MIA
Ja som začala whiskey a Em miešaným drinkom. Bola som naštvaná veľmi, že ja krava som mu verila, ale čo už každý sa popáli niekto raz a niekto viackrát.
„Dnes to vidím na úžasný večer!!" zakričala mi Em do ucha.
„Že váhaš! Nič ani nikto to neskazí!"
Po pár shotoch sme sa už vlnili na parkete. Nebola som opilá, ale len v nálade, mala som chuť sa zabaviť a nie sa spiť pod obraz boží. Em sa ma pýtala, čo sa stalo ale povedala som nerieš to. Bola som rada, že má pochopenie, keď sa o niečom nechcem rozprávať.
Počas tanca ma obmotali niečie ruky. Otočila som sa a videla som celkom pekného blond chalana, tak som s ním pokračovala v tancovaní. Blondiaci ma veľmi nepriťahujú, ale vtedy mi to bolo jedno. Chcela som si zatancovať. Em už si našla úlovok a celkom dobre sa s ním zabávala. Zrazu mi ten môj však začal obchytkávať zadok a mal oplzlé reči. Toto mi už bolo proti srsti.
„Poďme sa tam dozadu zabaviť, mačička," a už ma pomaly ťahal preč.
„Hej pusti ma." Nebudem sa s nikým len tak zabávať, tým štýlom, akým si myslí. Na to nech rýchlo zabudne!
„Poď sem a nerob scény," silnejšie ma stlačil. Na to som mu dala päsťou do oka a on sa zapotácal. Zlatý kickbox, pomyslela som si a uškerila sa. Keď sa však otriasol, tak do mňa drgol:
„Čo si o sebe myslíš, ty krava!" zakričal a ja som stratila rovnováhu a už už som si myslela, že spadnem keď ma zachytil nejaký chalan. Otočila som sa a tam stál Christian. Postavil ma a týpkovi dal poriadnu ranu, že normálne spadol a nevládal sa postaviť.
Em ku mne pribehla.
„Em si v poriadku?"
„Áno som," odpovedala som a pozerala na Christiana a jeho ľadový pohľad.
„Poď ideme," povedal mi a chytil mi ruku.
„Nikam s tebou nejdem," odporovala som mu a vytrhla sa.
„Mia choď," povedala Em a objala ma.
„Nie, nikam s ním nejdem!" skríkla som.
„Dobre, ako chceš," povedal Chris chladne a zdvihol ma a prehodil si ma cez plece. Videla som ako sa Em uškrnula.
„Daj ma dole! Pusti ma!" kričala som a búchala doň päsťami.
„Snívaj ďalej."
CHRISTIAN
Bolo mi ľúto, že som jej neodpisoval a tak som sa rozhodol ísť k nim. Chcel som si od nej udržať odstup, ale potrebujem ju. Volal som jej a nedvíhala, dokonca aj v dome bola tma. Tak som premýšľal kam by mohla ísť a potom ma napadol bar, keďže sa na mňa určite nahnevala, ale ani sa jej nečudujem.
Vstúpil som dovnútra a hneď som ju zbadal ako tancuje s nejakým týpkom. Krv vo mne vrela. Predieral som sa k nej a potom ju začal niekam ťahať a ona mu peknú napálila. Na to som sa pousmial, tak to bolo sexy pomyslel som si. Lenže ten magor do nej strčil aj a som ju len tak tak stihol zachytiť. To už som si pripravoval ako mu vrazím.
No a teraz už sedím s ňou v aute a veziem ju domov.
„Koľko si toho vypila," spýtal som sa.
„Nie toľko koľko si myslíš, všetko si pamätám a som totálne pri zmysloch, A pamätám si aj to, že si ma pekne ignoroval, po čom čo sa včera stalo a čo si mi povedal!" povedala ostrým hlasom.
„Prepáč Mia, ja len nechcem, aby sa ti niečo stalo," povedal som nežne.
„No neskoro, už sa mi niečo stalo." Ostala ticho a celá cesta prebehla v tichosti. Keď sme zastavili pred jej domom už sa chystala otvoriť dvere a ísť preč, ale stihol som zamknúť.
„Mia prosím, neodchádzaj odo mňa naštvaná."
„Na to si mal myslieť skôr, než si mi to povedal a začala som ťa mať viac rada," polovične skríkla a už mala slzy v očiach, „ a teraz otvor tie poondiate dvere." Otvoril som ich a ona vybehla von. Má ma viac rada. Usmial som sa, aj keď to nebolo dobre, ale bol som šťastný. Prvý raz som cítil niečo takéto, niečo celkom nové.
Asi po dvadsiatich sekundách som sa spamätal a rozbehol som sa za ňou.
„Mia počkaj!" kričal som. Dobehol som ju a schytil som ju do náručia.
YOU ARE READING
Tiene Mafie
RomanceMia žije úplne normálny život stredoškoláčky, až dokým nenastúpi na prax do jednej firmy. Tam je šéfom človek, ktorého však už stretla a veľmi ostro mu vynadala, zároveň pracuje aj pre mafiu. Ako to dopadne? Pomstí sa jej? Zaľúbia sa do seba? To...