Am💘ur interdit#Part 39
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________💥💥💥💥Pow pow pow pow! Lakou a te gentan anvayi.
-F : 😢li gentan two ta.
-B : two ta kijan, sa kap pase la.
-F : pa poze kesyon al kache pito.
-B : non kache poukisa? Banm yon zam map ka defann tèt mwen Clyde te montre 'm kijan pou'm itilize youn.
-E : non cheri pa bliye ou pa pou kont ou, se depi kounya pou'w aprann konnen resposablite tout manman se pou proteje pitit yo, pa'm lan se pou'm proteje'w se pou sa map diw al kache an retou ou gen pou'w tande'm paske devwa pa'w la se pou'w proteje sak nan vant ou an.
Pawòl sa te tèlman lou Bonnie pat pèsiste li te aksepte al kache.
-E : gen yon doum nan depo a antre kache ladan'l yo pap konnen pou antre al chache'w la.
-B : dakò manmii.
Bonnie te ale, Edwine menm te leve al gad nan fenèt la kote'l te wè nèg yo kap deplwaye nan lakou a.
-E : ou panse yo vini pou tiye nou?
-F : mwen pa konnen pou ou men se sûr yo vini pou tiye'm.
-E : sa'w ap fè wap reziste avèk yo?
-F : non nap chita la tann yo antre menmsi'm ta eseye fè fas kare avèk yo mwen pap ranpòte'l.
Nèg yo te antre vin jwenn yo chita Edwine pat sispann tranble malgré 'l te chita tankou fanm forte ap tann yo.
-Bandi : yo laaa ou mèt al rele patron'w dil li ka desann.
Li te andrese'l ak Boukannen, ki li menm te re sòti al dèyè Ralf nan machine lan.
**
Yon ti pase kot Raoulio kite toujou kay Donaus la.
-D : ou paka ret la konsa mwen konnen jan de nèg tankou'w abitye ak ti plezi sa yo, banm fè vini ak de fanm pou ou.
-R : non mwen ok.
-D : aah pa refize'm ok map ba'w prefere'm lan map fè yo kondwi'w nan yon chanm avèl pou'l al pran swen'w.
-R : ou pa bezwen tout sa ou konnen mwen renonse ak jan de vi sa.
-D : mmmhh rire 😃ou konnen'm pat janm vle kwè lè yo dim ou bay vag la! mwen te toujou kwè ke Carlos la kache anndan'w.
-R : ou pa mal di non li toujou kache nan mwen wi mespere se pa sa'w fè a ki pral reveye'l, paske ou vyole yon prensip ki ka deklannche yon gè ke'm pa anvi olye ou rete kalm konsa prefere ou gade ki fason ou ka antre an kontak ak nèg ou yo avan Ralf fè yo fè yon lòt bagay ki ka tounen kont ou.
-D : sa son menas?
-R : pran'l jan'w vle (pran touse)
Raoulio te santi yon malèz ankò li te mal pou'l respiré pandan lap touse a, Donaus te kouri vin sou li pou manyen'l.
-D : sa'w genla?
-R, bloke'l ak men'l : pa manyen'm mwen pa gen anyen.
-D : ou pa sanble moun ki pa gen anyen non,fòk ou al lopital wi.
-R, touse : mwen diw deja mwen pa gen anyen olye'w focus sou mwen konsantre'w sou gad kijan'w ka antre an kontak ak nèg ou yo pito, kounya banm al pran yon ti van devan pou'm tann machine lan vin pran'm.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romantik''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...