Part 23

41 6 0
                                    


📖__________________________________✍🏽

                   Am💘ur interdit

                          #Part23

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

Follow Yavoo stories sou instagram pou'w rete konekte avèm plis, ekri'm dim ou son fan mwen pou'm ka fallow ou back...tag yon zanmi'w fè'l vin li avè'w... Pataje siw ap tann swit la.

-Yavoo : 😡Nédjy ?sa wap fè la?

-Nédjy,woup li pantan : 😲sa'w pèdi la Yavoo?

-Y : sa vle di Nédjy ou pran kay la pou'w fè sòsèlri chak map dòmi.

-N : sa'w pèdi la mwen diw wi epi kisa bagay sa ap fè nan men'w?

-Y : kay sa map raple'w se kob mwen ki te lwel sa vle dim gen aksè ak tout pati landan'l,, si'm byen konprann bagay sa mwen jwenn nan zòrye'm lan se bagay wap fè dèyè'm pou kenbe'm pou fè'm dou tankou mouton?

-N :....

-Y, byen fò : reponn mwen non Nédjy.

-N : kisa'w vle'm reponn ou, banm sa pou mwen.

Nédjy pat jwenn lòt bagay ke'l ka fè se rale chemizèt la nan men Yavoo a ki gen bagay yo mare ladan'l lan.

-Y : an se sak fè'm pat ka dòmi map fè vye rèv sa yo?  Ebyen mas ou a tonbe tande mwen paka viv nan menm kay ak yon sòsyè, map kite la pou ou.

Yavoo te rantre al pran rad li met nan malèt pou'l kite kay la, Nédjy te kouri al pran men Yavoo pou anpeche'l met rad yo nan malèt.

-N : non Yavoo pa ale.

-Y,pouse'l : 😡 lage'm tande pa fè'm fache pou'm pouse'w fò epi pou'w konpoze 911 fè polis debake vin pran'm la.

-N : mwen renmen'w wi Yavoo 😭

-Y : an ou rele sa lanmou, si sa'w ap fè la se pou lanmou ou vle'm pran'l genlè'm pat janm konn sak rele lanmou nan vi'm.

Byen rapid Yavoo te met kèlke bagay nan yon malèt tou nève epi'l te zipe malèt la, li pase men'l li pran kle machine lan... Li te trennen malèt la direksyon sòti.

-N : Yavoo 1h li pral fè la wi kote'w prale lè sa?

-Y : sa pa gade'w ou pa bezwen enkyete'w pou mwen.

-N : vin chita pou'w tande'm non se pa sa'w panse a non.

-Y : mwen pa bezwen pale avè'w epi demen mwen vle lèt demisyon'w sou biro'm, mwen pap ka travay menm kote avè'w.

Sou mo sa Nédjy te sere dan'l epi'l pase men nan zye'l.

-N : mwen te renmen'w ou vle'm vire lanmou sa an èn pou'm fè'w mal Yavoo? 😬

-Y : pou mwen aksyon'w fè la se yon mal li ye, pa gen pi gwo mal ou pral fè'm ankò kenbe presyon'w lan pou ou.

-N : 😡ebyen ok ale wap swiv.

Yavoo te tchipee epi'l vire ale.

**

Nan machine lan Yavoo pat fè ide rele lòt moun ke Nay.

📞📞

-Yavoo : genlè'm leve'w nan dòmi?

Nay : mmhhh wi.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant