MIA
Do izby sa vrátil Christian.
„Ďakujem," povedala som a podala mu telefón.
„Za málo."
„Chcela som ti ešte poďakovať za to, že si pre mňa prišiel," povedala som pravdivo.
„Mia prišiel by som pre teba ja keby si na kraji sveta. Nič ma nezastaví," povedal a pohladil ma po líci, po ktorom mi stiekla slza.
„Si hladná?"
„Hej som veľmi, ideme dole?" zasvietili mi oči.
„Nie nie nie ešte zostaneš v posteli dnes," povedal a odišiel. Ach ja nevydržím len sedieť v posteli už ma to nebaví! Po chvíli sa otvorili dvere a v nich stála Christianova babka.
„Miuška, ahoj, ako sa cítiš? Nesiem ti jedlo, pretože Chrisovi niekto zavolal a išiel si súrne vybaviť účty. Ved'už vieš," povedala akoby sa nechumelilo.
„Mohla by som sa vás niečo spýtať?" povedala som.
„Samozrejme zlatko."
„Ako to vnímate, keď je váš syn a vnukovia v mafii?" spýtala som sa a už som sa pchala polievkou.
„Vieš miláčik, zo začiatku mi to bolo veľmi proti srsti. Začalo to už mojím mužom, ale musela som to prijať, pretože som ho ľúbila a ľúbim aj ich. Ale každý deň sa on ich strachujem, aby sa vrátili. Mia ty si veľmi silná a vyžaruje z teba akési čaro. Christian ťa veľmi ľúbi a viem, že aj ty jeho. Ale nebudem ti tu motať hlavu, ale rozhodni sa podľa svojho srdca, aj ja som to tak urobila." povedala mi a odišla.
Chvíľu som ostala ako obarená. Prečo babky majú vždy pravdu. Ach jaj. Opäť ma zmohol spánok.
Zobudila som sa na to, ako ma niekto hladká po hlave.
„Prepáč, nechcel som ťa zobudiť," povedal Christian previnilo.
„Nevadí, aj tak sa mi už nechce spať."
„Ja Mia, prepáč mi to, nechcel som ti klamať, ale nechcel som ťa stratiť. Ver, že ten večer som ti to chcel povedať, ale strhla sa tá prestrelka a bola si z toho strašne vystrašená," povedal zronene. Vydýchla som.
„Christian, ja ani vo sne by ma toto celé nenapadlo, že sa stane a neviem, ešte som z toho taká, je to veľmi čerstvé. Premýšľala som, či si mi to vôbec chcel povedať alebo som bola tvoja hračka," sklopila som oči.
„Mia! Toto si už nemysli, ako som ťa prvýkrát uvidel neschádzala si mi z mysle a postupne som sa do teba zaľúbil," povedal a chytil mi tvár do dlaní.
Nevedela som čo na to odpovedať, tak som bola len ticho.
„A mimochodom tvoja kamoška Emily je pekne neodbytná. Zavolaj jej a pred ňou si spadla a tresla si sa do hlavy dobre?"
„Hej dobre." Podal mi telefón.
„Mia! Konečne! Ako ti je?! A čo robíš pre boha u Christiana?! Toto mi musíš vysvetliť kamoška," kričala. Ja som sa začala smiať. Ach bože ako mi chýbala. Klábosili sme spolu asi dve hodiny. Christian nebude veľmi nadšený za ten účet za mobil. Hups.
„Kedy sa stretneme aj osobne?" spýtala sa Em.
„Neviem, ale tento týždeň určite!" povedala som.
„Dobre zatiaľ Pa," a zložila.
Ach trocha ma to zmohlo. Bolo mi za ňou aj za Chadom smutno. Kde sa podel môj nudný bezstarostný život?
CHRISTIAN
Sedel som v kuchyni a čakal kým Mia dovolá. Nechápem o čom stále dokážu tie baby kecať. Veď to je otrasné. Rozrazili sa dvere a dnu vstúpil Sebastian a Eric.
„Ako sa má Mia?" spýtal sa Sebastian.
„Pche ty sa aj zaujímaš? Dobre sa má."
„Je to kosť bráško, keby niečo som voľný" podpichol ma Eric a ja som ho zavraždil pohľadom. A on sa začal smiať pako.
Zobral som sa išiel som za ňou. V polovici cesty ma zastavil otec.
„Synak, asi máme miesto, kde sa skrýva, ale nie je to overené ešte," povedal.
„Dobre, hneď ako bude ho zabijem. Kde je?"
„Teraz ti to nepoviem, až s chladnou hlavou."
„Dobre," povedal som a pokračoval som do izby. Otvoril som dvere do izby a práve sa lúčila s Emily. Super v pravý čas.
MIA
Christian si to dobre načasoval. Dúfam, že nepočúval. Pretože viete babské reči a rozprávanie s kamoškou je vždy prísne tajné pre mužský rod. Aj tak by to nepochopili.
„Nechcem vidieť, ten účet za telefón," zasmial sa.
„Prepáč," zahanbila som sa a zívla som.
„Vidím, že už pôjdeš spať princezná, tak ťa nechám," povedal a pohladil ma po líci. Ja som ho chytila za ruku a povedala:
YOU ARE READING
Tiene Mafie
RomanceMia žije úplne normálny život stredoškoláčky, až dokým nenastúpi na prax do jednej firmy. Tam je šéfom človek, ktorého však už stretla a veľmi ostro mu vynadala, zároveň pracuje aj pre mafiu. Ako to dopadne? Pomstí sa jej? Zaľúbia sa do seba? To...