Vybehla som z chalupy a kričala jeho meno. Bože, čo keď ho zobrali?! Ja tu určite zomriem!
„Christiaaaan!"
„BAF!"
„Ježiši!" skríkla som na neho a hodila sa mu okolo krku. Fakt netuším , čo by som bez neho robila.
„Čo tu kričíš ako keby ťa mučili."
„Bála som sa, že ťa zobrali a už sa nevrátiš," zafňukala som.
„Bol som pre raňajky," usmial sa a podal mi hrsť jahôd. Zažiarili mi oči a hneď som ich aj zjedla.
„Mia, musíme ísť." Ach, čaká nás ešte veľmi dlhá cesta, ako tak vidím.
SEBASTIAN
Nehralo mi to, že by sa nejako dlho neozýval, tak som začal konať.
„Otec, nie sú tu. Mám podozrenie, že niečo nie je v poriadku."
„Začnite ich hľadať!" skríkol otec.
„Jasné, neboj."
Rýchlo som vytočila Erica.
„Čau. Chris a Mia sú v kaši. Potrebujem tvoju a pomoc a zavolaj aj Aronovi."
„Dobre, za 15 minút sme u teba," povedal a zložil.
CHRISTIAN
Stále ideme tým istým smerom, len dúfam, že nejdeme v kruhoch. Niekde ten blbý les predsa musí mať koniec. Dúfam, že nás nenájdu, to by bol riadny problém. Usudzujem, že by nás hneď na mieste odbachli.
„Chris! Aha! Tamto je cesta!" skríkla Mia. Pozrel som sa tým smerom a naozaj, bol tam vidieť kúsok. Mia sa zrazu rozbehla, ale ja som ju schytil.
„Čakaj. Mohli ísť po hlavnej ceste a môžu nájsť zbadať."
„Podľa mňa si myslia, že sme zomreli, pri tom skoku. Sebastian, naozaj už nevládzem."
„Ach, pochybujem Miuš," povedal som smutne. Kráčali sme pozdĺž cesty, tak aby nás nebolo vidno. Nevedel som ako dlho ešte pôjdeme, ale videl som na Mii, že už je vyčerpaná a ja som na tom tiež nebol najlepšie. Dúfam, že otcovi to už došlo a hľadajú nás alebo sa aspoň snažia. A zrazu nám šťastie praje!
„Miuš! Pumpa!" otočila sa a oči jej zažiarili.
„Nemôžem tomu uveriť! Sme zachránení!" vykríkla a rozbehla sa k nej.
MIA
Prišli sme dovnútra a bol tam iba predavač a inak nikde nikto. Veľmi som bola hladná a smädná, ale peniaze sme nemali. Len som očami hladkala všetok tovar, čo tam bol.
Musela som si zájsť na toaletu, tak sa Chris postavil pred dvere. Mala som slzy na krajíčku, táto situácia sa mi vôbec nepáčila. Umyla som si ruky trocha sa upravila a už som sa chystala výjsť von, keď som zrazu započula výstrel a zhíkla som. Pozrela som sa cez kľúčovú dierku a videla som muža ako sa blíži ku dverám. Prudko som ich otvorila a buchla ho dvermi, tak silno kao som len vládala. Spadol na zem ako vrece zemiakov a ja som zobrala jeho zbraň. Rýchlo som sa zorientovala a hľadala Chrisa. Na zemi sa váľal jeden chlap. A prepdavača nikde. Dostala som strach, panebože kde je Chris.
Potichu som prechádzala po priestore a nakoniec som videla cez okna Chrisa ako leží na zemi a snaží sa pohnúť a nad ním sa týčia dvaja chlapi. Do tváre sa mi drali slzy. Mia sprav niečo! Hovoril mi môj vnútorný hlas.
Vyštartovala som von s nabitou zbraňou. Namierila som s ňou na chlapov.
„Ale ale, tu je ta tvoja krásavica," povedal jeden sliziak.
„Polož tú zbraň na zem a kľakni si na kolená!" zrevala som. Ctila som sa ako psychopat, ale bolo mi to jedno.
„Ale bábika vieš to používať? Chceš aby som ho zabil?" Namieril zbraň na Chrisa. Ja som sa zľakla a vystrelila. Zasiahla som ho do brucha. Chris zozbieral sily a potkol toho ďalšieho, ale on ho kopol a rozutekal sa po mne. Samozrejme som zostala v šoku.
Zrazu som začul, zapišťanie pneumatík. Otočila som sa a uvidela som známe auto.
„Sebastián!" ale to už na mňa skočil ten bastard. Chytil ma pod krk, odhodil mi zbraň a postavil pred seba. Z auta vyskočil Sebastian a jednou ranou mu strelil guľku do čela. V živote som nebola tak rada, že ho vidím. Normálne som mala chuť mu skočiť okolo krku. Počkať, ako vedel že sa trafí? Hm......
Rýchlo som sa rozutekala ku Chrisovi.
„Si v poriadku?"
„Ano láska, aj ty? Nič ti nespravili?"
„Nie neboj sa," objala som ho a pobozkala. Som taká rada, že sme vyviazli živí.
„Ale ale, zasa musíme mladšieho bračeka zachraňovať," rypol si Sebastian. Pche, keby mu to aspoň netrvalo tak dlho.
„Vám to trvalo," utrúsil Chris.
„Celkom som sa bál starec," povedal Eric.
„Ako ste nás vlastne našli?" spýtala som sa.
„Chris má v aute GPS a tak nejak sme sledovali stopy. A dúfali sme, že ste išli týmto smerom," povedal Aron.
„Veď som dal GPS z môjho auta preč. Ako to?" povedal Christian.
„Myslíš si, že by ťa otec nechal bez dozoru?" zasmial sa Sebastian.
Prišli sme ku Chrisovi a hneď sme sa vrhli na jedlo. Hltala som kusy jedla a bola vďačná, že sme to prežili. Keď som sa najedla, išla som si dať sprchu. Konečne horúca sprcha.
Prišiel na mňa nával citov a nevydržala som to a rozplakala sa. Takto už nechcem Chrisa vidieť, ani toto zažiť. To je na mňa priveľa.
YOU ARE READING
Tiene Mafie
RomanceMia žije úplne normálny život stredoškoláčky, až dokým nenastúpi na prax do jednej firmy. Tam je šéfom človek, ktorého však už stretla a veľmi ostro mu vynadala, zároveň pracuje aj pre mafiu. Ako to dopadne? Pomstí sa jej? Zaľúbia sa do seba? To...