.
„Čáu, Aron dojdite aj s Ericom do nášho baru."
„Zdár, jasné do pol hoďky sme tam," povedal a zavesil.
Zaparkoval som na voľné miesto a vystúpil som. Vnútri bolo ešte málo ľudí. Svoju zbraň, ktorú som všade nosil – nečakané, som si zastrčil za opasok. Veď nikdy neviete, čo sa v takom bare môže stať. Sadol som si k baru a čakal kým prídu. Zrazu sa pri mne objavila blondína s umelými prsiami a začala so mnou flirtovať.
„Čau fešák, čo ty tu tak sám, nepozveš ma na niečo?"
Uchechtol som sa a odpovedal som: „Nie." A už sa aj pratala s urazeným výrazom preč.
Ak si myslíte, že som teplý, tak ani náhodou. Mám rád ženy, ale dnes vôbec nemám náladu. Nikdy som sa skutočne nezaľúbil. Láska skrátka nie je pre mňa a ani sa do mafiánskeho života nehodí. Najlepšie sú tie, na jednu noc. Aj keď to vôbec nepraktikujem často ako napríklad môj brat. Nasadil som na tvár zasa svoj ľadový pohľad, ktorý mám 90% času dňa.
Vo dverách sa konečne objavili známe tváre.
„Kde ste tak dlho?"
Erik sa zasmial a povedal: „Na mňa sa nepozeraj to Aron šoféroval."
„Aha už chápem," a začal som sa rehotať. Je z nás troch najhorší šofér, pretože vždy, keď si ideme dať nelegálne závody, tak prehrá.
„Veľmi vtipné, idioti!" povedal urazene Aron.
Viedli sme debatu o práci a pri tom sme pili. Po niekoľkých hodinách k nám prišlo pár pipiek, ktoré si k nám chceli prisadnúť, a my sme neprotestovali.
MIA
Sedeli sme s Em v aute a už sme si to frčali do baru.
„Mia dnes to bude zábava, cítim to v kostiach!"
„Em vždy, keď niekam ideme tak si myslíš, že sa niečo úžasné udeje. A skončí to tak, že sa spiješ ako doga a ťahám ťa von alebo od nejakého týpka," so smiechom konštatujem.
Zaparkovali sme ďalej od klubu, pretože tam bolo prekvapivo veľa ľudí. Vošli sme bez problémov, pretože Em pozná asi každého SBSkara v našom okolí. Sadli sme si k baru a objednali sme si. Em ako vždy začínala miešanými nápojmi a ja som milovala Whiskey, ale dnes sa mi piť nechcelo, tak som ostala pri minerálke.
„Em idem na záchod, počkaj ma tu dobre?"
„Jasné, jasné, švihni si!" zakričala.
Jasné, že ma tam nepočká, to akoby som hovorila do vetra. Prechádzala som klubom, kde boli samí playboyi, ktorí si o sebe myslia, že môžu mať každú. Tiež sa mi to kedysi páčilo, ale poučila som sa po tom, čo mi Brandon všetko spravil. Myšlienku na neho som zahnala, pretože sa mi pri spomenutí na to meno chcelo vraždiť.
Tak čo, ako sa vám to zatiaľ páči? Na obrázku je Mia.
YOU ARE READING
Tiene Mafie
RomanceMia žije úplne normálny život stredoškoláčky, až dokým nenastúpi na prax do jednej firmy. Tam je šéfom človek, ktorého však už stretla a veľmi ostro mu vynadala, zároveň pracuje aj pre mafiu. Ako to dopadne? Pomstí sa jej? Zaľúbia sa do seba? To...