📖__________________________________✍🏽
Am💘ur interdit
#Part10
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________Avan'w li tag yon zanmi'w nan kòmantè rele'l vin li avèw.
-SanG : sa'w vin fè la ankò?
-L : 😀mwen te diw sa ou pat kwè'm yon lè Clyde pap la pou proteje'w ebyen se jou an sa paske'm sòti li la pou vin sèl pita, nap gen ase tan pou'n distrè nou.
Dans la peau de SanG.
Poukisa se mwen chak tann ki pou ap twouve'm fas ak yon sitiyasyon konsa, yè swa sete de nèg kite eseye men kounya se Pikan, mwen te santi se pi move moman nan vi'm map pase la.. Dlo te pran koule nan zye'm lè'm te wè Pikan ap dezipe pantalon'l sèl sak te vin nan lespri'm sete kriye fò.
-Moi : 🗣️ Clyde, Rebelle vin pote'm sekou.
Se de non sa yo kite vin nan tèt mwen paske se yo ki fè'm santi'm an sekirite nan kay la.
Li te avanse sou mwen li pouse'm yon kalòt mal sot tonbe sou kabann lan sete yon move sansasyon, bò li te banm kalòt la se tankou yon kouran ki pran'm ladan'l li sonen, lè'm te pase menm bò bouch mwen m'te wè san kalòt la pete bouch mwen.
-Moi : bouch mwen Pete si Clyde vini lap gentan santi gen yon bagay li pral mande'm sak fè bouch mwen pete, deja li sispèk wap fè'm yon bagay sim dil sa ou ap pase menm jan ak Gorille wi.
-P : ou pap dil sa sinon ou konnen'm pral eklate tèt manman'w ak yon bal.
-Moi : non pa manman'm li pou rien nan sa.
-P : ebyen reziye'w pran bagay la dousman pa fè bri map ale dousman pou'l pa fè'w mal.
-Moi : menm si'm ta aksepte wap toujou vle pou vyole'm tanzantan.
-P : non aprè sa nap kit ou pap janm wè'm anbete'w nan kay la ankò, kounya avanse vin jwenn mwen san redi sinon se manman'w kap peye sa sòti'm sòti nan chanm sa la.
Li te rale pye'm vin jwenn li, mwen te anvi bal yon kout pye epi kriye pi fò mwen pa vle se manman'm ki peye sa mwen pèdi frè'm mwen pa swete pèdi manman'm tou, sak raz la se yon jip kite sou mwen si'm te konnen lap vini mwen tap met yon pantalon ki pou dekouraje'l bay vag men jup la te fasilite'l bagay yo, li te pran leve'l monte'l anba vant mwen lè'm santi men'l nan kilòt mwen lap pase yon bo se lè sa dlo te pran koule nan zye'm.
-P : ( manzè reziye'l wi gad jan'l pa redi ankò men li pa konn sa kap tann li lè'm fini li pral wè Gorille ap antre lap tou fè kè, banm met toro a deyò.)
Li te desann pantalon'l li desann boxer a sou li epi'l met afè'l deyò lè'm te wè'l devan'm lan bande se lè sa tout lespri'm te ale.
-Moi : 😲non svp.
Li pat okipe'm lap kriyen dan'l li te santi'l prè pou'l al penetre 'm.
-P : banm retire kilòt la manvi wè chat la pi byen ki pou aktive'm.
Li te chanje ide pase'l akote a li te gen ide desann kilòt la nèt pou mete'm mwatye nue, mwen te santi'm pèdi dinyite'm se pat janm rèv mwen pou'm wè'm pral rive nan faz sa pou yon gason ap kouche'm san konsantman'm.
💥Bow! Mwen te tande yon bri sa pat lòt bri ke yon bri bal tout nan'm mwen te ale.
-....: enbesil pa fout manyen'l 😠.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...