Part 33

14 1 0
                                    

                  Am💘ur interdit

                          #Part

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

De nèg yo te stil kenbe Hannah pou antre avèl aprè yo te fin pran sak sou li yo, yo chak la te kenbe'l nan yon bra.

-Boukannen : men li patron sete ide'l.

-Hannah,sezi : 😲ou menm?

-Ralf,souri : 😀

-H : an se ou ki fè sa Gorille?

-G : mwen te oblije pase pou yon otaj pou'w te aksepte libere boss la, mèsi frangine mwen te kwè ke'w pap kite'm tonbe.

-H : enbesil mwen f*ut regrèt ke'm te sè'w.

-R : ale antre avèl, fèmen'l nan yon chanm.

Hannah tap fè rèd.

-H : lage'm 😬😡retire pat nou sou mwen.

Rele pat sifi pou anpeche nèg yo antre avèl.

-H : wap peye sa tande Gorille.

-G : piga nèg sa yo fè'l mal non se pat kondisyon an sa.

-R : non mwen pap kite yo fè'l mal, mèsi paske'w jwe gwo kou sa pou te libere'm.

-G : fòk mwen te montre'w ke'm digne pou'm sèviw, ou pap bezwen yon moun tankou Clyde ankò.

-R : wi ou prouve 'm ke'w merite'l.

-G : mèsi mwen kontan tande sa.

-R : rele papa'w ononse'l ke pitit fi'l la avèm, mwen vle se nou ki premye dil sa.

-G : ok mwen pral pase apèl la.

Te vin gen Ralf ak boukannen ki ret kanpe.

-R : map bezwen yon nouvo telefòn wi mwen pa konn kote phone mwen tonbe lè nèg papa'm yo te vin pran'm lan.

-B : ou pap bezwen sa paske'm te ramase'l pou ou li te tonbe atè a, mwen te jwenn li.

-R : oooh byen jwe nan ka sa mwen pa vrèman pèdi anyen aprè kay la ke'm pap retounen nan li ankò, ale fè vit banm telefòn lan.

Boukannen te foure men'l nan pòch li pou'l pran'l.

-B : men li wi patron.

-R : mwen pral rele Fritz Gerald.

Lè Ralf ap konpoze nimewo a li te voye zye gad Boukannen ki sinifi deplase ba'l lè pou'l pale.

-B : ou panse se yon bon ide siw ret deyò a pou kont ou?

-R : 😡mwen ka defann tèt mwen wi m'gen yon zam nan men'm en plus, ale deplase banm pale mwen tou pa anvi fè twop tan anndan kay mizerab sa.

Boukannen te deplase kite'l kanpe kap tann Fritz Gerald dekroche phone lan.

📞📞

-R : alo.

-F : aaalo.

-R : se tankou'm santi'w etone tande'm.

-F : wi mwen pa kwè mwen avèw gen afè ansanm ankò nou ''quitte'' m'panse'w klè sou sa.

-R : nap kit lè'm vle nou kit men pou kounya mwen poko vle.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant