16. Kapitola

2.1K 69 0
                                    

MIA

Otvorila som dvere a tam stál Christian. Nezmohla som sa na slovo. Pristúpil o krok bližšie a sklonil sa a priložil mi pery na ústa. Najprv som zostala v šoku a nespolupracovala som. Po chvíli som začala spolupracovať a prisala som sa mu na pery a pootvorila som ústa. On to využil a dal mi jazyk do úst. Vstúpil do vnútra a zatvoril dvere a oprel ma o stenu. Drsnejšie, ale páčilo sa mi to. Bolo to neskutočne vášnivé a v mojom bruchu som cítila tisíce motýľov.

Zrazu som sa zobudila a odstrčila ho. Za to môže isto to blbé víno.

„Si myslíš, že si sem len tak prídeš a začneš ma bozkávať? Ja som ťa videla vtedy v reštaurácii a nemysli si že si si mnou budeš hrať! Nie som dievčatko na jednu noc!" skríkla som. No super, teraz som vyznela ako stíhačka, ale kašľať na to.

On sa začal smiať a povedal:

„Princezná, to bola pracovná schôdzka o nič nešlo. Ty žiarliš?" opýtal sa so smiechom.

„Nie na čo akože. Veď si slobodný a môžeš si robiť, čo len chceš" Veľmi mi odľahlo a celkom som ľutovala, že som mu krivdila. On sa na mne ale ďalej zabával.

„Mia veľmi sa mi páčiš, a žiadna iná okrem teba pre mňa neexistuje," zapozeral sa mi do očí. Dostalo ma to, čo povedal. Len som na neho ostala pozerať a nezmohla som sa na slovo. Nakoniec som vykoktala:

„Jjaaaa?"

„Áno ty, ty trdlo. Vidím, že to ťažko spracovávaš, tak čo keby sme si pozreli film?" usmial sa.

„No môžeme" ešte trochu v šoku som súhlasila, pretože som nechcela byť veľmi sama. Dobre no, chcela som byť aj s ním. Stále so myslela na ten bozk. Trochu som z toho bola mimo a aj moje nohavičky boli na tom trochu zle. Nie nie som nadržaná stará panna, ale nechápte ma zle každý ma svoje potreby.

„Hej jasné, ale vyberám ja!" skríkol.

Keď prišiel do obývačky pohľad mu potemnel, keď zbadal fľašu vína a dva poháre.

„Ben tu bol?!"

„Nie, len ma priviezol a v aute ma pobozkal a na to som mu dala facku a odišla," priznala som, „potom som zavolala kamarátku, pretože som nechcela byť sama. Bola som nahnevaná a takto to dopadlo," vysypala som to na jeden dych.

„Ja ho zabijem, čo si to dovoľuje," povedal naštvane.

„Kašli na to, už to nespraví," upokojila som ho.

Samozrejme, zasa vybral horor. Tentoraz si ma pritúlil už od začiatku a mne bolo veľmi príjemne. Ale ja tak som sa bála a modlila som sa nech zaspím, pretože sama doma v noci po horory to nie je sranda. Škrabkal ma po chrbte a ja som zaspala.

Zobudila som sa na to ako ma Christian položil na posteľ.

„Prosím nechoď preč," povedala som rozospatým hlasom.

„Neboj princezná budem tu." Ľahol si vedľa mňa a pritúlil si ma k hrudi. Ležali sme vedľa seba a mňa jeho prítomnosť veľmi upokojovala. Privrela som oči a zaspala.

CHRISTIAN

Bola taká zlatá, keď spala. Zostal som ešte chvíľu pri nej, dokým som si nebol istý, že zaspala a radšej som odišiel. Nemohol som to vydržať, nedokázal som byť pri nej. Viete, keď dospelý chlap nemá pravidelný sexuálny život, tak je to ťažké. A ten bozk, skoro som sa toto. Mala také mäkké pery. Nesmiem sa zaľúbiť......ale možno sa už stalo. Do riti.

Prišiel som domov a na počudovanie v otcovej pracovni sa svietilo. Zaklopal som a otvoril.

„Chris, kde si bol?"

„Ale len vonku, mal som nervy," zavrčal som.

„Vieš, že ti hrozí nebezpečie, dávaj si pozor. A správaj sa profesionálnejšie," pokarhal ma.

„Neboj otec, skôr zomrú oni ako ja," zatvoril som dvere. Mal by som si držať odstup od Mie. Ona je úplne iná nevinná a môže jej kvôli mne ísť o život. Nesmiem ju ohroziť.

MIA

Ráno som sa zobudila s úsmevom na tvári, ale ten mi zhasol ako náhle som videla, že Christian je preč. No jasné, ako vždy pomyslela som si. Nevedela som, čo budem robiť celý deň, tak som sa rozhodla, že ráno zájdem do fitka, potom poupratujem a večer by som mohla zavolať Christiana. Predsa len som sama doma, tak by som to mohla využiť.

Vo fitku bolo celkom veľa ľudí, ale dalo sa tam zacvičiť. Po dvoch hodinách som sa pobrala domov , najedla sa a začala upratovať. Keď som dokončila upratovanie už bolo 5 hodín a vytočila som Chrisovo číslo. Hmm nedvíha, nevadí asi má niečo súrne, tak mu napíšem SMS.

MIA: Ahoj, napadlo ma či by si nechcel večer prísť?

Prešla hodina a stále nič, celkom som sa bála, že sa mu niečo stalo, pretože vždy zdvihol hneď.

Skúsila som mu zavolať a viete čo? On mi to vypol!? Dobre nebudem sa správať ako pojašená a počkám možno má niečo súrne. Za pol hodinu som to zasa skúsila a hľa, pánko si je nedostupný! Nakráča si sem povie mi tie krásne veci a potom zas nič?! Kašlem na teba.

Zavolala som Em: „Emily, počuj ideme do baru?"

„Že váhaš!"

„Dobre o ôsmej prídem k tebe taxíkom, zatiaľ Pa!"

Hnevala som sa na seba, že všetko musím riešiť barom, ale čo som mladá a idem si užiť. Nebudem sa utápať v smútku ako krava. Pustila som sa do prípravy, dala som si tie najviac sexy šaty a vysoké opätky. Veď počkajte, dnes sa poriadne s niekým zabavím. Veď po Brandonovi som nemala nikoho, tak čo. Keď som sa nachystala mobil som si vypla, hodila na gauč a vyrazila.

Prišla som pre Em a už sme si to frčali do klubu. Taxikár skoro nabúral, keď nás viezol, pretože stále po nás pozeral. Bez slov nás SBSkari pustili a hltali pohľadom. My sme sa len zaškerili a išli k baru. 

Tiene MafieWhere stories live. Discover now