📖__________________________________✍🏽
Am💘ur interdit
#Part18
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________👆klike anlè a wap ka gade aparans #1 sou chanèl la.
-Gorille,peur : 😓😰kijan'w fè antre la?
Tout zye te brake nan direksyon Gorille tap gade a.
-R : Yvie kijan'w fè antre la?
-L, teke Clyde : 😲 epa se li kite Yvie a ou raple'w li se li kite...
Clyde te teke Lebon pou'l pa fin di sa'l tap chichote nan zòrèy li a.
-Y : 😀nou bliye si'm te nan kay sa, sa'n genyen nou etone wè'm lan? Nou panse'm te mouri aprè nou te fòse'm maron isi a anba presyon?
-G : yo pat ba'w presyon ase sinon kounya ou pa tap la 😏.
-Y : nan moman sa mwen te pè men kounya mwen pa pè ankò, e'm fyè paske pè sa se ou ki genyen 'l kounya gad jan'w etone wè'm la.
-R : vanje'w vin vanje Yvie?
-Y : non kòkòt mwen poko rive la, mwen kontan wè nou gen nouvo ak nouvèl la wi, bèl progrè pandan absans mwen an, kiyès nan nou ki Clyde la?
Tout te sezi wè Yvie konn non Clyde yo tout te brake zye sou Clyde, men la tou sete yon may Yvie pat sèlman konn non Clyde la men li te konn vizaj la tou men li pat anvi lòt yo konnen.
-Y : janm wè yo gade'w la sa vle di se ou ki Clyde la ?
-C : wi poukisa e kijan'w fè konn non'm?
Clyde tou se pat premye fwa li ak Lebon wè Yvie men yo pat konn kijan'l rele.
-Y : kijan'm fè konn non'w pa enpòtan menm vle diw mèsi.
-C : mèsi poukisa?
-Y : paske'm aprann se ou ki tiye Pikan ou vin redwi nan moun mwen gen pou'm vanje yo, e Pikan sete nimewo 1 sou lis la.
Rebelle ak Gorille te sezi.
-G : 😲
-R : kijan'w fè konnen bagay kap pase la pandan gen kèk tan nou pa wè tras ou?
-Y : rire 😃mmhh Rebelle mwen konn plis ke sa'w pata panse.
-C : mwen resevwa mèsi'w la men map diw tou m'pat fè sa nan lide pou ede'w vanje menm te fè sa pou bagay pèsonèl mwen.
-Y : mwen konnen men kanmèm mwen diw mèsi, sutou lè'm tande fason ou fè sa.
Pandan Yvie tap pale Malen te soti nan do'l ak yon zam brake dèyè kou'l.
-Malen : 😠sispann ti jwèt ou a Yvie ou pap vanje de okenn moun ok.
Tout te wè lè Malen ap vini dousman an men yo te fè tankou yo pa wè pou Yvie pat gen tandans kouri vire, Gorille te santi 'l gen fòs kounya lè'l wè papa'l brake zam dèyè kou Yvie li te pran avanse.
-G : 😡wi papa tiye'l oubyen banm zam lan pou'm tiye'l li paka oze vin fè nou menas.
Men yon bagay yo pat konnen Yvie pat sèl li te akonpanye ak de nèg ke yo menm tou ap travay ak Raoulio, yo te vin parèt nan do Malen yo brake zam sou li.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...