📖__________________________________✍🏽
Am💘ur interdit
#Part5
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________Deja mwen swete'w bon lekti...👇
-SanG, vire gad dèyè : woyy epa yo mache pi rapid kounya.
Lè SanG wè kou'l mache vit nèg yo mache vit tou la li te santi'l nan cho pat gen lòt chwa ke kouri jiskaske'l rive kote'k gen lumyè oubyen kote ki gen moun.
🏃🏃🏃Tout lap kouri lap vire gad dèyè li te wè nèg yo pran kouri dèyè'l,, nan kouri an menm tan lap vire gad dèyè li ta'l frape bab pou bab ak yon lòt nèg kite tou kenbe'l.
-SanG : 😣lage'm mesyeee.
Anfas SanG te gen Bob ke nou konnen kounya sou non Clyde, peut-être nap mande kòman fè pa coïncidence se Clyde ki kenbe SanG a ebyen kalme nou nan pati sa nap konnen.
-Clyde : mwen la pou'm ede'w kalme'w swiv mwen, sinon ret la pou se anba nèg sa yo kap swiv ou a ou tonbe.
Nan sans sa SanG pat gen lòt chwa ke swiv Clyde paske'l te ofri'l èd li nan moman nèg yo tap swiv li a.
Lè de nèg yo gade yo wè Clyde kap kouri ak SanG, youn nan yo te rele ranfò.
📞📞
-Nèg la: bagay la vire nan men nou men yon nèg gentan pran'l pou sove avèl yap dirije yo bò machine lan, nou 2 a sòti pou kenbe yo paske yo gentan gen yon avans sou nou 2 a lap difisil pou'n jwenn yo.
Sa vle di se te yo 4 kitap swiv SanG 2 te apye 2 te chita nan yon machine ap tann.
Clyde ap kouri pou'l epanye de nèg ki dèyè'l yo poutan li pa konnen si de sak devan yo ta pral stope'l.
-Nèg : kanpe la.
Clyde te frennen sèk li te pase SanG nan do'l, 2 nèg yo te rale zam sou Clyde.
-Nèg : nap kite'w ale vivan men ba nou fi an.
-Clyde : sa pou nou fè'l ki moun nou ye sa'n bezwen de li?
-Nèg : sa pa afè'w mwen konseye'w ret lwen sa livre nou fi a.
-C : e si'm di non mwen pap kite nou ale avèl?
-Nèg : nap tiye'w epi nap pran'l.
-C : ebyen nap tire'm avan paske'm pap bay li konsa.
Dèzyè'm nèg la te brake zam li prè pou'l ta'l tiye Clyde.
Ba'wwww 🚐💥avan menm li te tire yon ti bus nwa te vin antre sou li pòt ti bus la te ouvri... 💥pang! Yon bal tire li eklate sèvè'l lòt nèg la san te vole sa'l Clyde ak SanG.
SanG tèlman sezi li kanpe men nan bouch lap gade nèg la atè a, lè'l voye zye'l li wè se yon fi parèy li ki fè aksyon sa san ezite sa te choke'l plis.
Fi sa pat lòt ke Rebelle.
-Rebelle : nap fè rapid monte oubyen nap rete la tann lòt nèg yo rive sou nou.
Clyde te rale men SanG pandan'l pat sispann ap vire gad kò a atè, li te leve'l mete'l nan bus la epi Rebelle pouse pòt bus la li fèmen'l.
-Lebon : ou ok freo?
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...