Part 27

23 1 0
                                    

📖__________________________________✍🏽

                 Am💘ur interdit

                         #Part27

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

-Nédjy : (mwen inonsan.)

-Marcky : (madam wap swiv nou.)

-N : (banm yon ti tan pou'm rele avoka'm.)

-M : (wap gen tan pou'w pase apèl la lè nou rive.)

-N :( ok mwen prè.)

Marcky te pase minòt nan men Nédjy, tout Marcky te pran do'l lap sòti avèl li pat sispann vire gade Yavoo ki tap gade'l ak yon zye kontantman, tout moun kap travay yo yap gade kijan yo tap ale ak Nédjy.

-Wood : ou panse'l tiye'l vre Yavoo?

-Yavoo : mwen diw deja aprè sa'l fin fè'm lan mwen atann li ka fè tout bagay ,menm garanti'w si se li ki tiye Briana vre map depanse tout lajan'm pou'm jwenn bon avoka pou fè 'l fè vil nan prizon.

-W : mmmhhh, e konsènan antrepriz la kounya se ou ki dwe kenbe'l nan plas Nédjy wi.

-Y : wi map profite okazyon sa pou'm tou reprann plas mwen, rele papa 'w dil mete avoka nou an okouran aprè yo fin arête Nédjy pou meurtre nou pral prouve ke'l pat janm an mezu pou'l jere antrepriz la vre.

-W : ok banm al fè sa.

Yavoo te vire gade tout moun yo kite kanpe ap gade.

-Y :( ok, ok spektak la fini tout moun reprann pòs nou.)

Tout moun te obeyi Yavoo yo prese reprann pòs  yo, malgre Nédjy te pran kòmand lan men te ret anpil anplwaye ki toujou gen gwo respè pou Yavoo, genyen nan yo tou ki byen kontan arestasyon Nédjy a paske yo pat renmen tèt li nan antrepriz la.

**

                        🛫🇭🇹

Sòti nan chanm lan rive nan salon an Ashmie te vin tonbe sou Mizou ak Lovely... Mizou kite sou laptop li ap tape kèlke dosye, Lovely menm kite pèdi nan panse'l lap reflechi.

-Ashmie : bonjour mes amour's.

-Mizou : bnjr manmi.

-Lovely : bnjr belle maman.

-M : mwen panse'w pa tap leve jodia wi.

-A : kote sa poutan depi a 4hrs zye'm klè mwen tou ret kouche.

-M : zye'w te klè epi'w kite papa'm sòti maten an la san manje, mwen wè'l pase la kè'm fè'm mal pou li wi si'm konnen' l tap sòti bone konsa mwen tap gentan prepare yon bagay pou li.

-A : mwen te gen ide a wi se li ki pat vle'm desann ou konnen papa'w, li dim lap pase manje si mal desann al prepare bagay pou li m'ka koz li anreta.

-M : anh ok mwen te kwè.

-A : ou diw te la lè papa'w sòti a?

-M : wi mwen ak Lovely te la.

-A : men nou leve bonè tou.

-M : bon'm vin jwenn Love la ki tap domine ak pitit li sa ki vle fè'l fòl,li leve nan nwit la li paka dòmi li desann la, mwen'm te gen kèlke projè pou'm finalize li tou kenbe'm konpani la mwen kontan.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant