📖__________________________________✍🏽
Am💘ur interdit
#Part9
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________Avan'w li tag yon zanmi'w nan kòmantè rele'l vin li avèw.
Youn tap pase lang li bò kou'm sa te degoute'm😭bon sak te pran'm kifè'm ta'l kite kay la franchman mwen regrèt.
-Moi : 😭kite'mmm.
-Nèg 1 : macheee kou'n rive nan machine lan ou pral wè kijan sa pral bon pou ou.
Yo chak la te pran'm nan yon bra pou te mennen'm nan machine lan mwen te goumen pou tout fòs mwen pou lite avèk yo men domaj ti fòs mwen te twò fèb kont yo.
-Nèg 1 : ouvri dèyè machine lan.
Lòt la te lage'm la'l ouvri dèyè machine lan, sak te rete kenbe'm lan te leve'm mete'm kouche dèyè machine lan mwen te rale kòm dèyè li te rale'm de pye'm li antre nan janm mwen, tout sa'm te ka fè se kriye lage'm.
-Moi : 😭lage'm, tanpri pa fè sa.
-Nèg 1 : nou paka mennen'w al jwenn patròn nan san'n pa goute nan chat la.
-Nèg 2 : nap fè sa anba lapli a mwen gentan mouye la wi.
-Nèg 1 : bagay ki bèl wi fè'l anba lapli.
Li te pran détache sentiwon'l se lè sa'm te rann kont ke'm pral pèdi tou pudeur 'm, mwen pat janm swete reve yon jou pou yon gason pral kouche'm san konsantman e men kounya mwen sou pwen pou se de kifè'l genlè map tou tiye tèt mwen aprè.
Flash back...
Pot Clyde la te frape.
-Clyede : kiyès sa ankò?
Li te leve al ouvri pòt la.
-C : ohw se ou Rebelle.
-R : wi se mwen avan'w vin ouvri a ou di kiyès ankò sa vle di te gen yon moun kite frape pòt ou a deja?
-C : poukisa?
-R : ok se pa enpòtan kouri met rad sou ou wap sòti avèm.
-C : al ki kote nan lapli sa?
-R : ou pa sèl ou pap fonn, pa fè tèt di fè rapid.
-C : ok tann mwen banm al foure yon pantalon long.
-R : tou pran zam ou an paske nou ka gen bezwen'l.
Clyde te obeyi li kouri foure yon pantalon long sou li, li pran zam li an met nan senti'l epi'l pase men'l li pran kle a li sòti li lock pòt la.
-C : mwen fini kounya ou ka dim kote'n prale.
-R : ann ale sou wout lan ma diw.
Fin du Flash back...
Dans la peau de SanG
Lè'm wè'l ap retire sentiwon mwen te sispann lite mwen te sèlman vire tèt mwen map kriye paske se sèl sa'm te ka fè paske fòs mwen pap sifi pou lite kont de gason.
-Nèg 1 : wap wè kou'm antre'l se dous wap dous ou pap kriye.
Li te pran chire rad kite sou mwen an li pat pran san'l pou'l gad kijan'l detache.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...