📖__________________________________✍🏽
Am💘ur interdit
#Part6
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________-Zachary : mwen konsyan ke'm koupab men ou pa konn sak fè'm pat ba'w yon sou nan sa Nathan te kite yo.
-Clyde : wi paske'w pa moun ou se yon mechan.
-Z : non se paske'w pa pitit Nathan ni tou ou pa pitit Milly.
-C : 😲...
Clyde te sezi men li kite kòlè pase au dessus de sezisman.
-C : 😡fèmen dan'w la se transpò lanmò ou wè kifè'w ap depale a.
-Z : 😭ou mèt kwè'm wi siw te bon neve'm mwen pa tap janm lage'w nan lari konsa, mw pa tap gen kè pou sa.
-C : fèmen dan'w wi mwen diw, ale Lebon ouvri la pran tout kòb ou jwenn paske'm vle lanmò'l sanble ak yon konbriyolaj menmjan papa'm te mouri an.
-Z : 😭pityeee pa fè sa Nathan pa tap janm swete wè'w konsa.
-C : fè rapid Lebon pou n'ale.
-Z : ou mèt kwè'm wi fè zanmi'w lan gade anndan bifèt la lap wè yon kat memwa ke'm te dwe ba ou lontan se Nathan kite kite'l pou'm ba ou'l lè'w fin tande'l wap wè map bay verite menmsi landan'l tou wap jwenn plis rezon pou'w anvi tiye'm.
-C : ou wè yon SD card nan sa?
-Z : li nan yon ti bokal blan.
-L : mwen jwenn li wii.
-C : pran 'l fè rapid,fè rapid.
...
-L : mwen fini.
-C,sere dan'l : adye Zachary 💥💥(pang! Pang!).
Li te pouse misye de bal nan tèt.
-L : ann kouri ale.
Clyde te pran gaye bagay yo...
-L : ann ale non ki makak wap fè la talè moun ka kouvri nou la wi si yo tande bri bal la.
-C : al stat moto a map vini.
Clyde te fin vire tout bagay tèt anba li lage tout bagay atè, aprè'l kouri rejwenn Lebon dèyè moto a.
🛵💨💨💨voummmm!!
Aprè kou a nèg yo te pase remèt moto a ke yo te prete nan men yon neg lari a ki zanmi yo.
-Lebon : sa'w te ret ap fè konsa Clyde? Nou fin tire nèg la ou rete ap fè grimas ou te vle moun gentan vide sou nou?
-C : e ou ki panse se grimas mwen tap fè wi ou pat konn enpòtans sa'm tap fè a.
-L : ebenh dim, fè'm konnen.
-C : fòk mwen te gaye bagay yo pou fè lanmò'l sanble ak yon vol, se tankou vòlè yo tap deboure pou chache kote lajan sere, selon ou menm pran'm fè'w pran lajan se pa paske'm konnen nou nan nesesite'l non, men se paske'm pat vle yo wè se tire moun lan te vin tiye'l menm, lè sa yo pral wè se yon moun kite nan kont avèl lè konsa si ap gen ankèt yap remonte avèm paske'm gen anpil rezon pou'm te vin tiye'l.
-L : yow refeksyon'w yo toujou move.
-C : epa grimas ou te wè map fè.
-L : bon'm pat gen okenn ide de sa'w tap fè a,, epou sa misye diw la sou papa'w ak manman'w lan?
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...